Ben der nog nooit geweest, maar ik kom regelmatig bij concerten in Nighttown, en daar komen wel veel negers, ik denk zo'n 70% maar de sfeer is altijd zwaar relaxt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef jpg97 het volgende:
En dat is leuk?
Of komen daar alleen maar negers?
laat maar danquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben der nog nooit geweest, maar ik kom regelmatig bij concerten in Nighttown, en daar komen wel veel negers, ik denk zo'n 70% maar de sfeer is altijd zwaar relaxt.
Dit is van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:57 schreef Beathoven het volgende:
Reggae Sundance (17 aug, Eindhoven)
Dit gaat over hetzelfde neem ik aan? De data verschillen wel van elkaar.
ik misschienquote:Op zondag 14 mei 2006 19:49 schreef Bafnek het volgende:
Lijkt me best vet. Komen er veel hiphoppers daar? Want dan ga ik niet.
Kunnen we een potje WE10 doenquote:
Die negers die bij reggae-concerten komen (meestal rasta's) zijn anders wel altijd gewoon chill. Je kan juist met ze lachen! Ze zijn sowieso te veel onder invloed van die mooie groene plantjes om je ook maar iets aan te doen...quote:
ook goede reaggea instelling enzoquote:Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Die negers die bij reggae-concerten komen (meestal rasta's) zijn anders wel altijd gewoon chill. Je kan juist met ze lachen! Ze zijn sowieso te veel onder invloed van die mooie groene plantjes om je ook maar iets aan te doen...
aansteller![]()
Nogsteeds geen antwoordquote:Op zondag 14 mei 2006 19:49 schreef Bafnek het volgende:
Lijkt me best vet. Komen er veel hiphoppers daar? Want dan ga ik niet.
Rasta's zijn wel tof.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Die negers die bij reggae-concerten komen (meestal rasta's) zijn anders wel altijd gewoon chill. Je kan juist met ze lachen! Ze zijn sowieso te veel onder invloed van die mooie groene plantjes om je ook maar iets aan te doen...
aansteller![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |