Ich habe es nicht gewußt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Altijd handig om dat soort back-up plannen te hebben ja.
1500quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Chowi het volgende:
Kwam er nou bij deel 500 een slotje op?
Ik ben ook melig. Ik moest hier om lachen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Of je noemt hem Jonghai, en als die dan boos is geweest dandan...
![]()
dan...
Foei.... laat maar![]()
Tegen die tijd hebben we niets meer om over te praten.quote:
>> MSNquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje.
Als jij Hans bent, wie is Frank dan?.
KS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje.
Als jij Hans bent, wie is Frank dan?.
Schattigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf ze niet aan te spreken.
Daarom vroeg ze het ookquote:
Ik zei niet gemeenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je pluto! Schattig ben ik! Schattig zeg ik je! Niet gemeen!
Hoho! Dat ging slechts om dit geval!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je pluto! Schattig ben ik! Schattig zeg ik je! Niet gemeen!
Heimlich, anyone?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Ik verslikte me in een Kit Kat Chunky.
Groot zijn die hè?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Check!quote:
White?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Er zat een stukje in mn keel ja! Vlerk!!quote:
I dunno. Is it?quote:
quote:
Deep Throa.... ach laat ok maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zat een stukje in mn keel ja! Vlerk!!
Nogmaalsquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vet!, waar heb je die tripod gekocht![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
Run, Pluto, RUN!
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk wasquote:
Nergens voor nodig als hij aan me wil komen druk ik dat radioactieve bot onder z'n neus en krijgen jullie misvormde kindjes met 3 hoofden enzoquote:
Ach hij is een beetje verwijfd, maar zó erg is het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk was. Volgens mij sinds dat topic over Lupa pas
.
Ik ben geen potquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft trouwens láng geduurd voordat ik wist dat jij mannelijk was. Volgens mij sinds dat topic over Lupa pas
.
Ik dacht altijd dat jij een man wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Heb jij je dago-action figures alquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik weet ook sinds kort pas dat jullie een item zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |