https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:29 schreef -Dries- het volgende:
Ha mensen, waar kan ik de nieuwste driver downloaden voor mijn ATI 9600pro kaart (ben echt een leek met deze dingen)
Wij hebben onze faceplates altijd nogquote:
wat was de foutmelding, "mpeg2dmx.ax" ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ik heb gister 81.98 geïnstalleerd.
http://www.nvidia.com/object/winxpmce_81.98.html
Verdere specs van mijn pc:
Intel Pentium ViiV 3 ghz dual core
2048 mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX.
Tevens al 4 crashes gehad. Gister twee. Een bij het afsluiten en een bij het binnen gaan van een gebouw. Vandaag beide crashes ook gehad.
Toegevoegd, thanksquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:48 schreef Genjuro het volgende:
Unofficiele tweaktopic van de officiele forums
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=308781
WTH kan een printer nu weer met de perfomance van een game te maken hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef Retuobak het volgende:
Heb je een HP printer of Creative geluidskaart?
Sommige drivers van printers zijn bekend dat ze drivers van andere hardware hard upfuckenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WTH kan een printer nu weer met de perfomance van een game te maken hebben![]()
Jep en in een FAQ op het forum van de game staat dat sommige HP printers problemen veroorzaken met de gamequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Sommige drivers van printers zijn bekend dat ze drivers van andere hardware hard upfucken
Dat komt gewoon door al die nutteloze meuk die erbij die drivers komen. Plug&playen for the winquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Sommige drivers van printers zijn bekend dat ze drivers van andere hardware hard upfucken
Ik heb een Dell printer maar die staat uit. Ik heb wel een Creative geluidskaart. Niet onboard overigens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef Retuobak het volgende:
Heb je een HP printer of Creative geluidskaart?
Nee gewoon zo'n standaard windows foutmelding.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Chiwakka het volgende:
wat was de foutmelding, "mpeg2dmx.ax" ?
Bij mij crasht die af en toe. GT6600 Nvidia kaart met de nieuwste drivers van de nvidia website. Maar goed, wat vaker saven dan hequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:42 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de drivers van mijn videokaart geupdate en hij lijkt nou niet meer te crashen.
Aan de drivers van mijn soundcard heb ik niks gedaan.
Creative staat bekend om hardware-wise kwalitatief goede kaarten, en staat tevens bekend om het op het drivervlak volledig te laten liggen. Kijk er maar eender tech site op na.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:41 schreef maniack28 het volgende:
Een aantal .... dan heb je een miskoop gedaan.. maar allemaalCreative staat juist bekend om zijn kwalitatief goede kaarten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep en in een FAQ op het forum van de game staat dat sommige HP printers problemen veroorzaken met de game.
Hey, had je die al gezien van die 360 die de Oblivion schijf in stukjes hakte en in het proces zichzelf ook maar ff molde. Dat heb ik nog niet gezien bij PC'squote:
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hey, had je die al gezien van die 360 die de Oblivion schijf in stukjes hakte en in het proces zichzelf ook maar ff molde. Dat heb ik nog niet gezien bij PC's.
Ik kon er wel om lachen jaquote:
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=296193quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:01 schreef Rnnz het volgende:
Heeft er iemand een .ini file die _ALLES_ op z'n laagst zet of zou iemand die misschien kunnen maken? Ik speel namelijk met een vrij slechte PC maar wil hem toch een beetje kunnen spelen:
AMD Athlon 64 3000+
512 MB Geheugen
GeForce FX5500
Ik had het gewoon over PC games in het algemeen. Veel te veel gedoe voor mij. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb ook altijd problemen met PC games.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen ja.
Nee, maar serieus, het is niet alsof de 360 versie zonder problemen is. Mijn PC versie is nog 0 keer gecrasht en draait altijd met 30+fps, en schokt niet kort bij het ingaan van een nieuw gebied (naast het feit dat de laadtijden bij zaken als fast travel vele malen korter zijn). Dus om nou direct de PC versie te veroordelen......
Welk gedoe?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over PC games in het algemeen. Veel te veel gedoe voor mij.
Daar twijfel ik geen seconde aanquote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb ook altijd problemen met PC games.
waarom ga je er zo veel van uit dat iedereen een PC snapt er en goed mee om kan(/wil) gaan (net zoals je dacht dat het ICT vak van je studie onzin wasquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:45 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo een goed gameapparaat van maken? Je koopt gewoon hardware, en installeert af en toe een update net zoals bij de 360. Simpel toch?
Mijn audigy doet het erg goed (audigy 2)quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, zo te lezen kunnen mijn plannen om een nieuwe geluidkaart te kopen beter nog even de ijskast in...![]()
OE als dit werkt gaat 'ie er zeker opquote:Op maandag 3 april 2006 00:01 schreef kipknots het volgende:
rare items
Nog niet zelf geprobeerd, maar hij schijnt wel goed te zijn: Zorgt ervoor dat de goede high lvl items in het spel zeldzaam word, zodat niet alle bandieten ed op hoog lvl in daedric armor rondlopen.
dat staat er toch bij?quote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Die "more arena spectators" mod is wel leuk, maar gaat je fps niet kaduuk dan??
quote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef Retuobak het volgende:
Nice, maybe kan een mod ze ff toevoegen aan de OP?
Keihard jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Die "more arena spectators" mod is wel leuk, maar gaat je fps niet kaduuk dan??
viewdistance lager zetten, zodat je de toescouwers niet meer zietquote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef almarrr het volgende:
[..]
Keihard ja. Ik had eerst 40 daarna 16/17 fps
.
Die doen we erd dan maar even niet op. Let je toch 1 keer op en dan nooit meerquote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef almarrr het volgende:
[..]
Keihard ja. Ik had eerst 40 daarna 16/17 fps
.
In Oblivion/data. Daarna moet je even in de launcher naar data files gaan en hem daar selecteren.quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Bij de shorter grass mod krijg je een .esp bestandje. Iemand een idee waar ik die moet neer gooien?
Serieusquote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
AA omhoogschroeven helpt voor mijn performance
Jup, dan loopt elk gebied even normaal. Zonder AA loopt de ene gebied super goed en de ander super kut. Met AA is het allemaal geleidelijk verspreid zeg maarquote:
Dat gaan we nu maar eens doen dan.quote:Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef -skippybal- het volgende:
iemand al die Weather-Wizard mod geprobeert??
Ik ben bezigquote:
Lijkt iets met je koeler van je processor.. Doet 'ie het alleen bij Oblivion?? Ga anders eens iets groots inpakken en kijk of 'ie dan ook zo heet wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een beetje een vaag probleem met mijn pc versie van oblivion..
Dit zijn de specs:
Pentium 4 2,8 gig
1 gig RAM
Ati ALL-IN-WONDER 9800 pro 512 mb
heb op die all-in-wonder een zallman cooler zitten en op mijn processor ook.
MAAR, nog steeds na een tijdje spelen sluit mijn pc gewoon HE-LE-MAAL af. Na het 1 en ander gecontrolleerd te hebben blijkt mijn processor gloeiend heet te worden. en dan heb ik het echt over 80 a 90 graden.
Maar ik heb de grafische specs in het spel echt uber mega laag staan 640 x480 enzovoorts. Hoe kan het dan zo zijn dat nog steeds die cpu zo warm word?
Nee hij doet het bij andere spellen ook, verder bij geen andere handeling die ik op mijn pc uitvoer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lijkt iets met je koeler van je processor.. Doet 'ie het alleen bij Oblivion?? Ga anders eens iets groots inpakken en kijk of 'ie dan ook zo heet wordt.
Ik heb niet echt super veel verstand van hardware, maar ik zou toch zeggen dat het aan de koeler ligt. Of heb je de kast tegen de verwarming aanstaan?? Kast los kan ook wel wet graden schelen. En kijk even of het hele zaakje niet vol zit met stof, dat had ik ook een keer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:34 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee hij doet het bij andere spellen ook, verder bij geen andere handeling die ik op mijn pc uitvoer.
Alleen bij oblivion gebeurd het echt idioot snel. Ik houd ook de temp in de gaten met MotherBoard Monitor. en tijdens het spelen is mijn cpu over het algemeen rond de 45 graden maar dan ineens! om geen speciale laadreden of iets dergelijks heeft hij uitschieters. Aan de koeler kan het niet liggen dus kan het dan misschien zo zijn dat mijn cpu gewoon gaar aan het worden en het gewoon niet meer trekt?
Ja volledig! Ik snap er zelf ook niet veel meer van...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:41 schreef Retuobak het volgende:
Heb je de koeler al eens gevrijwaard van stof?
Vraageven op DIG, misschien kan daar iemand je helpen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja volledig! Ik snap er zelf ook niet veel meer van...![]()
Goeie mod ja. Ik gebruik 'm in combi met de rare items mod. Hebben ze ook niet allemaal glass, deadra en ebony loot bij zichquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:44 schreef kipknots het volgende:
Nog een interessante mod: http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=337495
Verandert de scaling van vijanden ietwat, waardoor het realistischer word. De meeste vijanden hebben een lagere level cap, zodat je op lvl 40 geen last hebt van overdreven sterke bandieten, terwijl bosses hogere caps hebben gekregen waardoor onder andere de main quest niet meer op lvl 1 gehaald kan worden (vanaf lvl 25 schijnt dat redelijk te doen te zijn). De arena gevechten worden per tier lastiger, zodat je op lvl 1 ook geen grandchampion meer kan zijn.
Ik heb hem jammer genoeg zelf nog niet echt kunnen testen.
100% gebruik van je CPU is voldoende. Je koeler werkt niet naar behoren of hij zit er slecht op. Slechte koeling valt niet op wanneer je aan het internetten of emailen bent maar bij spelletjes is het vaak raak. 80-90 graden is foute boel en enkel toe te schrijven aan je koeler of slechte bevestiging daarvan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een beetje een vaag probleem met mijn pc versie van oblivion..
Dit zijn de specs:
Pentium 4 2,8 gig
1 gig RAM
Ati ALL-IN-WONDER 9800 pro 512 mb
heb op die all-in-wonder een zallman cooler zitten en op mijn processor ook.
MAAR, nog steeds na een tijdje spelen sluit mijn pc gewoon HE-LE-MAAL af. Na het 1 en ander gecontrolleerd te hebben blijkt mijn processor gloeiend heet te worden. en dan heb ik het echt over 80 a 90 graden.
Maar ik heb de grafische specs in het spel echt uber mega laag staan 640 x480 enzovoorts. Hoe kan het dan zo zijn dat nog steeds die cpu zo warm word?
Grappig dat je dat zegt, want dat is bij mij hetzelfde. Ik draai het op een Pentium D 820 @ 2,8 GHZ, 2 GB RAM en een Radeon X800 XT, 256MB. Gister toen ik de AA uitzette had ik enorme lag. Normaal lig ik rond de 30 á 35 fps in steden, maar met de AA uit hield ik er misschien 10 á 15 fps over...quote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
AA omhoogschroeven helpt voor mijn performance
Raar maar waar idd... Ik vind het allemaal bestquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Joncho het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want dat is bij mij hetzelfde. Ik draai het op een Pentium D 820 @ 2,8 GHZ, 2 GB RAM en een Radeon X800 XT, 256MB. Gister toen ik de AA uitzette had ik enorme lag. Normaal lig ik rond de 30 á 35 fps in steden, maar met de AA uit hield ik er misschien 10 á 15 fps over...
Het is je eigen keuzequote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het wel zo'n verbetering vind...
Ik vind vooral die rode maan nogal overdonequote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het wel zo'n verbetering vind...
DANKUquote:Op donderdag 6 april 2006 00:46 schreef cobain94 het volgende:
Enkele tweaks voor oblivion.Kun je hem o.a ook met een geforce 4200ti,etc spelen.
door middel van shaders.etc te vervangen.
http://www.stg-gaming.com/oldsite/
http://gamingsupport.sunrisetechnicalgroup.com/forum/forums/thread-view.asp?tid=102&posts=1&start=1
Niet kansloos, maar met videokaart kom je nooit in de buurt om Oblivion "echt" te spelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:59 schreef SicSicSics het volgende:
grom
Ik heb toch echt een 2,2 Ghz (AMD Athlon 64 3200) processor, 1 Gb RAM en een FX kaartje (GeForce FX 5200 Ultra + nieuwe drivers) en hij loopt ernstig... Laggie!
Morgen maar weer verder, tis weer veel te laat maar ik krijg hem maar niet lekker lopend!
Zou die mod van Cobain werken? Of is het kansloos...
Jouw grote probleem is je videokaart, de FX 5200 was al een waardeloze kaart toen hij uitkwam, laat staan nu...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:59 schreef SicSicSics het volgende:
grom
Ik heb toch echt een 2,2 Ghz (AMD Athlon 64 3200) processor, 1 Gb RAM en een FX kaartje (GeForce FX 5200 Ultra + nieuwe drivers) en hij loopt ernstig... Laggie!
Morgen maar weer verder, tis weer veel te laat maar ik krijg hem maar niet lekker lopend!
Zou die mod van Cobain werken? Of is het kansloos...
Ach, was graties!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jouw grote probleem is je videokaart, de FX 5200 was al een waardeloze kaart toen hij uitkwam, laat staan nu...
Tip voor als je in de toekomst een nieuw systeem gaat kopen of upgraden: bespaar op je CPU en geef relatief veel geld uit aan je videokaart. Zorg ook dat je ruim in het geheugen zit (maar daar zit hem bij Oblivion het probleem niet bij jou) .
Cool is die hé?? Je kan ook out gaan als je teveel doetquote:
Hmmmm....Kaarten van 379 euro en duurderquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef Retuobak het volgende:
Denk 7800GT en up.
Mijn 7800GTX haalt het iig na wat tweaken. Max settings, paar mods er overheen en ik speel op 1280x1024. Wil niet weten wat voor zieke opstelling je nodig hebt voor 1600x1200 of NOG hoger.
275 ofzo voor de 7900GTquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hmmmm....Kaarten van 379 euro en duurder
Staat gelijk aan een 7800gtx, dus ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef renz0r het volgende:
[..]
en dan kan ik hem op high spelen??....
Nou, de 360 poept Civ IV toch maar mooi uit hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
Voor 2 keer 150 euro zou ik iets anders kopen waardoor je alle games perfect kunt spelen... maar dit is een PC topic
Grebrek aan ram in de xbox360 betekent dat high-detail textures weg zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
Voor 2 keer 150 euro zou ik iets anders kopen waardoor je alle games perfect kunt spelen... maar dit is een PC topic
Wel goed, niet op max settingsquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
XFX VGA GeForce 6800GS Extreme Edition 256 MB
die krijg ik dus vandaag,
zal ie zeker ook niet goed op draaien?
hij draait nu zelfs op me ti 4200 of 4800 128mbquote:
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=296193quote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef Haiduc het volgende:
Ik krijg bij Oblivion alleen maar wit beeld als ik wil spelen. Ik heb een ATI Radeon 9200 SE![]()
Kan ik oblivion met een beetje prutsen nog aan de praat krijgen of is het gewoon niet mogelijk?
Oke, bedankt. Ik zal het ff proberen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=296193
http://oblivionorama.tripod.com/
http://oblivionfaqs.sunrisetechnicalgroup.com/
Lees even goed door en je kan het perfect draaien![]()
Ongeveer wel ja. Maar als je een 7800GT wil halen, kun je beter voor de 7900GT gaan. Zelfde prijs maar dan een stuk sneller.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:43 schreef renz0r het volgende:
Oeps, mijn Moederbord is PCIe, daar kan zo'n kaart niet op.
Vergelijkbare kaart is bijv: De XFX 7800GT ?
Hey die heb ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef renz0r het volgende:
XFX Geforce 7800 GT Extreme 256Mb Full Version
Deze wordt het dan maar
Voordat ik het zeg wil ik ff jou prijs wetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey die heb ik ookHoe duur is die nu??
Helaas zo nutteloos als je een modernere videokaart hebt en je toch Oblivion wilt tweaken op grafisch vlakquote:Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=296193
http://oblivionorama.tripod.com/
http://oblivionfaqs.sunrisetechnicalgroup.com/
Lees even goed door en je kan het perfect draaien![]()
Volgens mij was 'ie 400...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Voordat ik het zeg wil ik ff jou prijs weten
En is die goed? Kan je nieuwe spellen als Oblivion op high spelen???
Hij is nu 349quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens mij was 'ie 400...
En overgeclocked speel ik Oblivion op 1280*1024, alles aan of voluit, HDR uit, 2xAA, 8xAF, en high textures mod. Ik heb alleen die short frass mod er wel op gezet.
Indoor loopt 'ie als een trein. Outdoor wilt 'ie wel eens moeilijk doen als er bijvoorbeeld een portal in beeld is met veel vijanden.
![]()
Dude, je doet dan echt een miskoopquote:
Club 3D zijn wel goede kaartjes ja. Krijg je volgens mij ook altijd een hele zooi meuk bij.quote:
AI noemen we datquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe Nvidia driver.
Iets meer fps voor mijLijkt ook wat betere IQ te zijn, maar dat kan ik ook mis hebben.
Blijvertje voor mij![]()
Ik snap 't nietquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef gieling het volgende:
[..]
Artificial Intelligence, computer NPC kunnen geen Intelligentie Quotiënt hebben
eerst bladzijde van deze topicquote:Op zondag 16 april 2006 16:29 schreef Jaco90 het volgende:
Post het hier ook maar eventjes: Iemand een goede (getweakde) ini voor deze specs:
AMD Athlon 2200+
GeForce FX5200
512MB
Alvast bedankt!
Ik heb een Asus A8N-SLI (wel met 1 kaartquote:wat voor bord heb je ?
Had het probleem ook met mijn systeem namelijk
de bios voor het geheugen stond verkeert ingestelt.
mem stond op 1t inplaats van 2t
mijn eigen systeem
amd 64 3200+
gygabyte nforce4 4x
msi 6600 256mb ddr1 400core 600mem
2x512mb ram 3200
2x128mb ram 3200
als je een nforce3\4 hebquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Crosspost..
Gvd wtf echt man, ik start Oblivion op, probeer een game te laden krijg ik een fout in Oblivion.exe
Ineens zijn mn Nvidia nforce audio drivers weg![]()
![]()
![]()
Dit had ik laatst ook al, maar toen wist ik niet wat de oorzaak was van het probleem. Nu kan ik dus Oblivion EN mijn audio drivers gaan installen. Ik snap er echt geen fuck van
Teringpc's
Hangt er vanaf in welke resolutie je het wilt spelen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef Skazminko het volgende:
Vraagje:
Kan ik met deze specs voledig van oblivion genieten, alles op de hoogste stand zeg maar zonder dat het schokkend verloopt?
Specs:
amd 64 3000+
AGP 8x Geforce 6800 512mb
1280 mb DDR ram
Nee, not even close.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef Skazminko het volgende:
Vraagje:
Kan ik met deze specs voledig van oblivion genieten, alles op de hoogste stand zeg maar zonder dat het schokkend verloopt?
Specs:
amd 64 3000+
AGP 8x Geforce 6800 512mb
1280 mb DDR ram
![]()
Heb hetzelfde probleem gehad, heb je toevallig een wireless toetsenbord?quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Grasdraaier het volgende:
Ik heb een ander probleem dan de meeste maar mijn oblivion heeft vertraging, als ik gewoon heel simpel op vooruit druk dan gaat hij pas een seconde later lopen en dat eigenlijk bij alles. Bij alles zit een seconde vertraging in en dat kan erg kut zijn omdat de tegenstander geen vertraging heeft. dus als ik bv zie dat een rat gaat aanvallen en ik druk op rechtermuisknop om te verdedigen heeft de rat al aangevallen voordat die het schild naar voren heeft gehaald, erg lastig. En als ik eenmaal loop heeft ie ook geen lag of wat dan ook
Het veranderen van grafics heeft ook geen zin, op laagste grafics doet ie hetzelfde als op middematige en hoge.
Mankeert niks aan. Maar met die kaart lukt het alleen niet om op volle toeren te draaien.quote:
Oke, kan ik met deze specs op volle toeren draaien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mankeert niks aan. Maar met die kaart lukt het alleen niet om op volle toeren te draaien.
definieer "volle toeren"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Skazminko het volgende:
Oke, kan ik met deze specs op volle toeren draaien?
AMD 64 3000+
VGA GeForce 7800 GS 256Mb
1280 mb DDR ram
800x600 alles op high, mogelijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef Dreadknight het volgende:
[..]
definieer "volle toeren"
1600x1200 alles op max? Nee, dat niet
800x600 alles op max? zou kunnen
jip kan mogelijk zijnquote:
Ik gaat het thuis wel ff proberen!quote:its not a graphics problem, actually its a sound card problem all you have to do is click start-run-type"dxdiag"-sound tab-tune down the accelatration hardware to basic accelaration
quote:I have discovered a solution to this problem. Someone below reccommended using a fresh .ini file. I did that and it worked. If you certainly don't wish to do that, like me, then look at this bit of information:
Quote:
bDoSpecularPass=1 - If set to 0, removes the shiny effect on most appropriate surfaces (See Specular Distance in the In-Game Settings section). This can noticeably improve FPS on many systems, but can also cause crashes in certain areas (e.g. Weynon Priory). You can try to reduce these crashes using this mod.
Thanks to TweakGuides.com for this info.
he oude BF2 spelert! ben nu ook begonnen aan oblivion ivm nieuw systeem. ik krijg alleen vaak ctd bij het laden van een level... iemand een oplossing?quote:
Ik heb de oplossing gevonden... Sluit Xfire af tijdens Oblivion, en je hebt geen CTS's meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he oude BF2 spelert! ben nu ook begonnen aan oblivion ivm nieuw systeem. ik krijg alleen vaak ctd bij het laden van een level... iemand een oplossing?
specs: AMD x2 4400+. Asus X1900XTX, creative Xfi...
me heeft ook een sli-moboquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:49 schreef hoseasix het volgende:
Blijft leuke game. Speel met alles voluit (incl. 4x AA + HDR (speciale ATI patch voor uitgekomen)) op 1280x1024. Buiten +/-30/40 FPS en binnen +/- 50/70 FPS ^^ op een 4800+ x2 AM2, 1024MB, ATI EAX1900XTX 512MB en een creative xfi. Daarmee kan het dus wel volop
ik snap alleen niet dat er zoveel problemen zijn met crashes. heb het alleen gehad met de nieuwste bios versie van mijn moederbord. Ben maar weer stapje terug gegaan en nu draait hij weer als een trein zonder crashes.
Ohw, misschien makkelijk om te weten welk moederbord, want misschien zijn er meerderen met problemen met dat moederbord + oblivion. M2N32SLI Deluxe (jaja, SLI + ATI... vage combo, maar ik wilde persee dat moederbord en die kaart ivm HDR + AA, iets wat NVIDIA nog niet kan/wil helaas.)
V-Sync aanzetten. Je heb nu dat je meer fps hebt dan je monitor kan refreshen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb een nieuwe probleem
mijn videokaart geupdate
Asus 7900gt top versie
en mijn beeld verschijft in blokken (genoeg fps gemiddel 60fps)
dus als ik rond gaat kijken zie je eerst de boven helft en dan de onder helft (kleine lijntje zie je dan)
Ik heb geen sli syteem
nee ik heb het wel op me ATI!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef Merovingian het volgende:
is er nu al een patch waarmee je op nvidea kaarten hdr+fsaa kan spelen?
zijn er geen driver updates van derden ervoor?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:22 schreef Merovingian het volgende:
ja dat weet ik nou wel, dat het op een ati kan, terwijl mijn kaart, die 2x zo snel is als de snelste ati, het niet kan
dan ligt het an oblivionquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:58 schreef Merovingian het volgende:
Ik speel hl2 en dark messiah of might and magic ook met hdr en aa, gaat prima...
Knighst of the Nine, heb je die addon al?quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:33 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het al twee maanden geleden verwijderd
Al hoop ik wel dat er nog een uitbreiding komt, aangezien ik me er flinke tijd goed mee heb vermaakt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:38 schreef Asmodean het volgende:
is er nou eigenlijk al een patch die de level-scaling tegengaat?
maar wat is een goedequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef Jivis het volgende:
Nee, dat de vijanden met je meelevelen naarmate jij levelt.
Daar zijn tientallen mods voor te vinden, die dat tegengaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |