Met een snelle japanse greep het mes aan zn strot zetten en vragen om zn kappersdiploma.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn kapper heeft zulk soort messen:
[afbeelding]
Aan het eind van mijn knipbeurt haalt hij dat mes altijd even langs de randjes. Prima, overtollige haartjes weg zou je zeggen.
Maar deze keer leek het wel een houthakkeral schrapende voelde ik het mes mijn huid in snijden, het gevolg: een volledig rode nek door dat geschraap, en een snee op de koop toe
Kappers met messen
De kapper is de enige die nog wat kan maken van mijn bescheiden, licht behaarde schedel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Volgende keer je haar zelf knippen.![]()
Zitten er slagaders in de nek?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:08 schreef 14.gif het volgende:
Je hebt nog geluk dat hij je slagader niet doorsneed
Het gedeelte van mijn schedel dat nog haar heeft, is inderdaad ook behoorlijk dichtbevolkt. Mijn kapper knipt er altijd plukjes tussenuit met een gewone schaar. Als hij dat mes nog één keer ter hand neemt, zorg ik er voor dat hij in zijn leven nimmer meer een schaar zal aanraken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef Woldo het volgende:
Die gebruikt mijn kapper altijd, ook bovenop zeg maar, gaat je haar beter van zitten zegt ie. Ik heb nogal 'dik' haar namelijk. Dus geen problemen mee eigenlijk.
Natuurlijk zitten er slagaders in je nek... hoe kan er anders bloed in je hoofd komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De kapper is de enige die nog wat kan maken van mijn bescheiden, licht behaarde schedel.
[..]
Zitten er slagaders in de nek?
Zo ja, klaag ik hem aan wegens nalatigheid en ondeskundig handelen.
gelukkig zitten die wel aan de voor/zijkant, zodat hij wel heel erg moet uitschieten om daarbij in de buurt te komen....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er slagaders in je nek... hoe kan er anders bloed in je hoofd komen
Ik hoop voor je dat je niet heb betaald. Als een kapper zulke fouten maakt dan moet je volgende keer gewoon gratis knippenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn kapper heeft zulk soort messen:
[afbeelding]
Aan het eind van mijn knipbeurt haalt hij dat mes altijd even langs de randjes. Prima, overtollige haartjes weg zou je zeggen.
Maar deze keer leek het wel een houthakkeral schrapende voelde ik het mes mijn huid in snijden, het gevolg: een volledig rode nek door dat geschraap, en een snee op de koop toe
Kappers met messen
boeiendquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gelukkig zitten die wel aan de voor/zijkant, zodat hij wel heel erg moet uitschieten om daarbij in de buurt te komen....
is idd tamelijk boeiend als je net in je nek gesneden bent en je vraagt je af of je er binnenkort dood aan gaatquote:
Het is een herenkapper die al 30 jaar in het vak zit. Als er iemand weet hoe je zo'n mes dient te gebruiken is hij het wel. Ik vermoed dat het mes bot was en dat de reden is van de irritatie, die nu overigens behoorlijk begint te branden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef Mobster273 het volgende:
je kapper is duidelijk een amateur, mijn kapper gebruikt die dingen ook, en ondanks mijn extreem gevoelige huid heb ik nooit ergens last van
Betaal jij de volgende keer maar het volle pond als je onfatsoenlijk geknipt wordt, huiliequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nu heb je een schrammetje in je nek.
Wat erg zeg.
Het is me wat!!!
als hij al 30 jaar in het vak zit is het sowieso schandalig, dan moet je toch onderhand wel doorhebben als het mes niet meer voldoet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is een herenkapper die al 30 jaar in het vak zit. Als er iemand weet hoe je zo'n mes dient te gebruiken is hij het wel. Ik vermoed dat het mes bot was en dat de reden is van de irritatie, die nu overigens behoorlijk begint te branden.
Ik heb niet hoeven te betalen, dat is dan wel weer oké.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |