idd. Heb je het trouwens al af?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef Borkydude het volgende:
WTF gekke mods hiero.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
Christiaan je lijkt wel op Jamai.
En mijn opleiding is gewoon knijterhoog
Als je het al KAN vertalen, je lijkt me niet zo slim.quote:Hustler
People who are forced to use their Brains to make it in this world.
They outsmart the smart, cunning, and has streetsmarts. They know how to get money and is skilled at doing it to. Also they can be so sly that they can sell you stuff you don't need.
Als je opleiding zo hoog is moet je maar niet zeiken..Als je het teveel vind ga je maar naar Vmboquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
Christiaan je lijkt wel op Jamai.
En mijn opleiding is gewoon knijterhoog
Nee, ik ga slapen/in bed liggen. Ik doe het wel een andere keer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
idd. Heb je het trouwens al af?
Ik ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat het over de bitch van Lange Frans ging
Ik ben wel slimquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je het al KAN vertalen, je lijkt me niet zo slim.
Nou nou...Je laat wel goed zien dat je een hoge opleiding volgt..quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:09 schreef Borkydude het volgende:
Join zéh club.
Zelfs ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat het over de bitch van Lange Frans ging
zeker over de grammatica hoef je je geen zorgen te maken. babelfish weet precies hoe dat moet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Tuutje het volgende:
Gewoon Bablefish gebruiken, klopt altijd die vertaling
Luister niet! Ze zijn sarcastisch! Babelfish is kut!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
zeker over de grammatica hoef je je geen zorgen te maken. babelfish weet precies hoe dat moet!![]()
Dat zeg je alleen maar omdat jij er niet mee om kan gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Luister niet! Ze zijn sarcastisch! Babelfish is kut!![]()
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat jij er niet mee om kan gaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |