Wat een geluk dat ik maar 3 lesuren heb vandaag.quote:
Les? Que?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ik maar 3 lesuren heb vandaag.
Les! Que!quote:
Kloptquote:
Die info had ik je ook wel kunnen gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej Gebs jij ook weer van de partij!
Zelfs op het HBO leer je niets zie ik?
Goeiemorgen!
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar u deze opleiding geniet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Die info had ik je ook wel kunnen geven
Lang niet gesprokenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben vrij!
U mag dat. HAN in Arnhem waar ik Bedrijfskundige Informatica doe. De niet-nerd kant van de ICT dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar u deze opleiding geniet?
Mên daar krijg je niet eens een titel bij!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
U mag dat. HAN in Arnhem waar ik Bedrijfskundige Informatica doe. De niet-nerd kant van de ICT dus
Het gaat me meer om het jaarsalaris dan de titelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên daar krijg je niet eens een titel bij!
Maar ok dan weet ik genoeg
Rechtstreeks van de HU site:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
Mên daar krijg je niet eens een titel bij!
Maar ok dan weet ik genoeg
Dus...quote:Titel
Na het succesvol afronden van je opleiding mag je de titel Bachelor of ICT voeren. Deze titel is internationaal herkenbaar en dus handig als je in het buitenland wilt werken of een baan vindt bij een multinational.
Joh!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de HU site:
[..]
Dus...
Ja ok, maar bij informatica krijg je ingenieurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de HU site:
[..]
Dus...
Zat je vast dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben vrij!
Tonks! Ik ben om 12uur klaar. HA!quote:
Jah... wat niks meer waard isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, maar bij informatica krijg je ingenieur
Waar/wat doe je ?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad maar die opleiding spreekt me ook meer aan, doe het echt niet alleen daarom
Jij hebt ook overal een antwoord opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad maar die opleiding spreekt me ook meer aan, doe het echt niet alleen daarom
Wow je bent al de 2e met dit grapje! Huldequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een antwoord opwaar haal je al die wijsheid vandaan
Doe op dit moment MBO (lang verhaal don't ask) en ga hierna door naar HBO Informatica in Zwollequote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wow je bent al de 2e met dit grapje! Hulde
Ik heb ook eerst MBO gedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doe op dit moment MBO (lang verhaal don't ask) en ga hierna door naar HBO Informatica in Zwolle
Verlaagdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je verlaagd je tot Maikuuul met 1 april voordat het 1 april is
Ja hoi! Dat ik tot 12uur moet! HA! Dusquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja hoi! Dat ik tot 12uur moet! HA! Dus
Wat zeggen we dan in internet termen ?!quote:
15:30?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat zeggen we dan in internet termen ?!
Ik spreek er dan ook geen schande vanquote:
1337?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat zeggen we dan in internet termen ?!
"Owned!"quote:
Je bent dus gewoon lui!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik spreek er dan ook geen schande van
Maar laten we het erop houden dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school hoger had kunnen doen maar door omstandigheden dat niet gelukt is.
Ok! Niks mis mee op deze manier hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik spreek er dan ook geen schande van
Maar laten we het erop houden dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school hoger had kunnen doen maar door omstandigheden dat niet gelukt is.
Luiheid is tof... als et kan danquote:
Soms moet je wel ff gas geven... op stage enzoquote:
Ik vind HBO hartstikke meevallenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
Maarre valt het nog een beetje mee of tegen dan het niveau op HBO?
Mên ik zou iets met dat rijmen moeten doen
Gebruik je eigen tekstquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een antwoord opwaar haal je al die wijsheid vandaan
Goed te doen jahquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
Maarre valt het nog een beetje mee of tegen dan het niveau op HBO?
Mên ik zou iets met dat rijmen moeten doen
Dus ik kan HBO wel doorkomen net als MBO met 10 vinger in m'n neus?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind HBO hartstikke meevallen
Hoef er geen fuck te doen, ook op stage niet![]()
Jij reageerde niet op mijn mailtje...quote:
Je belt me maar als je me tekst wil gebruikenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op mijn mailtje...
Dus ging ik ervanuit dat ik jouw tekst mocht gebruiken...
Afstuderen niet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus ik kan HBO wel doorkomen net als MBO met 10 vinger in m'n neus?
Of misschien toch maar 7 of 8?
Stages sla ik overigens over als het goed is omdat ik dat al heb gehad
Zal het de volgende keer doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je belt me maar als je me tekst wil gebruiken![]()
Ow en ik doe HTS elektrotechniek en ach ja af ten toe kost het wat moeite
Nee ok dat waarschijnlijk nietquote:
Nee, dat heet geen kut uitvoeren en je diploma ophalen straks. Scholen noemen het wel eens afstuderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow dus zo heet dat wat ik nu aan het doen ben![]()
Daarom zit je ook op Fok!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef -Marc- het volgende:
Ik vind HBO hartstikke meevallen
Hoef er geen fuck te doen, ook op stage niet![]()
Bewolkingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef VaderJacob het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Het is hier een stralende dag met bewolking enzo![]()
Dat is een positieve benaderingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bewolking![]()
Kan je tenminste niet verbranden door de zon
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is een positieve benadering.
ja maar de zon komt elke 5 minuten 1 keer door.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bewolking![]()
Kan je tenminste niet verbranden door de zon
Doe datquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja maar de zon komt elke 5 minuten 1 keer door.
dat is iritant want als ik dan mijn rolgordijn helemaal dicht doe is het donker, maar als ik hem open laat staan heb ik elke keer de zon in me smoel, en zo'n lamp is ook niks.
Zal ik er een topic over openen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja maar de zon komt elke 5 minuten 1 keer door.
dat is iritant want als ik dan mijn rolgordijn helemaal dicht doe is het donker, maar als ik hem open laat staan heb ik elke keer de zon in me smoel, en zo'n lamp is ook niks.
Zal ik er een topic over openen![]()
Nog 13 minutenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
Jah menschen... dan gaat hij zo weer dicht
Tevens weekend voor mij danquote:
Wat betreft bepaalde mods denk ik dat het weinig zin heeft indeedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef -Marc- het volgende:
Een goedemiddagtopic heeft zeker weinig potentie?
Marc!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef -Marc- het volgende:
De gemiddelde moderatorreactie op een -Marc- topic/antwoordquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef RipCore het volgende:
Sterf.
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef -Marc- het volgende:
*jeej*quote:
En dan weer een weekban ONZ zeker...quote:
Je bent te vroegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
*jeej*
Een avatar mocht toch pas na 40 dagen?
De zogenaamde ongeschreven 40 days Fok! Avatar rule?
Nee man die heeft een reputatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En dan weer een weekban ONZ zeker...
Misschien wilt iemand met een betere reputatie het doen![]()
c0nd0r misschien?
Fijn dat je mijn reputatie beter vindtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En dan weer een weekban ONZ zeker...
Misschien wilt iemand met een betere reputatie het doen![]()
c0nd0r misschien?
Zie het niet als een ban zie het al een opoffering voor het hogerequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn reputatie beter vindt
Minder dat je mij wel een ban wil laten krijgen
Ik heb angst om topics te openenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eerst dat topic van jezelf![]()
Ik deel graag met anderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn reputatie beter vindt
Minder dat je mij wel een ban wil laten krijgen
Ik bedoelde meer van; die heeft een repuatie, om aan te denkenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van; die heeft een repuatie, om aan te denken![]()
Het is nog ochtend ik vergeef je![]()
Vrijdag Vergeefdagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van; die heeft een repuatie, om aan te denken![]()
Het is nog ochtend ik vergeef je![]()
Bedenk wel dat het niet lang meer ochtend is dus dat de tijd van vergeven ook niet meer zo lang duurtquote:
ja daar kan ik niet tegen opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Laten we even een cliché gebruiken:
O RLY?
Ik weet het liev van je hoorquote:
Je wilt niet over mij praten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Kunnen we nu weer on-topic gaan en over deze prachtige ochtend praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |