Ik zal mijn PR-man erop aanspreken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb trouwens ( nog ) geen mail ontvangen, JAM.
Nou ja, de ruit zit er nog wel (soort van) in, er zit alleen een hele, hele grote ster in. Het is aardig dik glas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, sla er een dikke plank tegenaan. Dan is het euvel ( voorlopig ) toch verholpen?
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip.... die herken jij niet meer terug...
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, een ster. Ook dat heeft zo zijn charme.
Ik speel de optimist, he...
En altijd nét als je weg bent, hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef JAM het volgende:
Ik ben weer thuis. Iemand heeft de ruit in de voordeur ingeslagen toen ik weg was. Godverdomme.
Een snor!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk er een snor bij, broer!
Ja, daar wou ik het net over hebben. Ik eet namelijk bijna altijd buitende deur (zo ook vandaag), het kan dus zomaar tijdens het avondeten zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Tenzij je net toevallig die dag buiten de deur eet. Dan kan het weer wél, natuurlijk.
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet..
Twaalf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.
Of acht.
Of twaalf.
Of zoiets...
Maar. Dus. IJzersterk.
Ik juich elke vorm van onwiligheid toe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Een snor!?
Het gemiddelde kind gaat vooruit in de tijd, maar Jip is teruggegaan naar de jaren zeventig?
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.
Niet dat je een goed excuus nodig hebt, natuurlijk...Maar het drinkt wellicht nog prettiger.
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.quote:
Goed. En met jou?quote:Hoe gaat het met broerlief?
ik kom er zojuist achter dat ik iets van jou kwijt ben
JAMmetje!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?
Uhm... Ja!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat ook al Brabants? Nee toch, zeker?
Zoals je zei, je hebt een ijzersterk geheugen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.
[..]
Goed. En met jou?
En dat je iets kwijt bent: dat is vervelend. Gelukkig ben ik niks van mezelf kwijt...
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?quote:
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.quote:Dat is mooi dat jij het niet kwijtbent dan... kun je het mij op de een of andere manier weer doen toekomen? (Do-tje is ook geinteresseerd).
Wat ben jij nog meer kwijt dan de gebruikelijke dingen, dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik heb ook interesse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |