Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?
[..]
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.
Wat ben je kwijt?
Tot voor kort luisterde ik er ook nog steeds écht naar.... helaas ben ik ze recent verloren door een schijfcrash.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef broer het volgende:
O, heb ik AE ooit mp3'tjes gestuurd?
Grappig. Dat zou ik tegenwoordig nóóóóit meer doen.
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?quote:Goh. Dacht dat je wel zou weten waar ik het over had.
Never look back enzo... does it ring any bell?
Nu weet ik ook ineens weer waarom ik zo weinig post op fok... het leidt tot chronisch slaaptekort.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...
[..]
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?
Dat verklaart een hoop, inderdaad!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een beetje gek, broer. Dat scheelt.
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Het grappige is: ik heb die opnames onlangs nog beluisterd omdat ik ze naar iemand toe moest sturen. En het klinkt zó jaren negentig dat ik het bijna niet kan aanhoren. Ik snap dus ook niet zo goed dat je het nog steeds luisterde, AE.
Wat jammer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Een snelle zoektocht wijst uit dat ik geen mp3'tjes heb. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik allemaal nog op cd heb.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat jammer.
Als je dat zou willen doen.... dan hou je die ene fan die je hebt, tevreden.
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik verdenk JAM ervan dat ie in een beertjes-pyjama slaapt.
Maar dat zou ik nooit hardop durven zeggen.
Ha! Heb ik je mooi te pakken!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.
Ik verdenk JAM ervan nog gewoon bij zijn moeder te wonen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik verdenk JAM er overigens van elke avond bij zijn moeder te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |