ik heb in het leger gezeten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef leneh het volgende:
Waar zijn ze gebleven? Maken ze geen échte mannen meer?
Het type dat geen uren voor de spiegel staat,niet zwakker is dan de doorsnee vrouw,
zijn hoofd niet laat hangen bij het minste tegenslag,die zijn boterhammetjes door vrouwlief
laat smeren en geen dag alleen kan leven.
Waren ze vroeger meer mans door nrh.leger te gaan?Of wordt alles gewoon
omgedraaid en worden vrouwen mannelijker en omgekeerd? Moeten we hier snel iets aan doen vraag ik u??![]()
Verdwenen met het jaarlijkse uitvinden van een "nieuwe man" van de metroseksueel vorig jaar, naar de überseksueel dit jaar. Nu de vrouwen hun identiteit niet meer kunnen vinden dankzij de onzin die de media ze naar het hoofd heeft geslingerd al die jaren, is nu de identiteitvan de mannen aan de beurt om verwoest te worden door tijdschriften, media en tv.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef leneh het volgende:
ahzo DUS als we de man verbieden tv te kijken en tijdschriften te lezen komt alles nog goed?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Verdwenen met het jaarlijkse uitvinden van een "nieuwe man" van de metroseksueel vorig jaar, naar de überseksueel dit jaar. Nu de vrouwen hun identiteit niet meer kunnen vinden dankzij de onzin die de media ze naar het hoofd heeft geslingerd al die jaren, is nu de identiteitvan de mannen aan de beurt om verwoest te worden door tijdschriften, media en tv.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef HenryHill het volgende:
"Hij praat nooit eens met me... hij zegt wel dingen tegen me, maar hij deelt nooit zijn gevoelens. Ik voel me zo onbegrepen, *snik snik snotter*, waarom zijn mannen zo ongevoelig..."
En nu zie je de puinhoop die eruit voort is gekomen. Luisteren naar 'de vrouw' omdat ze denken dat zij wel zullen weten hoe een vent leuk wordt voor de dames; ze hadden het nooit moeten doen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef leneh het volgende:
[..]
ahzo DUS als we de man verbieden tv te kijken en tijdschriften te lezen komt alles nog goed?
Dan pluk ik nu de eerste beste jongen van straat en begin aan zijn heropvoeding![]()
Geboortedatum: 1988-06-00quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Nega het volgende:
Mag ik me melden.
ze vroeg om MANNENquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef tonks het volgende:
Hallo k ben er
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef leneh het volgende:
[..]
ahzo DUS als we de man verbieden tv te kijken en tijdschriften te lezen komt alles nog goed?
Dan pluk ik nu de eerste beste jongen van straat en begin aan zijn heropvoeding![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK Hans maar dan laat ik hem los op een onbewoond eiland of iets dergelijks, anders hangt hij in no time weer voor de tv naar zijn rolmodel David Beckham te kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef GHans7 het volgende:
[..]
, het idee achter m'n post negeren door mannen toch te willen "heropvoeden". Als je een echte man wil moet je hem "loslaten in het wild", dan gaat hij terug naar de roots, en weer zo zijn zoals het hoort.
P.S. de nieuwe Bavaria-reclame is dus wel iets voor jou.
Hallo leneh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef leneh het volgende:
Het type dat geen uren voor de spiegel staat,niet zwakker is dan de doorsnee vrouw,
zijn hoofd niet laat hangen bij het minste tegenslag,die zijn boterhammetjes door vrouwlief
omgedraaid en worden vrouwen mannelijker en omgekeerd? Moeten we hier snel iets aan doen vraag ik u??![]()
aha en hoeveel mannen liggen er niet onder de sloef als ik zo rond mij kijk genoeg, die zeiken pas.Maar ok ik merk daje nie veel verstaatvan wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:10 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo leneh.
Ik vind dat je gewoon een zeikwijf bent.
De echte mannen willen gewoon niks met zeikwijven te maken hebben. En terecht. Moet je zien wat voor gezeik eruit komt.
Ik heb je OP nog maar eens gelezen (stel je voor dat ik het niet goed gelezen heb!) en ik blijf er bij dat je zeurt. Hoeveel mannen zijn er nou eigenlijk die uren voor de spiegel staan? Ik ken er geen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:18 schreef leneh het volgende:
[..]
aha en hoeveel mannen liggen er niet onder de sloef als ik zo rond mij kijk genoeg, die zeiken pas.Maar ok ik merk daje nie veel verstaatvan wat ik bedoel...
neen ik zeg nu ook niet dat ze allemaal zo verwijfd zijn maar, ze mogen toch wat meer haar op hun tanden hebben.Dan bedoel ik het meer bij getrouwde mannen die niks alleen kunnen en vanwie hun leven door de vrouw bepaald word enzo...verstaje?..en zo een mannen kom je wel veel tegen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb je OP nog maar eens gelezen (stel je voor dat ik het niet goed gelezen heb!) en ik blijf er bij dat je zeurt. Hoeveel mannen zijn er nou eigenlijk die uren voor de spiegel staan? Ik ken er geen.
Ik denk gewoon dat je met de 'verkeerde' mannen omgaat. Conclusie: het probleem ligt bij jou (want je gaat met de verkeerde mannen om) en niet bij de rest van de mannenpopulatie.
Ja, ik verstaje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef leneh het volgende:
[..]
neen ik zeg nu ook niet dat ze allemaal zo verwijfd zijn maar,
ze mogen toch wat meer haar op hun tanden hebben.
Dan bedoel ik het meer bij getrouwde mannen die niks alleen kunnen en vanwie hun leven door de vrouw bepaald word enzo...verstaje?..en zo een mannen kom je wel veel tegen.
Jij wilt gewoon keihard anaal genomen worden, zeg het maar eerlijk..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef leneh het volgende:
[..]
neen ik zeg nu ook niet dat ze allemaal zo verwijfd zijn maar, ze mogen toch wat meer haar op hun tanden hebben.Dan bedoel ik het meer bij getrouwde mannen die niks alleen kunnen en vanwie hun leven door de vrouw bepaald word enzo...verstaje?..en zo een mannen kom je wel veel tegen.
Aha ok ben blij, dacht al dat ik echt ongelooflijk aant zagen wasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, ik verstaje.
En ik heb ook haar op mijn tanden, zie fotoboek.
Maar gelukkig ben ik niet getrouwd. Maar ik zoek nog wel een nieuw neukertje, vorige heeft een vriendje gekregen...![]()
Nee, je bent gewoon een domme muts uit een achterstandswijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:44 schreef leneh het volgende:
[..]
Aha ok ben blij, dacht al dat ik echt ongelooflijk aant zagen was
enja mooie lange rode harenop u tanden..![]()
Belgie?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een domme muts uit een achterstandswijk.
Welnee, Belgen schrijven doorgaans correct Nederlands. Valt me op.quote:
Dat verschilt nog wel eens. Maar iets in de posts van TS deed me het vermoeden. Ik weet alleen niet meer wat, en ben te lui om het te zoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Welnee, Belgen schrijven doorgaans correct Nederlands. Valt me op.
Echte man hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef leneh het volgende:
Dat Belgen correct Nederlands kunnen schrijven is hoogstens een compensatie voor dat smerige taaltje van zequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Welnee, Belgen schrijven doorgaans correct Nederlands. Valt me op.
een PijpPaal!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef b0ng het volgende:
pijpen kreng, het is geen praatpaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |