Dat zou leuk zijn geweest.quote:Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef speknek het volgende:
in groepsverband een bepaald probleem oplossen
komt ook omdat het iets lastiger is in het engelsquote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Moet je eens University Challenge op de Beeb kijken da's pas moeilijk
als het allemaal van die prutsers zijnquote:
Ze hebben de slechtste studenten gestuurt aan de VU, aangezien de rest allemaal bezig was met studeren tijdens de opnamesquote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef komrad het volgende:
[..]
als het allemaal van die prutsers zijn
wellicht komen ze dan nog een eindje
oh dus we zien Grumpey straks op de tvquote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze hebben de slechtste studenten gestuurt aan de VU, aangezien de rest allemaal bezig was met studeren tijdens de opnames
Dat vond ik ook vreemd.quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef speknek het volgende:
Dat idee van een betoog ging nog wel, trouwens. Maar dat ze maar twee argumenten per persoon hadden, die ook nog eens cliche waren en nauwelijks onderbouwd, dat had echt afgestraft moeten worden. Dat ze het beoordelen op vorm.... Voor welke studie is dat in hemelsnaam relevant?
Ja en dan een debat ipv 2 betogen, is ook veel leuker op te zien!quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd.
Het was echt niet origineel. Een Fokker uit POL had daar ook wel kunnen staan, mits hij de nodige presentatievaardigheden had.
Het was leuker geweest als de één vóór de stelling was en de ander tégen.
Ja daar ging het over, een documentaire.quote:Op maandag 3 april 2006 23:22 schreef Jurrio het volgende:
Wat nou weer, ik heb niets van een stroomstoring gemerkt![]()
Waar hebben ze die studenten vandaan gehaald? Ik heb Heleen nooit een groot licht gevonden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:21 schreef thettes het volgende:
Die Niels van de UvA heeft mijn projectgroep nog geinterviewd omdat ie ASVA voorzitter is. Naast warenhuizen kon ie ook leuk vertellen over woningnood
Bij de VU hebben ze voorrondes georganiseerd via het universiteitsblad waaraan iedereen mocht meedoen en waarbij de rector magnificus bepaalde wie het werden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar hebben ze die studenten vandaan gehaald? Ik heb Heleen nooit een groot licht gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |