abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:45:58 #1
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36496816
Een tijd geleden kwam ik bij toeval een meisje tegen. het eindigde in heftige sex. toen een tijdje een beetje op msn met haar zitten lullen. eerst behoorlijk onpersoonlijk maar later gewoon hele gesprekken.
na een tijdje stuurde ik haar een smsje of ze wilde afspreken.

dat wou ze wel, een tijdje later volgde dus een date en hadden we een gezellig avond en nacht.
de afspraakjes werden steeds regelmatiger. ik leerde haar beter kennen en kwam erachter dat ze een verleden had waarin ze slechte ervaringen heeft gehad met mannen. vreemgaande vriendjes, vriendjes die haar gebruikten en niet eerlijk tegen haar waren.
wat me direct opviel was dat ze in principe een ontzettende hekel aan mannen had daardoor en contact met mannen vaak zeer beperkte (1 of 2 afspraakjes en dat was het).

bij mij duurde het langer, ze vertelde me ook dingen in vertrouwen en het leek alsof ze mij ging vertrouwen. ikzelf heb altijd heel open spel gespeeld tegenover haar en heb haar echt verwend en geprobeerd om mijn gevoelens gewoon eerlijk te tonen.

na een tijdje, waarin ik dacht dat het goed ging, werd ze de nacht nadat ik bij haar had doorgebracht behoorlijk afstandig, zowel op msn als met sms-jes.
tegenover vriendinnen had ze wel gezegd dat ze gek op me was en ik de liefste jongen was die ze was tegengekomen. tegen mij zij ze ook dat ze gevoelens had.

toen kwam de dag dat ze wou "praten". ze wou geen relatie en wou me niet meer zien. later had ze gezegd tegen een vriendin dat ze me toch nooit kon vertrouwen (onder het motto; alle mannen zijn eikels).

toen een tijdje niet elkaar gesproken en toen bijna ruzie. op een dag ging het over de sex tussen ons. dat had ze altijd heel fijn gevonden en miste ze. van het een kwam het ander en toen hadden we een nacht met fantastische sex. ze wou wel sex met mij maar verder niet. een paar dagen later ging ik weer met haar uit, ze was opeens super afstandelijk en toen ik haar naar de trein bracht hebben we nauwelijks een woord gewisseld.

Nu voel ik me ontzettend klote, ik mis haar en ik ben bang dat ik haar kwijt raak. ik weet niet wat ik moet doen en snap haar niet meer.
in die tijd dat ik haar ken ben ik altijd eerlijk geweest, heb mijn gevoelens getoond en heb haar nooit gekwetst.

zij is dan weer aanhankelijk, dan afstandelijk, dan bot en dan weer aanhankelijk en dan weer afstandelijk.

weten jullie raad? wat is er met haar aan de hand? is ze gewoon al kapot doordat andere kerels haar verpest hebben en zij mij steeds afstoot als ik close kom?

van de ene kant wil ik alles voor haar doen, tot het uiterste gaan maar ik moet wel een kans hebben want hoe langer ik hiermee bezig ben hoe meer ik me opvreet en kapot ga.
al mijn vrienden en vriendinnen waarschuwen me al dat ik moet oppassen wat ik doe en snap dat ook wel, maar aan de andere kant wil ik graag bij haar zijn....

edit ---> mijn grote zwakte is dat als ik mezelf hecht aan mensen dat ik dan heel slecht met verlies om kan gaan. ik ben geen persoon die elke dag verliefd word, meer iemand die heel zelden verliefd word maar dan opeens heel heftig. ik kan zoiets niet uit mijn hoofd zetten dan, alles draait dan om haar, dat moment. als het goed gaat dan herleef ik en voel ik me krachtig, wanneer het mis gaat klap ik helemaal in elkaar en duurt het tijden voordat ik weer "normaal" ben.

[ Bericht 7% gewijzigd door 1ofthefew op 30-03-2006 16:55:28 ]
De wereld is op hol geslagen
pi_36497283
Lekker laten lopen joh, als ze je echt wilt, komt ze je vanzelf halen!
Zo'n meid weet heus wel wanneer ze een goede jongen tegenkomt (ondanks de keren dat ze belazer dis)
ik maak feiten van eventuele twijfels
pi_36497349
Of ze moet met een goede verklaring komen, of haar gedrag veranderen, maar ik zeg afkappen die hap. Hier wordt je zefl alleen maar ongelukkig van...
pi_36497570
hebbie dit weleens tegen *haar* gezegd?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:12:18 #5
110101 adidas
welcome back Mr. Anderson
pi_36497633
tKriek heeft gelijk. Dat verhaal van: ik heb slechte ervaringen is bullshit. Iedereen raakt gekwetst en je moet er meeleven waarom? Omdat niemand meer vertrouwen niet de oplossing is.
Nondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
pi_36497833
Dit klinkt me bekend in de oren... Advies : Van jou kant het contact verbreken en een rust periode inlossen. Dus dan ff helemaal geen contact meer. Laat haar 1st maar eens haar eigen dingen op een rijtje krijgen. Zolang dit niet gebeurd, zal jij niet gelukkig worden met haar. Gun het tijd. Als ze echt om je geeft, dan komt ze bij je terug. Ik denk dat zij 1st maar eens met iemand over haar problemen moet gaan praten. Als het echt goed zit tussen julie, dan komen jullie vanzelf weer bijelkaar. Ik spreek uit ervaring....
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:59:20 #7
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36498906
Feanster: Ik had gehoopt dat zij juist met mij over die dingen zou kunnen praten...

aan de ene kant geef ik haar gelijk dat veel mannen eikels zijn en niet te vertrouwen.
in mijn vriendenkring word er flink op losgeneukt en eigenlijk doet alles het met iedereen. vreemdgaan, elkaars exen pakken, etc. iedereen wordt bedonderd.

het rare is dat ze steeds contact met me blijft zoeken, zo nu ook weer op msn (ik reageer ff niet). zoals gezegd val ik niet zomaar op een meisje, maar schijnbaar pik ik er wel steeds de rare gevallen ertussen uit.

ik ben bang dat als ik haar laat gaan dat ik haar teleurstel ergens of dat ik haar nooit meer zie.

er is ook geen touw aan vast te knopen wat er in haar hoofd omgaat. ikzelf heb nog wel redelijk wat mensenkennis, en snap vrouwen relatief vaak wel wat ze doen etc.

maar zij is echt een ware ramp, als ik denk dat ik weet wat er aan de hand is dan opeens is het weer anders.
en ik heb 1-night-stands gehad en ook ooit een hele intieme relatie.
1-night-stands zijn neuken en pleitte. geen intimiteit of gevoel. als er gevoelens zijn dan gaan vrouwen zich anders gedragen. willen knuffelen, kijken je op een bepaalde manier aan, strelen je, vragen je allerlei intieme dingetjes etc. dat had ik bij haar ook.
pi_36499430
nja, *jij* zit hiermee, nogal lijkt me. in plaats van dus dat jullie gaan bomen over hoe rot zij het wel niet heeft (waarmee je dan dus niet moet zeggen dat het niks voorstelt!) kan je het er eens over hebben over hoe rot jij je hier wel niet over voelt.

zeg maar: echt eerlijk praten. wie weet heeft zij echt niet in de gaten hoe dit voor jou is, en wil ze er best iets aan doen. maar dat kan pas als ze weet hoe jij je er over voelt, val niet in de val van 'dat weet ze heus wel', zo werkt dat niet.

jij mag toch ook best iets uit de relatie halen, en haar om dingen vragen? als dat dan niet werkt kan je elkaar in ieder geval recht in de ogen kijken, en beslis je samen over dingen die jullie ook samen aangaan. kijk, als het dan nog steeds allemaal niet verbeterd, dan moet je er een eind aan breien, je moet wel redelijk blijven voor jezelf, maar ook iemand een kans geven, blijft een moeilijke afweging.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_36499460
laat gaan laat gaan
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:40:29 #10
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36499991
ze wil me nu weer een tijdje niet zien zegt ze zonet, lijkt haat beter voor mij.
en toch blijf ik het raar vinden, zo was ze zo intiem en dan stoot ze me compleet weer af.

En nu begint het weer, ik denk bij mezelf: "dat had ik anders moeten doen" "dat had ik niet moeten zeggen" "dat had ik wel moeten zeggen"
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:49:34 #11
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_36500303
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef 1ofthefew het volgende:
Een tijd geleden kwam ik bij toeval een meisje tegen. het eindigde in heftige sex.
hier had je het beter bij kunnen laten

maar ja achteraf he!?
reach out and touch faith
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:59:51 #12
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36500626
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

hier had je het beter bij kunnen laten

maar ja achteraf he!?
tja, we hebben het er kort daarna wel over gehad. en ik heb gezegd dat ik meer voelde dan alleen lust.
ik wist dat het meisje het moeilijk had gehad maar ik was toen al knettergek op haar, en nu is het erger.

ja, als ik het bij sex die nacht had gelaten zat ik nu misschien niet zo in de put.
maar misschien zou ik na een tijdje ook denken: "wat als ik achter X aan was gegaan, ik het had geprobeerd"

tis nu voorbij, ik hoop dat ik een goede indruk heb achtergelaten, dat ze denkt over de dingen die ik heb gezegd, dat ze inziet dat ik oprecht ben.

ik hoop haar over een tijdje weer tegen te komen, toevallig, waarbij dan op dat moment de vonken weer over en weer vliegen en dat het dan echt wat gaat worden.

aan de andere kant, ze moet nog maar eens zien of ze weer iemand zoals mij tegenkomt, ik ben echt gruwelijk ouderwets als het aankomt op liefde, trouw, passie en toewijding.
pi_36501179
O jeee... dit is een meid waar je bot tegen moet doen en geen medelijden tonen want dan knapt ze helemaal af (geloof me ik heb veel ervaring) dit zullen 95% van de mannen NIET doen en daarom moet jij het wel doen want jij bent uniek..gewoon lekker jezelf zijn en iniatief nemen, zeker niet slijmen of teveel denken want dan hoor je bij de 95% die ze NIET wil.
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:37:12 #14
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36501671
mmm, misschien moet ik dat maar ff proberen.
momenteel wordt het toch ff niks.
maar eens afstand nemen en de lompe lul gaan uithangen, lekker koeltjes en maar weer eens achter de vrouwen aan (alhoewel mijn hoofd nu ff niet naar andere vrouwen staat :S)
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:45:28 #15
38161 faculty
Always around
pi_36501896
een woord...

VROUWEN....
What goes around, Comes around
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:13:31 #16
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36504974
Het komt op mij over alsof er een schroefje los zit bij haar. Ik weet niet of je daar iets over weet?
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:25:26 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36505499
Lijkt me idd niet de meest ideale kandidaat als vriendin. Met zoiemand als zij krijg je nog veel meer gezeik in de toekomst... dat is niet iets waar je haar vanaf kan helpen, en als ik jou was zou ik me er ook verre van houden om het te gaan proberen.

Kans is groter dat jij eraan onderdoor gaat.
(En ja, ik ken de uitspraak "If you can't beat 'em, join 'em", maar dat lijkt me geen goed idee )
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_36508032
Loskappen die handel...dit gaat jouw persoontje alleen maar psychische problemen opleveren en je kunt haar toch niet helpen. Raad haar aan om eens te gaan praten met een psychiater. Ze heeft duidelijk issues en dit lijkt me geen goed fundament voor een eventuele relatie.
pi_36508747
Iemand waar je geen hoogte van krijgt, laat je beter gaan. Bovendien lijkt ze nogal eenzijdig op de sex gericht, dus niet echt het fundament van een stabiele relatie, zoals eerder gezegd. Je kan alvast een afspraak bij de psychiater regelen.

Ze woont toevallig niet in het Noord-Antwerpse?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 00:41:52 #20
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_36512494
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef sjippen het volgende:
Ze woont toevallig niet in het Noord-Antwerpse?
Of in het Zwolse ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_36512816
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef 1ofthefew het volgende:
aan de andere kant, ze moet nog maar eens zien of ze weer iemand zoals mij tegenkomt, ik ben echt gruwelijk ouderwets als het aankomt op liefde, trouw, passie en toewijding.
Is het wel eens in je opgekomen dat ze daar misschien helemaal niet naar op zoek is?

Ze komt op mij over als iemand die behoefte heeft aan drama
  vrijdag 31 maart 2006 @ 01:05:32 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36512971
Op mij als iemand die helemaal geen zin heeft in liefde..wel in intimiteit

Je gaat veel te snel dus
  vrijdag 31 maart 2006 @ 01:06:17 #23
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_36512985
En dat wijf zich maar afvragen waarom ze zoveel slechte ervaringen met mannen heeft. Klassieke Munchhauser... geen aandacht meer aan besteden.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 01:07:29 #24
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_36513003
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef SHE het volgende:
Op mij als iemand die helemaal geen zin heeft in liefde..wel in intimiteit

Je gaat veel te snel dus
Pffff, soms is het de investering gewoon niet waard.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 01:09:52 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36513044
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Pffff, soms is het de investering gewoon niet waard.
Dat zeg ik toch...ze geeft duidelijke signalen dat het haar allemaal even too much aan het worden is...ze vind de intimiteit wel leuk ( no shit ) , maar dat liefhebbend gedoe niet.

OF je gaat daarin mee en past je aan...dit te doen als je ook wel in bent voor een losse relatie...OF je kapt het af. Dit doe je als je echt al helemaal hotedebotel bent...want ik zet er 100 euro op dat ze het zelf afkapt als je zo doorgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')