Jos Verstappen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Gasolinejunkie het volgende:
PS, had al weer een special Guest geregeld maar die bel ik wel ff af![]()
Graag even apart inschrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef HekkeySE het volgende:
Ik kan elke zondag!
Mail gestuurd. P.S. Mag er eventueel een vriend c.q. kennis mee of moet hij zich ook inschrijven los?
quote:
Wat te bikken, race kijken op een groot scherm, beetje bijkletsen en contact maken, beetje tegen elkaar gamen ... en wat Gaso nog meer verzintquote:Op woensdag 5 april 2006 17:04 schreef Jimmeh het volgende:
Wat moet ik me bij die dag voorstellen eigenlijk? Aantal F1 auto's, maar verder?
pas maar op, ik ben een stuk sneller geworden monaco heb ik zelfs 3,5 sec sneller dan mijn PRquote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef Atreidez het volgende:
Gaan we echt racen daar ook met een simulator?Dat kan nog leuk worden dan ...
klinkt wel heel topquote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat te bikken, race kijken op een groot scherm, beetje bijkletsen en contact maken, beetje tegen elkaar gamen ... en wat Gaso nog meer verzint![]()
Zoals het er nu uitziet 23 aprilquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt wel heel topis er al iets van een richtlijn voor een datum?
(heb nog niet teruggelezen enzo
kies voor de makkelijke weg van vragen
)
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef Boink het volgende:
Hoeveel man totaal nu? 13?
komt mij wel goed uitquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet 23 april
okequote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen twentemeisje een interesse in F1, misschien mukie ook? Voor de rest zijn ze erg schaarsquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef sanger het volgende:
zijn er trouwens alleen mannelijke F1 ers op Fok!???
Nou is een F1 auto 56165168x leuker dan waar jij in rijdt op Zandvoort (gok ik) dus is het weer even leukquote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Als het 23 april blijft, stuur ik geen mail, dan rij ik namelijk zelf op zandvoort en dat is toch 56165168x leuker als ernaar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |