abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36491696

Die zoek ik, maar dan NIET voor de achterlijke nieuwprijs van ¤ 50,-
pi_36492075
Waarom haal je geen bluetooth stick, veel voordeliger en je kan het gebruiken voor elk toestel dat bluetooth heeft
"An integrated cup of coffee isn't sufficient pay for four hundred years of slave labor."
pi_36492562
uhu, Bluetooth stick. Bij mediamarkt nog geen 25 euro, kun je tevens gebruiken om het je bluetooth-headset draadloos bijvoorbeeld te Skypen. (wel even vragen, niet iedere stick is hiervoor geschikt!)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_36493300
Denk dat ie zn firmware wil flashen of andere dingen die niet mogelijk zijn met BT...
pi_36494434
Ik krijg binnenkort namelijk een 512 MB geheugenkaartje (in plaats van de standaard 23 MB).
Dan is het wel leuk om met een beetje snelheid dat ding vol te kunnen knallen met mp3's, en foto's/filmpjes die ik met de telefoon maak op m'n pc kan smijten.

Is Bluetooth niet te traag?..

Of weet iemand of het geheugenkaartje dat gebruikt wordt in de Nokia 6230i in een (ingebouwde) memory card reader kan?
In dat geval is dat een optie..
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:04:54 #6
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_36500718
Ik weet niet wat het typenummer is van de datakabel die je zoekt, maar ik kwam net een DKU-5 voor 5 euro tegen in V&A: [TK] Losse telefoon onderdelen (Samsung en Nokia)

-edit-

Ik zag net via de Nokia website dat je een DKU-2 kabel nodig hebt, deze is nieuw al te krijgen voor ¤14,50: http://tweakers.net/pricewatch/87478
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_36501610
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet niet wat het typenummer is van de datakabel die je zoekt, maar ik kwam net een DKU-5 voor 5 euro tegen in V&A: [TK] Losse telefoon onderdelen (Samsung en Nokia)

-edit-

Ik zag net via de Nokia website dat je een DKU-2 kabel nodig hebt, deze is nieuw al te krijgen voor ¤14,50: http://tweakers.net/pricewatch/87478
Oke thanks!
Ik heb de kabel nu besteld bij Mobileplaza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')