abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2001 @ 02:41:13 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_2391891
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2392012
quote:
Door fokje - woensdag 05 december 2001 12:53

--------------------------------------------------------------------------------
He, wat is dit nou, op de streamverslagen lees ik wat anders. Dit komt van de BB-site:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Diane kan er niet tegen dat de twee met wie ze het meest heeft, ruzie met elkaar hebben. Mokkend en chagrijnig kruipt zij in bed. Niemand kan iets bij haar goed doen. Als Andries checkt hoe het met haar is, krijgt hij een sneer. "Ben je boos op mij?" vraagt de Captain voorzichtig. De roodharige bevestigt dit en zegt dat hij het moet goedmaken. Hij geeft haar een kus en kruipt tegen haar aan. In elkaar verstrengeld vallen ze in slaap.

Inderdaad een beetje vreemd, tussen die laatste twee zinnen zat toch nog heel wat meer activiteit.
Benieuwd wat ze er donderdag in de uitzending van maken.
  Moderator donderdag 6 december 2001 @ 12:27:37 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2393815
Uit de streams:
quote:
Op donderdag 06 december 2001 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Diane las net een lang gedicht over Kelly voor bij het hek. Kelly zat zichtbaar te genieten. Toen het gedicht ten einde was zei Kelly: "Aaaah, mooi... heeft Hummy dat geschreven?"
Tuurlijk Kelly, dat heeft Hummie geschreven. Speciaal voor jou, omdat je zo'n gekke vrouw bent.
En Hummie haalt ook altijd zelf alle boodschappen voor jullie, en doet de was persoonlijk, wit en bont gescheiden uiteraard.

Het is bijzonder frustrerend om te moeten bedenken dat het team van Bobby Papegaai definitief heeft besloten om weer GJ te nomineren in plaats van die doos.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2393935
quote:"""Andries zit nu één van mij boeken te lezen", klaagt Ed. ""

Verhips.. kan Ed lezen dan??

donderdag 6 december 2001 @ 13:21:57 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2394238
quote:
Op donderdag 06 december 2001 12:45 schreef Jozo-Carla het volgende:
quote:"""Andries zit nu één van mij boeken te lezen", klaagt Ed. ""
Het zijn niet eens Ed's boeken trouwens!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2396478
MMXMMX you are killing me, hilarious.
quote:
Op donderdag 06 december 2001 02:37 schreef MMXMMX het volgende:
(Kan iemand hem ff een luier om doen ? wat een grote baby .)

Viper 4 life
pi_2397422
Ed verbaasde me net ook al, met zijn opmerking over de eq, hij verstond dat als ECU, en dat is inderdaad de voorloper van de €uro.
pi_2398713
ha uit de streamverslagen : 20.00
Sandy (tegen GJ): Volgens mij roepen ze dat je mag blijven. Kelly hoorde het ook.
Er klinkt: Edje. Sandy: Nou komen de honden dichterbij. Ed: Dat zijn mijn gabbers. Maar hoe kan dat nou sommige stemmen klinken zo dichtbij en andere hoor je amper. Sandy denkt dat het aan de wind ligt. Ed vind het raar dat de fans van GJ beter te horen zijn dan de zijne. "Dan gaan ze toch bij die (fans) van jou staan, of zien die er zo eng uit?"
Gert-Jan weet niet of zijn 'gang' er eng uit ziet.

niet de wind maar de aantallen daar ligt het aan .
Ik geniet. goed zo fans.

pi_2398945
Ze schijnen ook 'Kelly eruit' te roepen.
Kelly heeft het ook gehoord.

Het zullen toch niet toevallig weer die Fok!kers zijn?

donderdag 6 december 2001 @ 20:51:38 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2399075
ik weet het wel zeker ZJ!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 6 december 2001 @ 20:52:18 #11
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2399087
quote:
Op donderdag 06 december 2001 20:22 schreef Sanne het volgende:
20.18
Kelly moppert dat ze haar vrienden (noemt wat namen op) hier toch zeker wel verwacht had, en verwijt ze dat ze met zichzelf bezig zijn.
Verbaast me niets.. die vrienden zullen ontzettend op haar lijken dan! Ook alleen maar met zichzelf bezig, die hebben het natuurlijk te druk met in de spiegel kijken en pukkels uitknijpen enzo...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_2399392
quote:
Op donderdag 06 december 2001 20:52 schreef Angelic1 het volgende:

Verbaast me niets.. die vrienden zullen ontzettend op haar lijken dan! Ook alleen maar met zichzelf bezig, die hebben het natuurlijk te druk met in de spiegel kijken en pukkels uitknijpen enzo...

ROFLOL, en je hebt nog eens gelijk ook! Boontje komt om zijn loontje! gniffel gniffel. Kelly heb het gehoord, en vanzelfsprekend grijpt ze deze mogelijkheid ook weer aan om aandacht van iedereen te krijgen, want ze is toch oohhhhh zooooo ziellllluggggg. In plaats van dat madam eens een keer haar eigen gedrag onder de loop neemt, maar nee hoor, het is natuurlijk weer de schuld van anderen volgens kelly dat ze niet altijd even positief overkomt. . Bah.
  donderdag 6 december 2001 @ 21:22:14 #13
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2399487
quote:
Uit de Streanmverslagen van Sanne

"Gedverderrie, de regie vergeet de zender van Ed dicht te doen, ik hoor een kort plasje en daarna wat nadruppelen. Vervolgens een kreun en dan gaat de broek weer dicht."

Hier weer een voorbeeld van wat onze arme dappere streamverslaggevers/sters moeten doorstaan!!!
pi_2399607
Donderdag 6 december 21:20 uur

Lang leve de invloed van Andries: de meningen zijn bijgesteld, mochten nl GJ en Kelly beide genomineerd staan, nadat Ed eruit is en ze moeten kiezen wie er dan van dat team op het blok staat: dan kiezen ze voor...
KELLY!!!!!!!!!

jahoe, dan staat Kelly dus genomineerd!! YAHOEEE!

Hulde aan Andries, hij heeft de twee miepjes overgehaald!!!

pi_2400778
Visite net de deur uit gewerkt; balen dat ik niet live kon kijken en dan lees ik bovenstaande van Ethel!!!!

Direct weer vrolijk en blij!!

HOERAAAAAAA!!!!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2401055
Gaaf dat de schreeuwers zo goed te horen waren! Powergirl, Inviseble, MMXMMX, Showtime, Supergroover en Hunter c.s. van Mediawatchers: SUPER!!!
pi_2401058
Door Ethel - donderdag 06 december 2001 23:07

Kelly (tegen GJ): je bent een topper!!
-----------------------------------------------------------

Hypocriet wijf!!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2401139
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef CartWOman het volgende:

Hypocriet wijf!!

Gelukkig had Gert dat zelf ook door en zei hij dat ook!! Het ziet er naar uit, dat Gert zich niet meer continue extreem inhoud naar Kelly toe en dat hij haar echt zat is!! En terecht!
pi_2401184
Waarom laten ze eigenlijk de nominaties nu niet zien, ze geven de uitslag toch nog vanavond.
  donderdag 6 december 2001 @ 23:36:41 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_2401296
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:25 schreef Jamming74 het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk de nominaties nu niet zien, ze geven de uitslag toch nog vanavond.
Erger nog, er is alleen een stream op Daan en Danielle en een overzicht van de kamer waarin ze zitten. Geen beeld van Sandy's team.
(Ik ben maar even passief aan het streamen....)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2401302
Scanman ik ben toch echt wel een fan van jouw enigszins gekleurde streamverslagen.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
pi_2401374
quote:
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef CartWOman het volgende:

Hypocriet wijf!!

Ik dacht dat GJ tegen Sandy praatte, hij bedankte haar voor haar aardige woorden bij de exit procedure.
  Moderator vrijdag 7 december 2001 @ 00:15:18 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2401912
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nog steeds is Andries niet naar de dbk geroepen.... dus toch geen dubbele nominatie?????
Dan zou Leo dus niet op Kelly hebben gestemd. Lijkt me stug.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2401918
Ik klik me een ongeluk op F5, scanman, je maakt het wel spannend!
pi_2401938
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan zou Leo dus niet op Kelly hebben gestemd. Lijkt me stug.

Kelly kan ook haar stem aan Leo hebben gegeven, dan heeft GJ 1, Leo 1 en Kelly 2!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')