O, jij leeft nog steeds in de jaren negentig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik beschouw mezelf als potentieel fan, broer.
Je bent nog steeds zo'n lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Heb ik je mooi te pakken!
Is 'vatten' trouwens Brabants?
Dat weet jij vast wel.
Dat vraag je vast niet aan mij...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef Claudia_x het volgende:
Paraleipsis?
Nee, in de zin van 'grijpen'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.
Dan zijn de jaren negentig dé ideale plek voor je. Zelden zó'n zoekende tijd meegemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik leef overal en nergens, broer.
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af of je mail krijgt, of niet.
Vat·tenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, in de zin van 'grijpen'.
Als in: ik vat even een biertje.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik dacht dat jij dat ook vond.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:58 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt steeds mooier:
2 (informeel) er eentje vatten
een borrel pakken
In tegenstelling tot Do2, drink ik geen druppel, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |