abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:08:58 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36491590
Ik bedacht mij deze vraag nadat ik gister tegen iemand van een pompstation had gezegt dat ik me niet voor kon stellen dat hij de snelste van al die milioenen zaadjes was geweest.

want zo word een eicel bevrucht doordat er 1 zaadje het snelste is en het snelste bij/in het eitje zit.
dus heb je het sterkste/snelste zaadcelletje (dus de wet van de sterkste is hier weer van toepassing.)

maar wat nou als je aan kunstmatige inseminatie doet... dan zwemmen die beestjes maar rondjes in een bekertje. ze halen er een paar uit en die vriezen ze in.... dan heb je helemaal die natuurlijke selectie niet meer. dan krijg je een triangeljostizaadje in je eicel!
=================================================
hiermee begon mijn vorige topic die met " " als reactie werd dicht getyft door stofje

maar ik heb hier ook nog een serieus antwoord op .. en volgens mij vragen sommige users zich dit ook af.

let op Barra vertelt (Lees kopieert het antwoord wat ik van een vriendin kreeg)

Dude, met een microscoop kun je veel. Ik heb dat werkje moeten doen voor een vak bij mijn studie vroeger, kwakjes prepareren voor KI van runderen. Je neemt een hompje zaad en telt de actieve cellen Vorm en grootte van de kop, lengte van de staart, snelheid van bewegen, patroon van zwemmen. De kwakjes met de grootste verhouding zijn de winnaar en vaak afkomstig vaan een goede donor.

dus ik had gewoon gelijk!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:09:26 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36491606
owja stof je mag hem gelijk dichtgooien ik wou alleen het antwoord nog ff delen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:51:01 #3
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36492996
Soms moet je gewoon maar niks denken.
Zyggie.
pi_36493075
triangeljostizaadje
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:07:02 #5
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36493491
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja stof je mag hem gelijk dichtgooien ik wou alleen het antwoord nog ff delen!
Tof. Weer wat geleerd.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')