Wie zijn die lui dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Elke keer als een meisje een nieuw fotoboek maakt hier op fok, dan komen altijd dezelfde mensen even hoi zeggen. echt uber kansloos.
Wie zijn dat dan?
MoChe
Sandertje21
Graveland deed dat ook altijd maar die heeft een ban.
![]()
Bij mij wel inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef LasTeR het volgende:
En cond0r dan?
en hooe weet jij dat? steeds te laat zeker om de eerste te zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef tonks het volgende:
Elke keer als een meisje een nieuw fotoboek maakt hier op fok, dan komen altijd dezelfde mensen even hoi zeggen. echt uber kansloos.
Wie zijn dat dan?
MoChe
Sandertje21
Graveland deed dat ook altijd maar die heeft een ban.
![]()
Nog steeds geen mod? duurt lang ofniet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Het_Biertje het volgende:
gelukkig is tonks altijd uber braaf
ik probeer te minderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Nog steeds geen mod? duurt lang ofniet?!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
en hooe weet jij dat? steeds te laat zeker om de eerste te zijn...![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat je daarop let man, kutnerd!
(elke)quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef TrenTs het volgende:
Ik praat in het fotoboek van elke nieuwe vrouwelijke fokker?
Ooit in je nerdhoofdje opgekomen dat het wellicht lurkers zijn waar ik op reageer, knul?quote:
haahahahah gekke trents.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ooit in je nerdhoofdje opgekomen dat het wellicht lurkers zijn waar ik op reageer, knul?
Krijg klachten via msnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar de grote vraag is dan;
hoe weet jij dat
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef tonks het volgende:
Ik ga zo een fotoboek maken als test met een kloon die ik nog heb liggen
Waaruit logisch volgt dat jij al die dames op msn hebt. Slotje.quote:
Mail 's door die info?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast denk ik dat jij echt de laatste bent, tonks, die het woord kansloos in de bebeugelde mond mag nemen. Ik heb inside informatie doorgespeeld gekregen en serieus... get a life dude.![]()
![]()
1) ik heb geen beugelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast denk ik dat jij echt de laatste bent, tonks, die het woord kansloos in de bebeugelde mond mag nemen. Ik heb inside informatie doorgespeeld gekregen en serieus... get a life dude.![]()
![]()
Ik hoef er niet om te smekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waaruit logisch volgt dat jij al die dames op msn hebt. Slotje.
Dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn bronnen maar serieus, dit is op het niveau van 2 mongooltjes die tegen elkaar gaan roepen 'jij bent echt dom'.quote:
Wat jij van marjo hebt gehoord interesseert me weinig schoft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn bronnen maar serieus, dit is op het niveau van 2 mongooltjes die tegen elkaar gaan roepen 'jij bent echt dom'.![]()
1) stijlfiguren zijn niet aan jou besteedquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
[..]
1) ik heb geen beugel
2) ik heb ook heel veel info over jou.
Als iemand bij mij lurkt dan reageer ik daar regelmatig op, of dat nou een man of vrouw is.quote:
Ohja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat jij van marjo hebt gehoord interesseert me weinig schoft.
Zoheej!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja!Die had ik nog niet eens meegeteld!
JaJongquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vooral die MoChe is een ongelofelijke triangelert.
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Jajong het volgende:
En doe maar niet zo stoer allemaal want ik heb toch de meeste info over iedereen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
JaJong
Jij bent mijn nieuwe lievelingsneger want dwc is het niet meer.
Dat weet hij zelf wel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Jajong het volgende:
[..].
Yay!.
Waarom is dwc t niet meer?!
Wat staat er over mij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!
Grapje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
In fok!crew hebben we zo'n natrektopic en daar staat alles over elke user!
Mijn rapport in de derde was uitmuntend! 3 Atheneum op t Nienoord College te Leek, maar dat wist je vast al. Ik had volgens mij een 8.5 op Fransquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Van strafblad tot rapport van de derde klas.
Die kun je gewoon verwijderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als jullie toch zo kunnen klagen, doe dat dan in mijn fotoboekIk wil namelijk nog wat berichtjes "weg" hebben
8.6quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn rapport in de derde was uitmuntend! 3 Atheneum op t Nienoord College te Leek, maar dat wist je vast al. Ik had volgens mij een 8.5 op Frans.
Werkt niet bij mijquote:
Ah okay, thanks!quote:
Ik zie 't nu ook pas, heb 'n tijd geleden met 'n @ gemaild en toen werd me dit verteld. Daarna heb ik niet meer gekekenquote:
En gayquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Socratestikel het volgende:
Ik ken Tonks in het echt. Je kunt beter voor hem oppassen, hij is een pathologisch leugenaar, zeer manipulatief en roddelt graag.
Gatverdammequote:
Gestolen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef Jajong het volgende:
tonks zit trouwens zelf ook regelmatig in fotoboeken te reageren van meisjes heb ik vernomen. En hij wil mijn internet-vriendinnetje stelen!
Dat hadden we al door hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
*Psssst* alfa bravo tango mijn kloon werkt *psst over*
Echt niet.quote:
Ik deel wel.quote:
Hij is zo lekker voorspelbaar he.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat het slot bericht van tha_t zoiets als dit is:
Bagger OP, bagger reacties en de TS doet ook lekker mee, slotje dus.
Exactemundo, compadre!quote:
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Kom je trouwens ook naar de ONZ meet, tonks, ik denk dat dat voor heel veel mensen gezellig zou kunnen zijn.
Na het geziene fotomateriaal geef ik jou 100% gelijk.quote:
Mensen die daar heen gaan mogen van mijn part ook van de aarde afdonderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Kom je trouwens ook naar de ONZ meet, tonks, ik denk dat dat voor heel veel mensen gezellig zou kunnen zijn.
Tonks is een zielig klein ventje in het echt, das toch algemeen bekend?quote:
Ik denk nooitquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tonks, wanneer zet je 's een foto van jezelf in je fotoboek.
Mensen met een leeg fotoboek mogen niet over foto's beginnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Na het geziene fotomateriaal geef ik jou 100% gelijk.
Als ik naar een plek wil waar ik de helft van de mensen niet mag ga ik wel naar school of een moskee ofzo. of een concert van brace.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tonks is een zielig klein ventje in het echt, das toch algemeen bekend?
Als ik van jou iets wil weten hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die daar heen gaan mogen van mijn part ook van de aarde afdonderen.
Kankerflikkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik van jou iets wil weten hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.
Precies zoals je vader het lekker vindt, knul.quote:
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik naar een plek wil waar ik de helft van de mensen niet mag ga ik wel naar school of een moskee ofzo. of een concert van brace.
Iedereen mag mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versa
Waar moet-ie dan heen? De straat op?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok? Hier mag bijna niemand je en meestal is dat ook vice versa
Ach en wee, een "je vader"-grapje. Weet ik meteen met wat voor een nerd ik te maken heb.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies zoals je vader het lekker vindt, knul.
Ja net zo vermakelijk als een spellingwedstrijd voor stotteraarsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Toch nog een best vermakelijk topic geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |