Dit is niet het zoveelste
lolleromfg-topic in KLB, wat eigenlijk een schop zou verdienen naar ONZ, of zoals vaker voorkomt: voorzien dient te worden van een slotje door buzzer en consorten.
Nee, dit topic is belangrijk. Ik moet iets kwijt. Iets wat me al weken bezighoudt. De combinatie 'bergen stront, Tokkies en valse viervoeters' doet waarschijnlijk bij menigeen al diverse belletjes rinkelen. Zo niet, dan zal ik het even simpel uit gaan leggen.
Ik woon in het pittoreske Tilburg-Noord. Een multiculturele teringbuurt waar meer negers per m
2 wonen dan in Nairobi. Maar dat terzijde... Mijn klacht is namelijk gericht jegens mijn blanke buren. Ik woon in een studentenhuis - één van de weinige in Noord, ik zit fout, ik weet het - in een blok, dus aan beide zijden wonen buren. Aan de linkerzijde - voor de kijkers rechts - wonen die verduvelde Tokkies...
![]()
Ze hebben drie honden. Nog valser dan je schoonmoeder! Ja, een leuk stel. Een Golden Retriever en twee Jack Russels. Ze moeten de ganse dag in de betegelde achtertuin van m'n buren bivakkeren en worden praktisch nooit uitgelaten. Gevolg... je raadt het al. Een hond moet schijten, dus gebeurt dat in de tuin. Niets aan de hand zul je zeggen, ware het niet dat die stront zich ophoopt omdat het blijft liggen totdat het praktisch verteerd is!
![]()
Bewijsmateriaal:
![]()
![]()
Er ligt nog meer, maar door de ingewikkelde hoek heb ik dit niet vanuit legale positie op de foto kunnen zetten.
Als de zon schijnt ruik ik gewoon die schijt! Verdulle! En die honden maken de héééle dag lawaai. Ze blaffen naar alles wat God gecreëerd heeft. En inderdaad, daaronder vallen ook wegwaaiende blaadjes, groeiend gras en voorbijfietsende bReEzAh-hoeren.
Regelmatig krijg ik zin om die Golden Retriever eens lekker te voorzien van een warme Golden Shower, maar het feit dat de wind meestal uit dusdanige richting komt dat mijn zeik direct weer mijn raam zou inwaaien heeft mij tot dusverre van dit vergrijp weerhouden. 1-0 voor de kuthond.
Wel spuug ik altijd mijn kauwgom het raam uit, richting die honden. En die vreten dat natuurlijk op... Ik hoop dat ze op een goeie dag zó erg dichtgeslibt raken door mijn kauwgom dat ze de moord stikken. Of nee... wil ik dat wel? Dan liggen er immers drie hondenlijken te rotten in die tuin en dat verteringsproces duurt net effe iets langer dan dat van een bolus. Er vanuit gaande dat de buren de dood van hun viervoeters pas na een jaar of twee ontdekken...
Maar ik zal er een eind aan gaan breien, want de gemiddelde FOK!ker krijgt een beroerte van een lap tekst als deze. Ik heb eigenlijk geen punt. Ik had zin om eens lekker kankeren op de honden van mijn buren en dat in een smeuïg verhaaltje te gieten.
Desalniettemin ben ik wel van plan enige vorm van actie te gaan ondernemen... Ik zat al te denken aan het schrijven van een brief aan de Dierenbescherming. Als die eens controle gaan houden bij de buren denk ik dat er wel het één en ander zal veranderen. Contact met die mensen hebben we niet en dat willen we het liefst zo houden ook.
Buurman, ondanks het feit dat ik dagelijks kan FOK!ken dankzij uw onbeveiligd Wifi-routertje wil ik u nadrukkelijk vragen dit topic niet te serieus te nemen. Neemt niet weg dat u en uw vrouw een stel smerige varkens zijn en ik uw honden dood wil hebben.
Gegroet.