Yvonne's meeting regel 1: Meetings kosten GELD.quote:
ja, dat wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef remlof het volgende:
maar err per menu moet je toch ook nog kiezen wat je per gang wilt?
nquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yvonne's meeting regel 1: Meetings kosten GELD.
Nofi, maar als je dit niet kan betalen moet je misschien niet mee gaan eten?.
Ssssssssssst...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef guitarist.nl het volgende:
leuk die poll, maar je hebt altijd van die !@$#%^$#%% users die gaan klikken terwijl ze niet komen
Dat kanquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
n
Denk dat ze de hoeveelheid bedoeld![]()
Ik bedoel qua HOEVEELHEIDquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yvonne's meeting regel 1: Meetings kosten GELD.
Nofi, maar als je dit niet kan betalen moet je misschien niet mee gaan eten?.
en een simpel frietje en een kroketje uit de febo muur is lekkerder :pquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik bedoel qua HOEVEELHEID
en daarbij, ik Kan alles doen, maar dat wil niet zeggen dat ik 30 euro aan alleen vreten moet uitgeven, zoveel interesseert eten me dus niet, dan geef ik me geld liever aan drank uit als het toch ergens heen moet
Dat jij genoeg geld heb om rond te strooien is prima maar ik niet, en zoals ik al zei, ik KAN overal mee naartoe OMDAT ik dus niet gelijk het grootste en duurste menu hoef te hebben. Dat noem je, money management![]()
Ik had al niets gezegdquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik bedoel qua HOEVEELHEID
en daarbij, ik Kan alles doen, maar dat wil niet zeggen dat ik 30 euro aan alleen vreten moet uitgeven, zoveel interesseert eten me dus niet, dan geef ik me geld liever aan drank uit als het toch ergens heen moet
Dat jij genoeg geld heb om rond te strooien is prima maar ik niet, en zoals ik al zei, ik KAN overal mee naartoe OMDAT ik dus niet gelijk het grootste en duurste menu hoef te hebben. Dat noem je, money management![]()
ik heb wel trek in koetjes en kalfjesquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef moemoe het volgende:
Nou... Ik wil gewoon lekker eten en wil er best wat meer geld voor uitgeven..
Populair 2 voor mij dus!![]()
Dan ben je nog véél aardiger.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Achter de computer ben ik braaf, wacht maar tot je me irl ontmoet.
laten ze die nou net niet hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
En die menu's moet ik nog even goed bekijken. Maar ik ga denk ik voor butget 2.![]()
Bestudeer ze maar eens goed dan ja, want er is maar 1 budgetquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
En die menu's moet ik nog even goed bekijken. Maar ik ga denk ik voor butget 2.![]()
Antwoord: Tofquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag even aan Litso hoe IK ben in het echt.
Die smilies heb je zelf toegevoegdquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Antwoord: Tof. Druk
, bijdehand
, irritant
, ontzettend aardig
![]()
Die was gewoon prima. Het eten vond ik 'gewoon goed" niets bijzonders. maar ik vind het dus ook niet echt duur, dus het is precies wat je kan verwachtenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:54 schreef Litso het volgende:
HW, hoe was die Butterfly Cut Entrecote? Die had jij toch vorige keer?
Ik ga iig voor Populair 1
Die spareribs waren te veel en te zoet, dus daar zie ik vanaf deze keerquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was gewoon prima. Het eten vond ik 'gewoon goed" niets bijzonders. maar ik vind het dus ook niet echt duur, dus het is precies wat je kan verwachten.
Ik heb in het restaurant waar we naar toe gaan, spare ribs gegeten die smaakten alsof ze uit de magnetron kwamen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Die spareribs waren te veel en te zoet, dus daar zie ik vanaf deze keer
Aha, ja ik zag ook alleen ZOETE ribs, en daar hou ik nooit van.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Die spareribs waren te veel en te zoet, dus daar zie ik vanaf deze keer
Zegquote:
Eerst dit weekend, en ik gok dat dat ook wel leuk gaat worden zoquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef Litso het volgende:
Ik heb er zin an.
Gefeest enzo je kent dat welquote:
Jij bent echt een feestbeest HWquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst dit weekend, en ik gok dat dat ook wel leuk gaat worden zo.
Hij is gewoon chronisch geil.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent echt een feestbeest HW.
Zeg eh... Sebasje.... Jij komt niet dus wat eh?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ga slapen![]()
Beetje slaap inhalen![]()
Dag ratel![]()
/enrest
Wat typ jequote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg eh... Sebasje.... Jij komt niet dus wat eh?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |