jij hebt een eigen redactie?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met mijn redenering zwaar op mijn bek ben gegaan gisteren. Eerste ronde kon ik nog bijbenen, danach war es Schluss. Bij een goede quiz dien je het hele spel door een onderdeel te vinden waaraan je kunt vastklampen en dat is niet zo bij de UQ 2006.
Zelfs ik kan een nog simpeler spelletje bedenken op de maandagavond (zo niet, dan mag die leuke rustige quiz bedacht door Ellen Blazer (Twee Voor Twaalf, red.) weer terugkomen).
Dat de stelling als vraag geformuleerd was hielp ook niet echt. Ik vond het logisch dat de kandidaten zelf hadden gekozen om voor of tegen te zijn. Als je allebei de kanten gaat belichten (wat v. Rossem leek te willen) is het niet echt een betoog meer.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd.
Het was echt niet origineel. Een Fokker uit POL had daar ook wel kunnen staan, mits hij de nodige presentatievaardigheden had.
Het was leuker geweest als de één vóór de stelling was en de ander tégen.
Hehe, kan overmorgen nog bij de opnames zijn, maaja, heb ook andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef MrBean het volgende:
Dat publiek was trouwens ook heerlijk brallerig.
Dan is het een beschouwing inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat de stelling als vraag geformuleerd was hielp ook niet echt. Ik vond het logisch dat de kandidaten zelf hadden gekozen om voor of tegen te zijn. Als je allebei de kanten gaat belichten (wat v. Rossem leek te willen) is het niet echt een betoog meer.
Werd er nog geklapt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef MrBean het volgende:
Dat publiek was trouwens ook heerlijk brallerig.
de eerste aflevering was tilburg - uva amsterdam en tilburg won.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb het niet gezienWie was er tegen wie? En wie heeft er gewonnen
Die kwam ook heel onnozel over.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef DeeBee het volgende:
wel slecht dat het meisje van de Radbout uni bijna niks wist van die vragen over Amerika, waren gewoon wat feitjes![]()
en die quotes waren ook nog dramatisch makkelijkquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef DeeBee het volgende:
dat eindspel verknalt echt de hele boel ongeveer![]()
staat een gast van de TU / e echt foutloos een vraag over fase veranderingen in quantumroosters te beantwoorden, krijgt hij 10 puntjes ervoor...en met een beetje gokken bij wat quotes van bekende mensen kan je 50 (!!) punten verdienende zoveelste quiz die verneukt wordt door een 'spannend' eindspel, dat het hele evenwicht in de war schopt en waarbij geluk een veel te grote rol speelt (juist bij een kennisquiz als deze...)
de vragen zijn ook niet echt leuk voor de doorsnee kijkerhet is dat ik wat weet van quantummechanica en die jongen nog enigszins kon volgen, maar anders is er niks aan
![]()
wel slecht dat het meisje van de Radbout uni bijna niks wist van die vragen over Amerika, waren gewoon wat feitjes![]()
Exact. En ik ben bijvoorbeeld precies het omgekeerde geval en dus hopeloos mislukt als student.quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij hebben ze ook de beste studenten uitgekozen voor deze quiz, althans dat zei Maarten van Rossum. Maar mensen die heel gedreven met hun studie bezig zijn, hebben vaak veel minder tijd om algemene kennis op te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |