op alles kan je rijmen slagroom rijmt op frietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef HuHu het volgende:
Dat rijmt.
Het is op alles kun je rijmen op alles rijmt wel iets, behalve dan op waterfiets op waterfiets rijmt niets.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Mailbox het volgende:
[..]
op alles kan je rijmen slagroom rijmt op friet![]()
niets rijmt op kipcornpizzaovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is op alles kun je rijmen op alles rijmt wel iets, behalve dan op waterfiets op waterfiets rijmt niets.
Tof!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
Even snel 300 posts maken, dan hoeven ze niks te doen!
ik kan je niks belovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
mja dat valt toch niet te geloven.
Heel vaak achter elkaar op invoeren drukken zou als het goed is moeten werkenquote:
Nee werkt niet man!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Heel vaak achter elkaar op invoeren drukken zou als het goed is moeten werken![]()
idd wat een kut topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
misschien dat ze mod op quick reaction alert moeten zetten voor dit soort topics
wolla ik pak mijn abrikoosquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Doe niet zo levenloos anders pak ik een doos![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
misschien dat ze mod op quick reaction alert moeten zetten voor dit soort topics
1 2 3 4 5 | if ($topic == 'baggertopic') { ReactieVereist(Mod); } ?> |
rijmtopic ruimt op bullebakquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
wordt dit nou een rijmtopic?
ja, en anders krijg je een tik!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
wordt dit nou een rijmtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |