Zo, jij behoort ook tot de idiote gedeelte van het volk?quote:
quote:
LOL, we hielpen mensen juist niet omdat ze hitman pro hadden geinstalleerd... zelfs dat wisten ze niet te gebruiken, en daardoor bonkten ze de hele pc naar de klote...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:46 schreef Conorach het volgende:
(en Hitman Pro al geprobeerd bij die "hopeloze gevallen"?)
Daar denkt mijn 'baas' helaas anders over. Ik ben naast hem de enige daar, en hij kan zelf geen pc's repareren (weet het, behoorlijk triest).quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:45 schreef Sportguy het volgende:
Waarom d'r over mokken ? Gewoon zeggen dat je het niet snapt en een ander klusje wel snapt.
Dahhaag probleem.
hehe... volgens mij is dat geen bedrijf meer, maar een achterhoek winkel waar men in zijn eentje wat probeert te doen... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar denkt mijn 'baas' helaas anders over. Ik ben naast hem de enige daar, en hij kan zelf geen pc's repareren (weet het, behoorlijk triest).
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar denkt mijn 'baas' helaas anders over. Ik ben naast hem de enige daar, en hij kan zelf geen pc's repareren (weet het, behoorlijk triest).
Die driverguide ken ik wel al, is idd veel te vinden. En Hitman Pro vind ik een ramp, heb er al een aantal pc's aan ten onder zien gaan. Zelfde geldt overgens voor Norton, dat is namelijk nog erger dan een virus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:46 schreef Conorach het volgende:
ik ken het probleem.
Je redding in de tijdbesparing:
Sisoft Sandra en
www.driverguide.com (user: drivers / pass: all)
(en Hitman Pro al geprobeerd bij die "hopeloze gevallen"?)
Inderdaad, goede omschrijving van die baggerzaak.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:49 schreef NX het volgende:
[..]
hehe... volgens mij is dat geen bedrijf meer, maar een achterhoek winkel waar men in zijn eentje wat probeert te doen... ?
zo moeilijk is het niet om je zelf te registreren!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nope, nie meer, driverguide is vernieuwd...![]()
Hij trekt per pc die ik bouw 50 euro aan assemblage kosten binnen. Als ik bijv. een stukje hardware in moet bouwen dan kost dat de klant 30 euro. Reparaties kosten gemiddeld 70 euro. Ik zie daar behalve wat cijfertjes niets voor terug. Ik krijg zelfs geen korting als ik daar iets koopquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:50 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Lol, inovatieve ondernemer zoekt stagair die voor hem voor een schijntje, liefst niks , geld binnenhaald.
Ik hoop dat je een goed cijfer krijgt en er van kan leren, zure baantjes.
ja want als ik mijn auto naar de garage breng, neem ik ook zelf mijn krik mee!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Het is toch verdomme de normaalste zaak dat je alles wat je bij de pc gekregen hebt er ook gewoon bij leverd als je die ter reparatie brengt, of heb ik dat nou mis?
Moet je eens een keer ziek zijn op een dag waarvan je weet dat er extra veel klanten zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij trekt per pc die ik bouw 50 euro aan assemblage kosten binnen. Als ik bijv. een stukje hardware in moet bouwen dan kost dat de klant 30 euro. Reparaties kosten gemiddeld 70 euro. Ik zie daar behalve wat cijfertjes niets voor terug. Ik krijg zelfs geen korting als ik daar iets koop![]()
Dat is geen vergelijking. Klanten hoeven toch ook geen schroevendraaiers mee te nemen. Je kunt een auto moeilijk met een pc gaan vergelijken imo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja want als ik mijn auto naar de garage breng, neem ik ook zelf mijn krik mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |