Wie zijn die lui dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Elke keer als een meisje een nieuw fotoboek maakt hier op fok, dan komen altijd dezelfde mensen even hoi zeggen. echt uber kansloos.
Wie zijn dat dan?
MoChe
Sandertje21
Graveland deed dat ook altijd maar die heeft een ban.
![]()
Bij mij wel inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef LasTeR het volgende:
En cond0r dan?
en hooe weet jij dat? steeds te laat zeker om de eerste te zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Elke keer als een meisje een nieuw fotoboek maakt hier op fok, dan komen altijd dezelfde mensen even hoi zeggen. echt uber kansloos.
Wie zijn dat dan?
MoChe
Sandertje21
![]()
Nog steeds geen mod? duurt lang ofniet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Het_Biertje het volgende:
gelukkig is tonks altijd uber braaf
ik probeer te minderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Nog steeds geen mod? duurt lang ofniet?!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
en hooe weet jij dat? steeds te laat zeker om de eerste te zijn...![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat je daarop let man, kutnerd!
(elke)quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef TrenTs het volgende:
Ik praat in het fotoboek van elke nieuwe vrouwelijke fokker?
Ooit in je nerdhoofdje opgekomen dat het wellicht lurkers zijn waar ik op reageer, knul?quote:
haahahahah gekke trents.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooit in je nerdhoofdje opgekomen dat het wellicht lurkers zijn waar ik op reageer, knul?
Krijg klachten via msnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar de grote vraag is dan;
hoe weet jij dat
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef tonks het volgende:
Ik ga zo een fotoboek maken als test met een kloon die ik nog heb liggen
Waaruit logisch volgt dat jij al die dames op msn hebt. Slotje.quote:
Mail 's door die info?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast denk ik dat jij echt de laatste bent, tonks, die het woord kansloos in de bebeugelde mond mag nemen. Ik heb inside informatie doorgespeeld gekregen en serieus... get a life dude.![]()
![]()
1) ik heb geen beugelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast denk ik dat jij echt de laatste bent, tonks, die het woord kansloos in de bebeugelde mond mag nemen. Ik heb inside informatie doorgespeeld gekregen en serieus... get a life dude.![]()
![]()
Ik hoef er niet om te smekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waaruit logisch volgt dat jij al die dames op msn hebt. Slotje.
Dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn bronnen maar serieus, dit is op het niveau van 2 mongooltjes die tegen elkaar gaan roepen 'jij bent echt dom'.quote:
Wat jij van marjo hebt gehoord interesseert me weinig schoft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn bronnen maar serieus, dit is op het niveau van 2 mongooltjes die tegen elkaar gaan roepen 'jij bent echt dom'.![]()
1) stijlfiguren zijn niet aan jou besteedquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
[..]
1) ik heb geen beugel
2) ik heb ook heel veel info over jou.
Als iemand bij mij lurkt dan reageer ik daar regelmatig op, of dat nou een man of vrouw is.quote:
Ohja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat jij van marjo hebt gehoord interesseert me weinig schoft.
Zoheej!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja!Die had ik nog niet eens meegeteld!
JaJongquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vooral die MoChe is een ongelofelijke triangelert.
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Jajong het volgende:
En doe maar niet zo stoer allemaal want ik heb toch de meeste info over iedereen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
JaJong
Jij bent mijn nieuwe lievelingsneger want dwc is het niet meer.
Dat weet hij zelf wel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Jajong het volgende:
[..].
Yay!.
Waarom is dwc t niet meer?!
Wat staat er over mij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!
Grapje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!
Mijn rapport in de derde was uitmuntend! 3 Atheneum op t Nienoord College te Leek, maar dat wist je vast al. Ik had volgens mij een 8.5 op Fransquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Van strafblad tot rapport van de derde klas.
Die kun je gewoon verwijderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als jullie toch zo kunnen klagen, doe dat dan in mijn fotoboekIk wil namelijk nog wat berichtjes "weg" hebben
8.6quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn rapport in de derde was uitmuntend! 3 Atheneum op t Nienoord College te Leek, maar dat wist je vast al. Ik had volgens mij een 8.5 op Frans.
Werkt niet bij mijquote:
Ah okay, thanks!quote:
Ik zie 't nu ook pas, heb 'n tijd geleden met 'n @ gemaild en toen werd me dit verteld. Daarna heb ik niet meer gekekenquote:
En gayquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Socratestikel het volgende:
Ik ken Tonks in het echt. Je kunt beter voor hem oppassen, hij is een pathologisch leugenaar, zeer manipulatief en roddelt graag.
Gatverdammequote:
Gestolen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef Jajong het volgende:
tonks zit trouwens zelf ook regelmatig in fotoboeken te reageren van meisjes heb ik vernomen. En hij wil mijn internet-vriendinnetje stelen!
Dat hadden we al door hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
*Psssst* alfa bravo tango mijn kloon werkt *psst over*
Echt niet.quote:
Ik deel wel.quote:
Hij is zo lekker voorspelbaar he.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat het slot bericht van tha_t zoiets als dit is:
Bagger OP, bagger reacties en de TS doet ook lekker mee, slotje dus.
Exactemundo, compadre!quote:
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Kom je trouwens ook naar de ONZ meet, tonks, ik denk dat dat voor heel veel mensen gezellig zou kunnen zijn.
Na het geziene fotomateriaal geef ik jou 100% gelijk.quote:
Mensen die daar heen gaan mogen van mijn part ook van de aarde afdonderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Kom je trouwens ook naar de ONZ meet, tonks, ik denk dat dat voor heel veel mensen gezellig zou kunnen zijn.
Tonks is een zielig klein ventje in het echt, das toch algemeen bekend?quote:
Ik denk nooitquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tonks, wanneer zet je 's een foto van jezelf in je fotoboek.
Mensen met een leeg fotoboek mogen niet over foto's beginnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Na het geziene fotomateriaal geef ik jou 100% gelijk.
Als ik naar een plek wil waar ik de helft van de mensen niet mag ga ik wel naar school of een moskee ofzo. of een concert van brace.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tonks is een zielig klein ventje in het echt, das toch algemeen bekend?
Als ik van jou iets wil weten hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die daar heen gaan mogen van mijn part ook van de aarde afdonderen.
Kankerflikkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik van jou iets wil weten hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.
Precies zoals je vader het lekker vindt, knul.quote:
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik naar een plek wil waar ik de helft van de mensen niet mag ga ik wel naar school of een moskee ofzo. of een concert van brace.
Iedereen mag mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versa
Waar moet-ie dan heen? De straat op?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versa
Ach en wee, een "je vader"-grapje. Weet ik meteen met wat voor een nerd ik te maken heb.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies zoals je vader het lekker vindt, knul.
Ja net zo vermakelijk als een spellingwedstrijd voor stotteraarsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Toch nog een best vermakelijk topic geworden.
ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet ook allemaal dingen over tonks.
Als je moeder niet doodgeneukt was door je oom had ik een 'je moeder'-grapje kunnen maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach en wee, een "je vader"-grapje. Weet ik meteen met wat voor een nerd ik te maken heb.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Wist je dat...tonks' sig het niet helemaal goed doet?
Als ik dat zou doen, dan zou tonks meteen zijn account door de shredder gooien...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef Jajong het volgende:
Laat ons niet langer in spanning.
Wist je dat Bupatih's weblog een stille dood gestorven is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Zoals iemand anders net al zei, hij is een pathologisch leugenaar.quote:
ispy is mijn kloonquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zoals iemand anders net al zei, hij is een pathologisch leugenaar.
oja waarom had die 'ander' eigenlijk een kloon nodig om dat te zeggen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zoals iemand anders net al zei, hij is een pathologisch leugenaar.
Wow, je bent dus inderdaad een stalker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
oja waarom had die 'ander' eigenlijk een kloon nodig om dat te zeggen?
Gebrek aan inspiratie!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wist je dat Bupatih's weblog een stille dood gestorven is?
Het treurige hieraan is, is dat je dit waarschijnlijk ook nog oprecht grappig vindt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je moeder niet doodgeneukt was door je oom had ik een 'je moeder'-grapje kunnen maken.
Ga je ook van je eigen weblog overlopen naar een andere weblog zeker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie!
Ik zal mijn Lange Frans-diss er binnenkort wel opgooien.
Ik vind het zelfs best zielig voor je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het treurige hieraan is, is dat je dit waarschijnlijk ook nog oprecht grappig vindt.
Sociopaat spotted.
Dat is iets van een week geleden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waarom heeft iedereen eigenlijk avatars met hysterische meisjes?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga je ook van je eigen weblog overlopen naar een andere weblog zeker!!
Gewoon die ene zolderkamer in Den Bosch waar het rolluik nooit omhoog gaat, toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wow, je bent dus inderdaad een stalker.
Ga je mijn huis ook zoeken en mij stalken, tonks?
Stoer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie!
Ik zal mijn Lange Frans-diss er binnenkort wel opgooien.
Ik begrijp je niet zo goed vriend, ik vraag waarom diegene het met een kloon post en dan ben ik een stalker?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef TrenTs het volgende:
Hey, tonks, reageer je niet meer? Ik dacht dat stalkers juist niet konden stoppen met reageren op prikkels?![]()
Lijkt me een accurate beschrijving.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon die ene zolderkamer in Den Bosch waar het rolluik nooit omhoog gaat, toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stoer!![]()
Had jij die fok-cover nou gerapt van Bange Hans en Ban B?
Nee, jij bent een stalker. Dat weet jij en dat weet ik en dat weten er meer. Of ben je soms vergeten dat jij een tijd iemand in het echt gestalked hebt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet zo goed vriend, ik vraag waarom diegene het met een kloon post en dan ben ik een stalker?
Ik heb nog nooit iemand gestalkt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, jij bent een stalker. Dat weet jij en dat weet ik en dat weten er meer. Of ben je soms vergeten dat jij een tijd iemand in het echt gestalked hebt?
Kelly en pommequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Vertel?!!!?!?!??!!
Wanneer krijg ik nou berichtjes
Je bent dus inderdaad een leugenaar.quote:
Woedeaanvallen heb ik ook al niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je bent dus inderdaad een leugenaar.
Of zit je nu in één van je woedeaanvallen? Ik wist niet dat die een ontkennig meebrachten.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het echt zielig dat je moet ontkennen, maar op zo'n walgelijke karaktertrek zou ik ook niet trots zjin.quote:
Ah ok, vandaar dat er eigenlijk geen flow in zatquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik doe enkel de teksten, skiczukie doet de rap.
Eerst de taal kennen voor je hem gebruikt.quote:
Ik weet ook wel van wie je al die dingen hoort, maar waarom zou diegene al die dingen aandikkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielig dat je moet ontkennen, maar op zo'n walgelijke karaktertrek zou ik ook niet trots zjin.
Jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Eerst de taal kennen voordat je hem gebruikt.
Je hoeft het voor mij niet goed te praten hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet ook wel van wie je al die dingen hoort, maar waarom zou diegene al die dingen aandikken
Nee, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah ok, vandaar dat er eigenlijk geen flow in zatLigt niet aan jou, dat ligt aan mij.. Uhmm skiczukie.
Kut ik ga wel heel erg offtopic geloof ikOf toch niet want jij bent net zo goed een fotoboekhoer
'voor' in middels algemeen geaccepteerd en geen grammaticafout.quote:
Ik praat niks goed. jij vind het gewoon jammer dat ik niet op je uitlok gedrag reageer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet goed te praten hoor.![]()
Dat laatste klopt wel, maar dat is alleen maar omdat je naam al zoveel voorbijkomt aan de zijkant natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ik ga geen fobo-newbies af.
En meestal komt 'men' op míj af.
Ze hopen natuurlijk de vrouw uit je user-icon te spreken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Ik ga geen fobo-newbies af.
En meestal komt 'men' op míj af.
Nee, ik vind het zielig dat jij met zo'n hoofd én karakter moet leven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. jij vind het gewoon jammer dat ik niet op je uitlok gedrag reageer.
rensje tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zielig dat jij met zo'n hoofd én karakter moet leven.
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hopen natuurlijk de vrouw uit je user-icon te spreken.
Maar dan blijkt dat je een man bent, maar dat is nog tot daar aan toe.
Als ze dan gaan Googlen blijkt die 'vrouw' ook nog eens 40+ te zijn.
Maar ondertussen zitten ze wel aan je vast.
Inmiddels schrijf je aan elkaar hoor. En het is spreektaal, net zoals mijn reactie eerder. Laat ik verder maar niet beginnen over je gebrek aan interpunctie, en je foutief beknopte bijzin. Maar vooral doorgaan als je jezelf nog meer voor schut wil zetten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'voor' in middels algemeen geaccepteerd en niet zo dom als een grammaticafout.
Bupatih is nu vast een treffende reply aan het verzinnen, waarin hij de leeftijd van Emma Watson verwerkt, in combinatie met d en t spelfouten.quote:
Haal ik_hou_van_tonks er eens bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bupatih is nu vast een treffende reply aan het verzinnen, waarin hij de leeftijd van Emma Watson verwerkt, in combinatie met d en t spelfouten.
Waar heb je die vandaan gekopieerd?quote:2 Skinnee J's
3 Doors Down
30 Seconds To Mars
54-40
6gig
A New Found Glory
A Perfect Circle
AC/DC
Adema
Aerosmith
Alanis Morissette
Alice In Chains
American Head Charge
Amorphis
Angel Dust
Anthem
Apocalyptica
Apples In Stereo
Arnold
Arson
Artificial Joy Club
Atari Teenage Riot
Audioslave
AudioVENT
Avail
Beck
Belly
Big Bad Voodoo Daddy
Big Wreck
Black Sabbath
Blind Guardian
Blind Melon
Blink 182
Blue Oyster Cult
Bon Jovi
Botch
Bouncing Soul
Bowling For Soup
Box Car Racer
Breach
Break
Breaking Benjamin
Bruce Springsteen
Bryan Adams
Built To Spill
Candiria
Chicane
Chum
Clawfinger
Clutch
Coals Chamber
Coldplay
Collective Soul
Corrosion Of Conformity
Covenant
Crash Test Dummies
Crazy Town
Creed
Creendence Clearwater Revival
Crowbar
Dave Matthews Band
Dead Stoned
Def Leppard
Deftones
Devin Townsend
Die Krupps
Dinosaur Jr
Disengage
Downer
Dry Kill Logic
Dunk
Ecoline Crush
Eels
Emil Bulls
Entombed
Everclear
Feeder
Finger Eleven
Fear Factory
Flybanger
Foetus
Foo Fighters
Fountains Of Wayne
Freshfabrik
Front Line Assembly
Fun Lovin' Criminals
Gary Numan
Genesis
Get Up Kids
Gob
gODHEAD
Gravity Kills
Green Jelly
Guano Apes
(hed)p.e.
Head On
Hot Rod Circuit
Hunger
Ill Nino
INXS
Iron Maiden
Jerry Cantrell
Jimmy Eat World
Joe Satriani
Judas Priest
Kerbdog
King Missile
KMFDM
KoRn
Kottonmouth Kings
L7
Led Zeppelin
Lifer
Lifehouse
Limp Bizkit
Linkin Park
Liz Phair
Loudermilk
Marilyn Manson
Megadeath
Meshuggah
Metallica
Midline
Moist
Monster Magnet
Morcheeba
More Than A Thousand
Morgana VS Morgana
Morrissey
Mr. Bungle
Mudvayne
Mustard Plug
Nada Surf
Nebula, Neve
Nine Inch Nails
Nirvana
Noise Therapy
November 17
No Fun At All
No One
Nonpoint
Nothingface
Oasis
Oleander
Orange 9MM
Our Lady Peace
Ozzy Osbourne
Pacifier
Pailhead
Panica
Papa Roach
Pearl Jam
Phish
Pietasters
Pig
Pitchshifter
Placebo
Platypus
Pleymo
Project 86
Prong
Propagandhi
Pushover
Pushmonkey
Queen
Queens Of The Stone Age
Quicksand
Radiohead
Rage Against The Machine
Rainbow Butt Monkeys
Rammstein
Rasheed
Red Hot Chili Peppers
Reel Big Fish
Refused
Rob Zombie
Rush
Saliva
Salmonblaster
Scissorfight
Scorpions
Semisonic
Sevendust
Shades Apart
Shihad
Silverchair
Simon Says
Sinch
Sinisstar
Skindive
Skinlab
Skold
Skunk Anansie
Slash's Snakepit
Snot
Soul Coughing
S.O.D.
Soil
Something Corporate
Soundgarden
Spin Doctors
Spineshank
Sprung Monkey
Stabbing Westward
Staind
Static-X
Stepa
Stereophonics
Steve Vai
Strapping Young Lad
Stratovarius
Sugar
Sugar Ray
Sum 41
Superheist
Sw1tched
Swingin' Utters
System Of A Down
Taproot
Testament
The Doors
The Haggard
The Impossibles
The Odds
The Presidents Of The USA
The Ramones
The Tea Party
The Vines
Tin Machine
Tub Ring
Twlight Singers
U2
Unit:187
Victor
W.A.S.P.
Weezer
'Weird Al' Yankovic
Wilt
Yellowcard
Zimmer's Hole
Je schrijft 'shits' inmiddels aan elkaar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inmiddels schrijf je aan elkaar hoor. En het is spreektaal, net zoals mijn reactie eerder. Laat ik verder maar niet beginnen over je gebrek aan interpunctie, en je foutief beknopte bijzin. Maar vooral doorgaan als je jezelf nog meer voor schut wil zetten.
Veel plezier met MBO-ICT stroom 3quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef TrenTs het volgende:
Maar lieve schatten, ik ga door met mijn studie zodat ik later niet net als het merendeel hier achter de vuilniswagen moet.Sterkte nog met janken terwijl ik weg ben.
En uiteraard iets met alle reacties van alle Fok!-tjiks die zn fotoboek volspammenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bupatih is nu vast een treffende reply aan het verzinnen, waarin hij de leeftijd van Emma Watson verwerkt, in combinatie met d en t spelfouten.
ik mot je welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb ook ooit een stalkster gehad maar ze mot me niet meer
Zet je pruik op en stalk me danquote:
Oh nee, ik ben de ' vergeten, bel de grammatica politiequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je schrijft 'shits' inmiddels aan elkaar?Okay, met jou ga ik dus serieus niet verder in discussie.
Veel sterkte met je havo-kennis.
Kutkloonsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Ik_hou_van_Tonks het volgende:
Deze soms?
Nee, ze zijn niet te krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
KutkloonsBupatih is stom wil ik wel hebben trouwens
Nee ik ben een 'he'quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ah, Tim is een 'ze'.
Per browser, en als bij elke kloon hetzelfde wachtwoord hebt kun je heel snel switchen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan je per venster eigen cookies instellen?
Dat is wel te hopen, anders zit een zeker iemand heel erg zijn of haar best te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Ik_hou_van_Tonks het volgende:
Ik ben trouwens mijn kikker-met-tieten user-icon kwijt.
Wie voelt zich geroepen om een nieuwe te maken?
Zo dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Per browser, en als bij elke kloon hetzelfde wachtwoord hebt kun je heel snel switchen.
[..]
Per browser, en als bij elke kloon hetzelfde wachtwoord hebt kun je heel snel switchen.
[..]
In FF schijn je verschillende profielen (en dus ook cookies) te kunnen laden in verschillende tabbladen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zo instabiel als een zekere user, eerder.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:05 schreef Gizmore het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is fok vandaag zo instabiel als een kaartenhuis dat steeds in elkaar dondert?
quote:
Is het een rode met permanente PMS aanvallen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo instabiel als een zekere user, eerder.
Was dat niet niet die wannabee Nazi die er uitzag als de eerste de beste pisnicht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Whehe, vast niet voor dat plaatjequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat plaatje, minus de kikker, heb ik een keer als kaft bij economie gebruikt!. Ik kreeg een 9
.
Nee, denk aan gele vogels.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het een rode met permanente PMS aanvallen?
Gebleekte haren enzo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Was dat niet niet die wannabee Nazi die er uitzag als de eerste de beste pisnicht?.
Lul toch niet zo, jaloers kreng!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hopen natuurlijk de vrouw uit je user-icon te spreken.
Maar dan blijkt dat je een man bent, maar dat is nog tot daar aan toe.
Als ze dan gaan Googlen blijkt die 'vrouw' ook nog eens 40+ te zijn.
Maar ondertussen zitten ze wel aan je vast.
Volgens mij hadden we 'm door 'Heineken' in te typenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, vast niet voor dat plaatje
Het is een van de eerste als je zoekt op boobs.gif bij google
Ik ben bagger aan het verwijderen in ONZ.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je had er niet toevallig een ma_jojo.zip bijgedaan ofwel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we 'm door 'Heineken' in te typen.
Maar 't kwam wel door 't plaatje. Leraar was zo omkoopbaar als wat, en 't verslag was niet veel soeps.
Leuk, ik zal ook nog s wat verzinnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben bagger aan het verwijderen in ONZ.
Jij moet leraar Nederlands worden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inmiddels schrijf je aan elkaar hoor. En het is spreektaal, net zoals mijn reactie eerder. Laat ik verder maar niet beginnen over je gebrek aan interpunctie, en je foutief beknopte bijzin. Maar vooral doorgaan als je jezelf nog meer voor schut wil zetten.
Do I look like Annequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je had er niet toevallig een ma_jojoh.zip bijgedaan ofwel?
Ja die, wat een kansloze dikke homo was dat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:09 schreef tonks het volgende:
Gebleekte haren enzo.
Je weet gewoon geen goed antwoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben bagger aan het verwijderen in ONZ.
Gelukkig niet zegquote:
Bek houden, piemel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je weet gewoon geen goed antwoord
Dat ben ik niet van je gewend
Ben je ongesteld ofzo
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegDaar zou ik echt niet de hele dag tegen aan kunnen kijken
![]()
Tering, jij zit dus heel de dag achter je pc'tje .zip-files te openen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegDaar zou ik echt niet de hele dag tegen aan kunnen kijken
![]()
Uiteraard, maar geen pr0n. Daar ben ik veuls te netjes voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Tering, jij zit dus heel de dag achter je pc'tje .zip-files te openen.
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bek houden, piemel!
Er was net gewoon een knurft die in 20 topics één en dezelfde zin postte.
Heb medelijden met me!
Laten we hopen dat het Tonks isquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef Knut het volgende:
Er is op dit maar 1 iemand met een fotoboek ban
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het Tonks is
Nee... waarschijnlijk een kloon van Knut om te bug-testen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het Tonks is
mmarsu?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef Knut het volgende:
Er is op dit maar 1 iemand met een fotoboek ban
Wie dan ?quote:
Ik dacht die ene die er nogal extreem-rechtse ideeën op naliet?quote:
Ow, nee. Er is een amnestie over het fotoboek gegaan bij de omgang naar het nieuwe fotoboekquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht die ene die er nogal extreem-rechtse ideeën op naliet?
Toen had ene T. je er nog over gemaild. (En ik je op MSN aangesproken)
Nee.quote:
Ah, oké.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Ow, nee. Er is een amnestie over het fotoboek gegaan bij de omgang naar het nieuwe fotoboek
er zijn 2 mensen die ik ban zodra ik ze zie. Maar daar valt die niet onder. Die ban ik zodra hij weer over de schreef gaat.
Die heeft pas nog in mn fotoboek gehuild (en al mijn reacties in zijn fotoboek verwijderdquote:
"Goh."quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Wie zijn dat dan?
MoChe
Sandertje21
c0nd0r
TrenTs
![]()
fwnk?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef Agrafes het volgende:
Ik ken nog een usert die vuige harige plaatjes van zichzelf met piem0ls in boxers stuurt, dan ben je pas triest
Volgens mij post ie nog in dit topic ook whehehehe
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Waarom vergeet je nou de Fotoboek-wijven te melden die als hongerig neukvee op al die mannen afgaan
Idem.quote:
Dat zijn al die wijven die jouw fotoboek als de pest mijden; omdat je te lelijk en te makkelijk bent....quote:
Wow, jullie hebben beiden connecties bij de AIVD?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
[..]
1) ik heb geen beugel
2) ik heb ook heel veel info over jou.
hap hapquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat zijn al die wijven die jouw fotoboek als de pest mijden; omdat je te lelijk en te makkelijk bent....
Tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Wie zijn dat dan?
Sandertje21
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
Goh zie nu pas dat er zo over me gepraat wordt
Maarre for my defence.. Dat is dan toeval geweest ik heb geloof ik 5 FiPo's in fotoboeken ofzo![]()
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik heb op al die wijven laat geilen.![]()
Ik zie nu dat ik je enige 2 reacties heb gegeven..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah, toch.En ik ben er blij mee hoor!
*Checked fotoboek*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat is de mannelijke natuur; je belemmert hem in zijn man zijn...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef appelsap het volgende:
[..]
Beetje zoals jij in dit topic zeg maar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn bronnen maar serieus, dit is op het niveau van 2 mongooltjes die tegen elkaar gaan roepen 'jij bent echt dom'.![]()
welke id's zijn dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Waarom vergeet je nou de Fotoboek-wijven te melden die als hongerig neukvee op al die mannen afgaan
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef Agrafes het volgende:
Ik ken nog een usert die vuige harige plaatjes van zichzelf met piem0ls in boxers stuurt, dan ben je pas triest
Volgens mij post ie nog in dit topic ook whehehehe
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
Doe ff normaal tegen Tonks !
en tegen batipuh !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
en tegen batipuh !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:05 schreef veldmuis het volgende:
TONKS WAAR IS DIE PLAATJE VAN DIE ZUSJE VAN JOUW?
You suckupquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
en tegen batipuh !
Nee, iemand met de tekst "destroy zionism" in zijn fotoboek verdient natuurlijk een tweede kans.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Knut het volgende:
(...)
er zijn 2 mensen die ik ban zodra ik ze zie. Maar daar valt die niet onder. Die ban ik zodra hij weer over de schreef gaat.
Wanneer ging t fout? Tussen G-Spott de uberVIP neuken, en slijmen bij puberale FOK!kers.. Ergens tussen die periode is er iets goed misgegaan.. Maar wat?quote:
SHE hoeft niet te slijmen bij mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer ging t fout? Tussen G-Spott de uberVIP neuken, en slijmen bij puberale FOK!kers.. Ergens tussen die periode is er iets goed misgegaan.. Maar wat?
Zeg jijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
Van G-Spott naar Baputih is een hele sprong voorwaarts, hoor!
Weet ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Én je past ook wel een beetje in de OP
Sinds wanneer is g-spott een ubervip?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer ging t fout? Tussen G-Spott de uberVIP neuken, en slijmen bij puberale FOK!kers.. Ergens tussen die periode is er iets goed misgegaan.. Maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |