Veel geld betalen aan mensen die je site optimaliseren zodat die beter wordt gevonden door Google ==> Hoger in de lijst.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Veel geld betalen aan googlen ==> Hoger in lijst
Nou ja, het feit dat het mogelijk is om te doen zou je best kunnen beargumenteren als een fout in het search-engine principe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Koenholio het volgende:
En dan wordt maar vergeten dat Google een zoekmachine is, en dus zelf niets kan doen aan dat soort praktijken (behalve dan natuurlijk die sites verwijderen uit de database) en dat internet SOWIESO niet objectief is! Stomme angstzaaierij. Bah!![]()
Ik heb het ook net gezien, en idd die muziek zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:05 schreef jp84 het volgende:
wat een trieste 'docu'
muziekje op de achtergrond etc haha bangmakerij
Of met het EO-filterquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef Molluck het volgende:
En dat "Google schendt onze privacy"-gezwam komt me ook mijn strot uit, ga dan lekker internetten met Ilse
Ilse is een boutzoekmachinequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef Molluck het volgende:
En dat "Google schendt onze privacy"-gezwam komt me ook mijn strot uit, ga dan lekker internetten met Ilse
Volgens mij kreeg Google hier juist niet de schuld van?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Koenholio het volgende:
"Omdat bedrijven hun websites omhoogpompen op Google met allerlei truukjes, ligt dat aan Google."
Dat wordt er op het moment zo'n beetje gezegd op nederland 3.
Bedrijven zorgen dus dat hun websites 'geoptimaliseerd' worden om boven aan de lijst te eindigen bij Google-hits. En nu wordt Google wat verweten, namelijk dat ze niet objectief zijn en geen relevante informatie geven. En dan wordt maar vergeten dat Google een zoekmachine is, en dus zelf niets kan doen aan dat soort praktijken (behalve dan natuurlijk die sites verwijderen uit de database) en dat internet SOWIESO niet objectief is! Stomme angstzaaierij. Bah!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |