Slechte zaak. Pittige quizen zijn leuk, maar ik vind het altijd wel prettig als ik sommige dingen weet. Anders is het net alsof ik naar marsmannetjes zit te kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
De vragen bij deze spelprogramma's verbleken bij de vragen in 'University Challenge'. De deelnemers zitten vaak ook met de mond vol tanden.
Haha ik ken ook 1 van de deelnemers van de RU via de intro... ben nu al helemaal benieuwd hoe ze het er vanaf brengenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:46 schreef Chello200 het volgende:
haha keek ff wie de deelnemers waren voor Univ. Leiden. Die Victor was mijn 1e jaars mentor hehe. Wat een klein wereldje he ?
Nee, ik moet het nog eerst bewijzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
De vragen bij deze spelprogramma's verbleken bij de vragen in 'University Challenge'. De deelnemers zitten vaak ook met de mond vol tanden.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Maarten van Rossum!
Die man is zó enorm fantastisch. Laatst las ik een leuke anekdote over 'm. Een interviewer vroeg Maarten eens waarom hij altijd zwart droeg. "Mijn vrouw heeft een keer vijf dezelfde zwarte truien gekocht, die heb ik altijd aan." Topvent
De jonge Emma Thompson zat bij de tegenstanders.quote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef Plastic_Power het volgende:
University Challenge doet me altijd aan die fantastische aflevering van de Young Ones denken
[afbeelding]
Bambi![]()
crop rotation![]()
Toxteth O'Grady![]()
Plus Hugh Laurie en Stephen Fryquote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
De jonge Emma Thompson zat bij de tegenstanders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,red.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |