3 verzonden, 1 op tijd ontvangen, 1 wat aan de late kant maar wel binnen de gestelde 2 weken en 1 ga ik morgen een resend van aanvragen, want die is nog niet aangekomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef mschol het volgende:
heb nu 3 open orders staan bij ply.com die zijn alle drie verzonden en op de eerste wacht ik nou al 2 weken![]()
iemand anders hier ook last van?
over de andere 2: 1 is gister verzonden (dus daar kan ik nog wel mee leven) en de ander is denk ik 4-6 dagen geleden verzonden...
godver..wil me films hebben...
ik weet toevallig iemand die zelf veer verzend en die is er achter gekomen dat select vracht bij normale dingen een levertijd van 3-6 dagen heeftquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef ranja het volgende:
Ik zit ook te wachten op een die 14-3 verstuurd is. Maar ook op een single die ik via Amazon gekocht heb en die de 16e verstuurd is. Lijkt wel of is de Uk wat traag, of Selekt inderdaad. Kreeg vandaag wel 2 UK pakjes via de TPG die er 7 dagen over hadden gedaan.
Binnen 2 a 3 dagen in de bus is toch al een tijdje niet meer. Als ik er dvd's bestelde duurde het meestal tussen de 1,5 en 3 weken voordat de spullen binnen zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef mschol het volgende:
wat is op tijd en wat is wat aan de late kant...
mijn ervaring was altijd dat order van play in2-3 dagen in de bus lagen...
Dat waren geen play pakketjes dus, maar amazonquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef mschol het volgende:
wel vreemd dat jou pakketjes er dan 7 dagen over hadden gedaan
Rodisc is duur... als ik bij hun in de nieuwsbrief kijk wat er nieuw uit is ga ik daarna bij play en amazon kijken wat ze daar kostten. Scheelt zo 5-10 euroquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
voor de rest ga ik toch liever naar Rodisc
Ik vind het wel meevallen. Ik bestel meestal DVD's die pas uitkomen die zijn bij Rodisc meestal in de aanbieding zoals bijv Seinfeld en star trek dvd boxen. En bovendien in twee dagen in huis.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Rodisc is duur... als ik bij hun in de nieuwsbrief kijk wat er nieuw uit is ga ik daarna bij play en amazon kijken wat ze daar kostten. Scheelt zo 5-10 euro
ik heb er tot nu toe ook geen slechte ervaringen mee gehad, maar ik denk persoonlijk dat je het niet echt helemaal op play mag afschuiven aangezien zij zeggen dat ze het verstuurd hebben..quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef AxeldeM. het volgende:
ik heb eigenlijk allemaal goede ervaringen met play.com. Altijd goed op tijd, in goede staat en niets over te klagen. Raar dat ze zo te laat zijn bij jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |