Om hier een antwoord op te geven: ja, het is een goede film, het had een benauwend effect, voelde ongemakkelijk. Gewoon erg Lynch-esque.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef JAM het volgende:
Vroeger hadden we een filmposter van Blue Velvet op de plee hangen. Is dat een goede film?
Te weinig. Mag dat ook?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik te veel praat, moeten jullie het maar zeggen, hoor...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, kijk nou, het wyccie...
Dat mag ook.quote:
De, het en een...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn de steekwoorden voor dit nieuwe topic eigenlijk?
Had ik niet verwacht, maar het verbaast me ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie rookt er hier eigenlijk?
Ik heb namelijk het vermoeden dat ik de enige ben. Klopt dat?
Ik niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo veel en zo vaak mogelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn de steekwoorden voor dit nieuwe topic eigenlijk?
Idem.quote:
Ja, aan jou twijfelde ik erg, broer.quote:
Twee pakjes per dag, minimaal.quote:
Het is over het algemeen erg goed om aan mij te twijfelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, aan jou twijfelde ik erg, broer.
Nee, een hond uitlaten...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Waar was je die dertien minuten eigenlijk naartoe, Do2?
Sjekkie draaien?
Komt vast door mijn avatarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, maar, bij sommige mensen weet je het gewoon, he?
Zelfs als je ze nog nooit gezien hebt, of daadwerkelijk gesproken...
Van wyccie wist ik het gewoon, bijvoorbeeld.
Ik vraag me dan toch af waar 'm dat in zit.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Claudia is nog zo'n mooi voorbeeld...Dat zie je van verre al...
Vraag jij je standaard bij iedereen af of hij of zij rookt of niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie rookt ook niet, trouwens...
DU???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:25 schreef JAM het volgende:
Godverdomme! Roken zal je Ollie! Roken zal je! RAUCHEN SOLLST DU!
Ik vind het heel charmant. Ik vind het heel prettig als ik bij mensen thuiskom en dat ze dan een doos rookwaren van tafel pakken, deze openen en: 'Care for a smoke?' zeggen. Dat zie je niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Vraag jij je standaard bij iedereen af of hij of zij rookt of niet?
Bizarre gewoonte...
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:27 schreef JAM het volgende:
Ik vind het heel charmant. Ik vind het heel prettig als ik bij mensen thuiskom en dat ze dan een doos rookwaren van tafel pakken, deze openen en: 'Care for a smoke?' zeggen. Dat zie je niet meer zo vaak.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef OllieA het volgende:
Ik was trouwens laatst op bezoek bij lieden waar ik een intense hekel aan heb, en toen heb ik me walgelijk fatsoenlijk gedragen.
Mag ik wel ademen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel, bij mij mag je ook niet roken...Zo gastvrij ben ik nu eenmaal.
Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met "Wil je iets drinken?" ?
Precies!quote:
~quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wat mag ik dan niet?
Daarom moet je ook gewoon chocolademelk drinken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.
Nou ja, niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Precies!
Het veer, dat is voor de anderen, zeg ik altijd maar.
Volgens mijn biologieleraar is het sperma van een ijsbeer ongeveer 36 C. Maar mijn biologieleraar was een ontzettend vervelende man, dus dat doet er ook niet toe, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.
Chocolademelk met wodka, heel goed te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon chocolademelk drinken.
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij anders gaat...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Is het heel vreemd dat ik benieuwd ben naar de context van die mededeling?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef OllieA het volgende:
Volgens mijn biologieleraar is het sperma van een ijsbeer ongeveer 36 C.
Nee, dat is niet vreemd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Is het heel vreemd dat ik benieuwd ben naar de context van die mededeling?
Ik dacht dat alle vogels een lichaamstemperatuur van 42 graden Celsius hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vreemd.
Mijn biologieleraar was dol op lichaamstemparaturen van alles wat leeft. Zo schijnen kolibrietjes nogal hete vogeltjes te zijn. Tja, wat moet je er mee.
Die heb ik uitgelaten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is je avatar, wyccie?
En ze kunnen hun hartslag versnellen en vertragen, en hun lichaamstemperatuur verlagen... Maar een beetje jazz maken is er niet bij. Stomme beesten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle vogels een lichaamstemperatuur van 42 graden Celsius hebben.
Maar misschien krijgt een kolibrie het wel warmer, omdat hij/zij achteruit kan vliegen en ook nog eens zo klein is.
Ben je nou inene geen viking meer? Wat een deceptie!quote:
Ach, ik kan me voorstellen dat dat soort kennis je ooit nog wel eens uit de brand kan helpen als je diep in de nacht, ergens aan een plakkerige bar, iemand staat te versieren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:49 schreef OllieA het volgende:
Tja, wat moet je er mee.
Verdrietig is het woord, verdrietig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
JAM kan ook geen Jazz maken, Ollie.
Belachelijk, he!?
Ter compensatie zal ik een regel uit mijn aanstande novelle met jullie delen, waarin een Chinese toeriste de wachtkamer van een Scheveningse abortuskliniek beschrijft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
JAM kan ook geen Jazz maken, Ollie.
Belachelijk, he!?
1 |
Ik nu ook niet meer, trouwens. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Van een heldere argumentatietechniek hoef je het dan meestal niet meer te hebben.
In mijn hart zal ik altijd een viking zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben je nou inene geen viking meer? Wat een deceptie!
Tja, daar heb je een punt, broer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, ik kan me voorstellen dat dat soort kennis je ooit nog wel eens uit de brand kan helpen als je diep in de nacht, ergens aan een plakkerige bar, iemand staat te versieren.
Het is toch de feitenkennis die op zo'n moment indruk moet maken. Van een heldere argumentatietechniek hoef je het dan meestal niet meer te hebben.
Beseft u wel dat u zojuist getuige bent geweest van een van mijn weinige voorpublicaties ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dank, JAM.
Ja JAM, hoe staat het met het slijten van je boek? Heb je al gegadigden gevonden? Geef ons een tip wanneer het in de boekhandel te bamachtigen is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Beseft u wel dat u zojuist getuige bent geweest van een van mijn weinige voorpublicaties ?
Ik heb een PR-man. Die heeft al mijn teksten en hij zoekt 't maar uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja JAM, hoe staat het met het slijten van je boek? Heb je al gegadigden gevonden? Geef ons een tip wanneer het in de boekhandel te bamachtigen is.
Ja, daar heb ik dus ook die PR-man voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:03 schreef OllieA het volgende:
"De interpunctie van de dialoog is niet helemaal correct, Jam," sprak OllieA belegen.
kijk. dát is de ware spiritquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een PR-man. Die heeft al mijn teksten en hij zoekt 't maar uit.
Wie wat moeite wil doen, krijgt álles voor elkaar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef OllieA het volgende:
Het is enkel zo dat ik al zo lang verloofd ben, dat ik nooit meer eens in de gelegenheid ben om aan een plakkerige bar iemand te versieren.
Juffrouwen die in vocht leunen. Dat lijkt me ook meer JAMs terrein. Misschien iets voor in zijn nieuwe novelle?quote:Dat is ook wel fijn, trouwens. Stel je dat doekje van de barmeneer es voor, waarmee ie dan de bacteriën van de ene kant naar de andere kant verplaatst. En dat dan die juffrouw die ik zou moeten versieren weer in dat natte vocht gaat staan leunen... brrr...
Dat vind ik mooi gezegd!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
In mijn hart zal ik altijd een viking zijn. Ofzo.
Neem maar contact op met de PR-man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
kijk. dát is de ware spirit
Maar wij willen graag weten wát we dan tenslotte kopen moeten. Geef ons tenminste een tietel!
Maar je begrijpt toch dat ik ook aan mijn verloofde moet denken?! Men kan niet zomaar van alles en nog wat doen in plakkerige bars!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Wie wat moeite wil doen, krijgt álles voor elkaar!
Dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het komt door de 30 bier die ik in mijn kanal heb zitten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een tietel...Is dat nou zo'n Freudiaanse verspreking waar mensen zo vaak over spreken?
Daar zou zelfs Freud zich diep voor schamen, LX...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het komt door de 30 bier die ik in mijn kanal heb zitten.
Maar over freudiaanse vergispingen gesproken: Ooit zat ik met een aantrekkelijke dame in de trein. Interesse veinzend in haar studie wou ik haar vragen of ze op haar school ook met computerswerkten. Tot mijn grote schaamte vroeg ik haar, hardop in een volle trein, of ze bij haar op school ook condooms gebruiken. Dát is dus de ware Freudiaanse vergissing!![]()
Ja, kijk. Je hóeft niet. Maar ik dacht dat je je bezwaard voelde, maar het wél wilde. En dan denk ik: kom op, doe er wat aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:08 schreef OllieA het volgende:
Maar je begrijpt toch dat ik ook aan mijn verloofde moet denken?! Men kan niet zomaar van alles en nog wat doen in plakkerige bars!
Dit is nou het soort fijnbesnaardheid dat ik kan waarderen, broer! Respect.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, kijk. Je hóeft niet. Maar ik dacht dat je je bezwaard voelde, maar het wél wilde. En dan denk ik: kom op, doe er wat aan.
Maar laat ik niet stoken in een goed bijna-huwelijk. Dat is voor niemand leuk.
Bij afscheidsfeestjes denk ik altijd aan begrafenissen met cake en zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
120 man...Ook zoiets, he...Mijn eerste gedachte is dan dat er geen vrouwen aanwezig waren.
Die duurt maar heel even, hoor...Maar die is er wel.
Da's mooi, JAM...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:21 schreef JAM het volgende:
Op 't moment dat wij spreken is de PR-man een speciaal e-mailadres aan het aanmaken waar u met al uw vragen terecht kunt.
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, afscheid associeer je al snel met negatieve gebeurtenissen...
Maar ik lust graag cake, en er zijn genoeg mensen waar ik niet om kan treuren...
Dat dan weer wel.
Met rozijnen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.
Bij een crematie lijkt me een frisse salade dan weer veel meer op z'n plaats.
Ja, nee, dat kan. Daar zijn PR-mannen voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's mooi, JAM...
Zo vraag ik me bijvoorbeeld al tijden af waar die ene sok is gebleven...
Ik zal 'm zo eens mailen.
Daar zit wat in, Ollie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.
Bij een crematie lijkt me een frisse salade dan weer veel meer op z'n plaats.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even pissen, trouwens...
Akkoord! Wat vind je van geroosterde pijnboompitten?quote:
Op een broodje met geitenkaas en honingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Akkoord! Wat vind je van geroosterde pijnboompitten?
Ik stem voor.
Jij maakt zo'n uitvaartafscheidsfeestje wel erg geil!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op een broodje met geitenkaas en honing![]()
Ik zeg je eerlijk; ik ben ook benieuwd wat mijn PR-man te melden heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb gemaild, JAM...
Ben benieuwd...
Truste schat!quote:
Ik doe de hele dag niets anders.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook proberen slapen.
Morgen mag ik alweer uit mijn nek lullen.
Doei
quote:Ik had geen peuken op zak dus ik heb toen even een sprintje getrokken naar de buurtsuper op de hoek. De abortuskliniek zat midden in een woonwijk en op de hoek van de straat waar de abortuskliniek zat was een buurtsuper. Achter de kassa zat een blond meisje met haar haar te spelen.
'Hey, ik wil een blauwe Gauloises.', zei ik.
'We hebben hier geen sigaretten.', zei het meisje.
'Godverdomme.'
'Wat?'
'Godverdomme, ik bedoel; Jesus Christus, wat is dit voor een kankertent.'
Een paar straten verder zat een afhaalchinees. Daar hadden ze wel sigaretten.
quote:Ik zat met een jongen op de middelbare school die eens per week, eens in de twee weken naar een dikke Surinaamse hoer ging.
'Wat moet je daar?', vroeg ik.
'Ik laat haar voor me dansen.'
'Dansen, striptease of zo?'
'Nee, nee, gewoon met haar kleren aan. Striptease is veel duurder.'
'Wat ben je er dan aan kwijt?'
'Dertig gulden. Striptease is vijftig.'
'Godverdomme! Betaal jij elke week dertig gulden om een dikke hoer te zien dansen?'
'Ja man. Lachen toch. Ga een keertje mee man.'
'Okay. Maar jij betaalt.'
I'M WORKING, MAN.quote:
Wanneer kan ik je werk in de boekwinkel verwachten?? Nog voor de kerst??quote:
Voor dat soort dingen kunt u mailen naar:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je werk in de boekwinkel verwachten?? Nog voor de kerst??![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kunt u mailen naar:
lucienpr@gmail.com
Dat is mijn PR-man, die gaat daar over..
Werk ze.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Naja, ik ga nu de working-man uithangen. Dus ik wens je een fijne nachtrust toe. Slaap lekker
Klarinet is gaaf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De klarinet. Ja, ik speel het al lang, ben er ook wel trots op, maar tegelijkertijd schaam ik me voor dat ding.
Woody Allen speelt ook klarinet.quote:
Nee, Dixieland Jazz.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Speelt hij ook een concertino van Weber?
Ach, ik heb bugel gespeeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De klarinet. Ja, ik speel het al lang, ben er ook wel trots op, maar tegelijkertijd schaam ik me voor dat ding.
Als er dan toch geblazen moet worden, dan vind ik de bugel wel erg mooi hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:00 schreef LXIV het volgende:
*Joechei!
Oh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeg Do-tje.... help me eens even over die drempel heen man!
Eigenlijk denk ik het ook alleen maar. Ik weet niet zeker of ik het ooit hardop heb uitgesproken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:05 schreef LXIV het volgende:
Ik zeg het eigenlijk nooit.
Falderalderire, falderalderare.quote:Het sloot wel aan bij het "Hopfalderie" van DO2.
We zijn allemaal vreemd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fok doet vreemd bij mij...
Bij mij ook, 'k dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fok doet vreemd bij mij...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dat is dat 1 april gedoe, natuurlijk...
Nee, dat je meldingen krijgt dat je niet het recht hebt om te posten etc.quote:
Wauw, dat heb je goed onthouden dan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ow.... nog niet gehad.
Ha, AE, jij bent de moeder van Jip. Die heb ik hier 1 keer gezien.
Ja jij!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou graag met je willen ruilen, wyccie...
Daar ging ik ook niet van uit, maar 't is wel heel vervelend. De eigenaar van dit pand is een gore huisjesmelker dus no way dat hij die ruit gaat vervangen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was het niet.
Ik zal mijn PR-man erop aanspreken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb trouwens ( nog ) geen mail ontvangen, JAM.
Nou ja, de ruit zit er nog wel (soort van) in, er zit alleen een hele, hele grote ster in. Het is aardig dik glas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, sla er een dikke plank tegenaan. Dan is het euvel ( voorlopig ) toch verholpen?
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip.... die herken jij niet meer terug...
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, een ster. Ook dat heeft zo zijn charme.
Ik speel de optimist, he...
En altijd nét als je weg bent, hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef JAM het volgende:
Ik ben weer thuis. Iemand heeft de ruit in de voordeur ingeslagen toen ik weg was. Godverdomme.
Een snor!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk er een snor bij, broer!
Ja, daar wou ik het net over hebben. Ik eet namelijk bijna altijd buitende deur (zo ook vandaag), het kan dus zomaar tijdens het avondeten zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Tenzij je net toevallig die dag buiten de deur eet. Dan kan het weer wél, natuurlijk.
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet..
Twaalf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.
Of acht.
Of twaalf.
Of zoiets...
Maar. Dus. IJzersterk.
Ik juich elke vorm van onwiligheid toe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Een snor!?
Het gemiddelde kind gaat vooruit in de tijd, maar Jip is teruggegaan naar de jaren zeventig?
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.
Niet dat je een goed excuus nodig hebt, natuurlijk...Maar het drinkt wellicht nog prettiger.
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.quote:
Goed. En met jou?quote:Hoe gaat het met broerlief?
ik kom er zojuist achter dat ik iets van jou kwijt ben
JAMmetje!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?
Uhm... Ja!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat ook al Brabants? Nee toch, zeker?
Zoals je zei, je hebt een ijzersterk geheugen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.
[..]
Goed. En met jou?
En dat je iets kwijt bent: dat is vervelend. Gelukkig ben ik niks van mezelf kwijt...
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?quote:
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.quote:Dat is mooi dat jij het niet kwijtbent dan... kun je het mij op de een of andere manier weer doen toekomen? (Do-tje is ook geinteresseerd).
Wat ben jij nog meer kwijt dan de gebruikelijke dingen, dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik heb ook interesse...
Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?
[..]
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.
Wat ben je kwijt?
Tot voor kort luisterde ik er ook nog steeds écht naar.... helaas ben ik ze recent verloren door een schijfcrash.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef broer het volgende:
O, heb ik AE ooit mp3'tjes gestuurd?
Grappig. Dat zou ik tegenwoordig nóóóóit meer doen.
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?quote:Goh. Dacht dat je wel zou weten waar ik het over had.
Never look back enzo... does it ring any bell?
Nu weet ik ook ineens weer waarom ik zo weinig post op fok... het leidt tot chronisch slaaptekort.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...
[..]
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?
Dat verklaart een hoop, inderdaad!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een beetje gek, broer. Dat scheelt.
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Het grappige is: ik heb die opnames onlangs nog beluisterd omdat ik ze naar iemand toe moest sturen. En het klinkt zó jaren negentig dat ik het bijna niet kan aanhoren. Ik snap dus ook niet zo goed dat je het nog steeds luisterde, AE.
Wat jammer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Een snelle zoektocht wijst uit dat ik geen mp3'tjes heb. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik allemaal nog op cd heb.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat jammer.
Als je dat zou willen doen.... dan hou je die ene fan die je hebt, tevreden.
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik verdenk JAM ervan dat ie in een beertjes-pyjama slaapt.
Maar dat zou ik nooit hardop durven zeggen.
Ha! Heb ik je mooi te pakken!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.
Ik verdenk JAM ervan nog gewoon bij zijn moeder te wonen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik verdenk JAM er overigens van elke avond bij zijn moeder te eten.
O, jij leeft nog steeds in de jaren negentig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik beschouw mezelf als potentieel fan, broer.
Je bent nog steeds zo'n lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Heb ik je mooi te pakken!
Is 'vatten' trouwens Brabants?
Dat weet jij vast wel.
Dat vraag je vast niet aan mij...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef Claudia_x het volgende:
Paraleipsis?
Nee, in de zin van 'grijpen'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.
Dan zijn de jaren negentig dé ideale plek voor je. Zelden zó'n zoekende tijd meegemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik leef overal en nergens, broer.
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af of je mail krijgt, of niet.
Vat·tenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, in de zin van 'grijpen'.
Als in: ik vat even een biertje.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik dacht dat jij dat ook vond.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:58 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt steeds mooier:
2 (informeel) er eentje vatten
een borrel pakken
In tegenstelling tot Do2, drink ik geen druppel, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |