Ich habe es nicht gewußt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd handig om dat soort back-up plannen te hebben ja.
1500quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Chowi het volgende:
Kwam er nou bij deel 500 een slotje op?
Ik ben ook melig. Ik moest hier om lachen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Of je noemt hem Jonghai, en als die dan boos is geweest dandan...
![]()
dan...
Foei.... laat maar![]()
Tegen die tijd hebben we niets meer om over te praten.quote:
>> MSNquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje.
Als jij Hans bent, wie is Frank dan?.
KS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje.
Als jij Hans bent, wie is Frank dan?.
Schattigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf ze niet aan te spreken.
Daarom vroeg ze het ookquote:
Ik zei niet gemeenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je pluto! Schattig ben ik! Schattig zeg ik je! Niet gemeen!
Hoho! Dat ging slechts om dit geval!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je pluto! Schattig ben ik! Schattig zeg ik je! Niet gemeen!
Heimlich, anyone?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Ik verslikte me in een Kit Kat Chunky.
Groot zijn die hè?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Check!quote:
White?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Er zat een stukje in mn keel ja! Vlerk!!quote:
I dunno. Is it?quote:
quote:
Deep Throa.... ach laat ok maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zat een stukje in mn keel ja! Vlerk!!
Nogmaalsquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vet!, waar heb je die tripod gekocht![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
Run, Pluto, RUN!
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk wasquote:
Nergens voor nodig als hij aan me wil komen druk ik dat radioactieve bot onder z'n neus en krijgen jullie misvormde kindjes met 3 hoofden enzoquote:
Ach hij is een beetje verwijfd, maar zó erg is het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk was. Volgens mij sinds dat topic over Lupa pas
.
Ik ben geen potquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk was. Volgens mij sinds dat topic over Lupa pas
.
Ik dacht altijd dat jij een man wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Heb jij je dago-action figures alquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik weet ook sinds kort pas dat jullie een item zijn!
en ik besef me nu pas bewust dat jij een vrouwtje bentquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Dat is ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik weet ook sinds kort pas dat jullie een item zijn!
post je tieten dan is het hele probleem opgelost [/matige standaart ONZ reactie]quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt door de geile vent in mn usericon. En m'n aseksuele nick
.
Is 'ew' hier op z'n plaats, of denk ik te ver door?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Heb jij je dago-action figures al![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is 'ew' hier op z'n plaats, of denk ik te ver door?
En ik ga *nu* in m'n ondertitel zetten dat ik schaamlippen heb!
Dat dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
post je tieten dan is het hele probleem opgelost [/matige standaart ONZ reactie]![]()
Dat is dan ook de reden dat je me toegevoegd hebtquote:
Ja hoe weet ik datquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
als je het over dezelfde als ik heb
![]()
![]()
Neuh, volgens mij kwamen in dezelfde multi terecht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat je me toegevoegd hebt.
Verder is het m'n sig geworden, maar dat is te zien.
En dat zeg je tegen mijquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
zwijmelkruiptegenelkaaraanondereendekenmettheeenkoekjesfilm
Nee Charquote:
Jij kijkt datquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Char
Met haar komt er een abcdefghijklmnop in je familie voor
ow bij mij altijd qrstuvwxyzquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Char
Met haar komt er een abcdefghijklmnop in je familie voor
Hoe is het met mijn overgrootopa?quote:
Hoe heet-ie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn overgrootopa?
Van Hans Vink. Toffe pedert.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon dan weer
Ik heb serieus geen ideequote:
Het gaat goed met 'm. Hij woont in een kasteel in Madrid en heeft duizenden zwarte slaafjes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee. Heb hem maar 1 keer in m'n leven gezien en toen noemde ik hem 'meneer met de witte baard'
.
Ah. Mooi. Hij heeft werknegers. Vraag 's of hij er niet een paar door kan sturen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat goed met 'm. Hij woont in een kasteel in Madrid en heeft duizenden zwarte slaafjes.
Ik heb er 4quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah. Mooi. Hij heeft werknegers. Vraag 's of hij er niet een paar door kan sturen?
Wietnegersquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb er 4
Kookneger Afwasneger Wietneger en Lichtknopneger
Nee, hij zegt dat-ie ze nodig heeft om de kindertjes van Nederland te bespieden. Ik krijg een beetje rare ideeën van die overgrootopa van jouquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah. Mooi. Hij heeft werknegers. Vraag 's of hij er niet een paar door kan sturen?
Denk je dat ik het zelf ga oogsten danquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wietnegers. Die doen geen flikker
.
Ik mocht vroeger wel altijd op schootquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat-ie ze nodig heeft om de kindertjes van Nederland te bespieden. Ik krijg een beetje rare ideeën van die overgrootopa van jou
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat-ie ze nodig heeft om de kindertjes van Nederland te bespieden. Ik krijg een beetje rare ideeën van die overgrootopa van jou
Hij zegt iets over een gouden staf. Ik ga het contact *nu* verbreken, want dit wordt echt té ranzig!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger wel altijd op schoot.
ik leg nu pas de link met de heer Nicolaas
Bij mij viel het kwartje ook iets later dan verwachtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zegt iets over een gouden staf. Ik ga het contact *nu* verbreken, want dit wordt echt té ranzig!
Damn, jij moet nog een hoop leren als je je nichtje een beetje tevreden wilt houden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zegt iets over een gouden staf. Ik ga het contact *nu* verbreken, want dit wordt echt té ranzig!
Damn, jij moet nog een hoop leren als je je nichtje een beetje tevreden wilt houden
Nichtjes heersenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik hou m'n nichtje tevreden met boeken, tis een intellect.
Toen ik op de bank een boek zat te lezen pakte ze d'r Nijntje-boekje, houdt hem op z'n kop en brabbelt hardop alsof ze voorleest
1988 Was één van de mooiste jaren ooit! Het Nederlands Elftal werd Europees kampioen op mijn, ik herhaal, MIJN verjaardag!quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
1988 Was één van de mooiste jaren ooit! Het Nederlands Elftal werd Europees kampioen op mijn, ik herhaal, MIJN verjaardag!
Daar was ik iets te jong voor; ik werd zevenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nichtjes heersen
Ik ging na het eten even langs bij de mijne en die ging net naar bed. Niet dus. En vervolgens een half uur tjenken totdat ze aan de tiet mocht
Ik iets ouderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar was ik iets te jong voor; ik werd zeven
Wel met de auto over de boulevard van Noordwijk toeteren. Geen idee waarom, maar het was wel tof
Ze begint nu echt te brabbelen, echt zóóó schattigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Nah, ze zijn het leukst als ze peuter zijn, dan kan je ermee spelen en begrijpen ze het ook enzo. Heb er een week op gepast, en je snapt echt niet hoe slim ze op die leeftijd al kunnen zijn
.
Overigens kotste mijn nichtje toen ik daar logeerde 's de vloer onder en toen mocht ze opblijven, dus ging ze door het huis dansen. Jammer dat m'n bluetooth moeilijk doet, anders had ik het filmpje online gezet.
*verliefd*
Ik heb d'r soms aan de telefoon en dan begint ze aan een stroom van gebrabbelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze begint nu echt te brabbelen, echt zóóó schattig
Nog heel effe en dan gaat ze staan en praten enzo
Italiaanse invloeden of niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb d'r soms aan de telefoon en dan begint ze aan een stroom van gebrabbel. En het is helemaal melig om haar te zien telefoneren want dan gaat ze ook drastische handgebaren maken enzo
.
Ik kijk amper nog TV. Nog beter!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Southpark is nog best ok.
Hier ben ik!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom op, er moet iets boeiends komen, ik verveel me.
volgns google is dít boeiend:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom op, er moet iets boeiends komen, ik verveel me.
*blaastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo, boeiend wezen. Blaas even wat leven in de brouwerij.
Beebies zijn altijd boeiend, mits geen huilbabyquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
volgns google is dít boeiend:
[afbeelding]
Ik maak het ook geen 4 uur vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef Misstique het volgende:
Overigens c_c, zou je je ritme niet gaan aanpassen?
Doe ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beebies zijn altijd boeiend, mits geen huilbaby.
En jij hoort te leren!.
3.30 uur dus?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik maak het ook geen 4 uur vandaag.
Zo voel ik me ook. Tijd voor bed.quote:
scoobie snack ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Braaf hondje.
*gooit koekje op*
De wekker gaat over 5,5 uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu al?
We zijn in de opbouwfase nog toch?
Dank je.quote:
Uhuh ik probeer een paar uur vrij te krijgenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:57 schreef Misstique het volgende:
Moet jij morgen niet werken Spook?
Succes ermee!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Uhuh ik probeer een paar uur vrij te krijgen
Hopelijk
*negeert*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
En nu ga ik écht leren
Dus mocht ik hier per ongeluk nog posten
Negeer me![]()
Ola.quote:
Gewoon, vreemd gedrag.quote:
Het is alweer over.quote:
waarom heb ik de behoefte om een foto van een zekere amerikaan te soepen met de text ich bin ein berlinerbol?quote:
ach het was ongetwijveld te eten en je bent morgen ongetwijveld aan de racequote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag ook afhaalchinees gehad, maar het was meer bezorgchinees op zich
de 2 basis zekerheden van chinees voedselquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach het was ongetwijveld te eten en je bent morgen ongetwijveld aan de race
je vergeet de derde, je zult altijd een portie krijgen waar je minimaal genoeg aan hebt en vaak kun je er zelfs 2 dagen meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de 2 basis zekerheden van chinees voedsel
da's bij mij synoniem aan "het is te eten"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je vergeet de derde, je zult altijd een portie krijgen waar je minimaal genoeg aan hebt en vaak kun je er zelfs 2 dagen mee
heerlijk zelfsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
het was ruim voldoende inderdaadEn heerlijk, zoals gebruikelijk
Long Sing, want die brnegt het thuis. Azië, uit Stiens staat bekend als één van de besten van Nederland, maar dat si me net te ver fisten. als ik straks een auto heb, stappen we weer voor 100% over op Aziëquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
heerlijk zelfs
dan heb je een goeie chinees te pakken
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Long Sing, want die brnegt het thuis. Azië, uit Stiens staat bekend als één van de besten van Nederland, maar dat si me net te ver fisten. als ik straks een auto heb, stappen we weer voor 100% over op Azië
ik heb gelukkig een erg goeie op 5 min fietsen zittenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Long Sing, want die brnegt het thuis. Azië, uit Stiens staat bekend als één van de besten van Nederland, maar dat si me net te ver fisten. als ik straks een auto heb, stappen we weer voor 100% over op Azië
die in Biddinghuizen is wel relaxt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
heerlijk zelfs
dan heb je een goeie chinees te pakken
vertel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag hele foute filmpjes met aziaten voor me.
waar heb je die gedownload?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag hele foute filmpjes met aziaten voor me.
hou opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over hoe bami word gespoten, en uit welk gat satésaus komt?
damn ik wou morgen ff chinees halenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1- Uit je moeders vagina.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent aardiger tegen mn kloontjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
1- Uit je moeders vagina.
2- Ze kreeg jou, dus ik denk uit je moeders vagina.
Modjes mogen niet klonenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent aardiger tegen mn kloontje
nasi, zónder satésaus zeker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke nu ga ik dus lekker toch chinees halen he, al was het maar om je geen gelijk te geven
Ik maak zelf uit tegen wie ik aardig ben en tegen wie niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent aardiger tegen mn kloontje
Ja maar zo jammer dat je me alleen aardig ben als ik een jong meisje ben, en niet als ik een man benquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit tegen wie ik aardig ben en tegen wie niet.
Weet je hoe ze die maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat het een loempia met babi pangang word
Waarom heb je een jong meisje als kloonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar zo jammer dat je me alleen aardig ben als ik een jong meisje ben, en niet als ik een man ben
Bepaalde gevoelens kan ik daar beter mee uiten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom heb je een jong meisje als kloon
Voel je je daar prettiger mee
Wie is je kloon?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar zo jammer dat je me alleen aardig ben als ik een jong meisje ben, en niet als ik een man ben
We zijn een team, ik kan juist mein gevoelens goed uiten richting kleine meisjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bepaalde gevoelens kan ik daar beter mee uiten.
Met een beetje speurwerk is daar makkelijk achter te komen. maar ik ga het je niet makkeiljk maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie is je kloon?.
Of is dit algemeen bekend?. Ik ben nieuw
.
vooral richting Duitse meisjes zekerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We zijn een team, ik kan juist mein gevoelens goed uiten richting kleine meisjes![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een beetje speurwerk is daar makkelijk achter te komen. maar ik ga het je niet makkeiljk maken.
ijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We zijn een team, ik kan juist mein gevoelens goed uiten richting kleine meisjes![]()
dangel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie is je kloon?.
Of is dit algemeen bekend?. Ik ben nieuw
.
omfg rammstein luisteren en fok en bier gaat niet samenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vooral richting Duitse meisjes zeker
had dat ff 10 seconden eerder gezegd!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
as je je bek maar houd, anders ga ik ook een paar kloontjes vertellen
pff ik kloon nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
as je je bek maar houd, anders ga ik ook een paar kloontjes vertellen
Leren bedoel je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
omfg rammstein luisteren en fok en bier gaat niet samen![]()
Wat zei ik danquote:
waarom zou ik?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:02 schreef mcDavid het volgende:
nu doettie clone-search op mij, maar die vindtie niet, want die heb ik niet!
jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
stomme modjes met hun topic killers![]()
Hihi John = POny-Loverquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
ook maar ff een plaatje tussendoor dan![]()
Ik slikte bijna m'n plectrum door van het lachmomentquote:
ik stop ook altijd dingen in mn mondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik slikte bijna m'n plectrum door van het lachmoment
vraag me niet waarom ik dat ding in m'n bek had btw![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
skaai wat doe je, je maakt me bang![]()
ja als ze die af doet verandert ze in dat linker gedrochtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Skaai heeft een ketting om!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
skaai wat doe je, je maakt me bang![]()
Die heeft wel een minder bolle kop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja als ze die af doet verandert ze in dat linker gedrocht
Space invader ava, tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja als ze die af doet verandert ze in dat linker gedrocht
niet compleet negatief die transformatie dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die heeft wel een minder bolle kop.
Beetje boel hulp.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ik moet heerschen
met een beetje hulp van c-men maargoed
Ja, ik bedoel, ze raakt een onderkin kwijt. Altijd handig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet compleet negatief die transformatie dus
ja oke, die ava is domweg geript jaquote:
gelukkig heeft ze er nog genoeg overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ze raakt een onderkin kwijt. Altijd handig.
Ha ben je gek, ik kan net knippen en plakkenquote:
niet AL mn haar groeit op mn kin hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zoek wel een ander slachtoffer
[afbeelding]
Waarom ben ik blondig?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Met zijn typerende muts, bril, ongeschoren kin en nonchalant plukje haar
Lichtinvalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom ben ik blondig?
Ik heb donkerbruin haar!
Blijft geil.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom ben ik blondig?
Ik heb donkerbruin haar!
Ja, maar die kat heeft vleesetende wormen in zijn binnenste.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kat die hier nu net binnen loopt ook
Danny of Paultjuhhh, beiden mongolen.quote:
vergelijk die foto eens met mijn hoofd fotoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Danny of Paultjuhhh, beiden mongolen.
Ik denk dat killswitch je dankbaar isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Danny of Paultjuhhh, beiden mongolen.
ach, heeft ze je pikkie opgegeten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, maar die kat heeft vleesetende wormen in zijn binnenste.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
vergelijk die foto eens met mijn hoofd foto
Ik heb Frank irl gezien, heul anders.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik denk dat killswitch je dankbaar is![]()
1 2 3 4 5 6 | mij vergelijken met danny en paultjuhh :") cé zegt: Jij lijkt niet op dat paintding. :{w cé zegt: Gij zijt beter. |
Je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nu ga ik er nog 1 maken en jullie zullen bezwijken onder mijn talent![]()
Voor een gehandicapte is het een goede paint.quote:
Vergeet niet dat ik op het mousepad ding van m'n laptop aan het painten ben hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Voor een gehandicapte is het een goede paint.
1+1=2quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/paultjuhhh
geen foto's
ik geloof er niks van. Danny is veul te druk met verhuizen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1+1=2
anders had iedereen het gelijk door natuurlijk he
En paul heeft een ban!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik geloof er niks van. Danny is veul te druk met verhuizen.
Over precies 4 uur en 46 minuten een tentamenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij morgen geen nuttige dingen te doen? PN?
Whehehequote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Over precies 4 uur en 46 minuten een tentamen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe
Ik word om 10 uur wakker gemaakt doro mn liefje. Of ze gaat op mn ODOL zitten, of ze stopt me onder de koude douche. Spannend.
Ze worden verboden omdat homo's zich gediscrimineerd voelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:10 schreef Alexxxxx het volgende:
nee. De Glace koeken zijn tegenwoordig kleiner en de laag roze is dunner dan vroeger. nu zijn zi eniet meer zo tof.
Zeg Roze koek, jij wou zeker dat je een negerzoen was?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ze worden verboden omdat homo's zich gediscrimineerd voelen
"joehoe, mijn roze koek, wat doe je"
uit een topic gejat maar vond het een geniale zin![]()
Porno?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
Als je een écht vet filmpje wil zien moet je deze kijken
http://www.yourdailymedia.com/media/1142939218/The_Art_Of_Motion
Posts van een mod zijn per definitei kwaliteitsposts, vergeet dat niet he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
Tof, nooit gedacht dat ik BeF nog eenz zou volbaggerensamen met een mod
ook zonder geluid? mn liefje ligt te slapen he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het is niks ergs, het is gewoon tof![]()
Het kan zonder geluidquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook zonder geluid? mn liefje ligt te slapen he?
Ik kijk m gewoon niet. Ha!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het kan zonder geluid
Mét is het natuurlijk leuker maar het hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |