Goed idee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Bendeleider het volgende:
.. en dit gaf mij een heerlijck idee.
Met mijn ruitenwissersproeier ,die mij al vaker geholpen had, vol aan het spuiten reed ik vol genoegdoening nog wat meters.
.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef BrauN het volgende:
Laat je broertje dan ook gewoon in de auto meerijden als jullie tesamen ergens naartoe gaan.
Ik behoed die jongen van een verkeersongeval.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef BertV het volgende:
U kunt ook naar rechts uitwijken om deze blaag voorbij te laten gaan. Innerlijke rust kan u redden.
Door spiritus in z'n ogen te spuiten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik behoed die jongen van een verkeersongeval.
Ik word oud.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik behoed die jongen van een verkeersongeval.
Hij hield zich niet aan de snelheid en reed gevaarlijk dicht op mij.
Kon hij anders wel mooi de stront mee uit zijn ogen wassen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Door spiritus in z'n ogen te spuiten?
Vizier half open !quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Door spiritus in z'n ogen te spuiten?
goeie aktie.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Bendeleider het volgende:
Toen zag ik dat hij door het mooie weer zijn vizier wat had open gedaan en dit gaf mij een heerlijck idee.
Met mijn ruitenwissersproeier ,die mij al vaker geholpen had, vol aan het spuiten reed ik vol genoegdoening nog wat meters.
Ik zag in mijn achteruitkijk spiegel hoe deze kutpuber zijn hele mik vol met zeep en antivries kreeg. Vizier dicht en gashendel op toegestane snelheid wist deze puber dan eindelijk wat wél de bedoeling was.
Hengelo is top !quote:
En wie krijgt vanavond inwendige stokslagen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef DoubleDildo het volgende:
hengelo is voor paupers
Wat bezield je daar te gaan wonenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hengelo is top !
Woon er een jaar en je wil er niet meer weg !
Bij deze zin ging het mis.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Bendeleider het volgende:
Geniet van je omgeving en van alles wat Hengelo jou te bieden had.
Woon er heel mijn leven al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat bezield je daar te gaan wonen![]()
Ik reed keurig 50 !quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom rij je dan 30 als je 50 mag?
Woar woonde dan ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb agelopen zaterdag geBOBt naar Hengelo, en niet geflitst!
Topstad.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:03 schreef DoubleDildo het volgende:
in hengelo staan alleen stoplichten, meer is er niet te zien. dus dat hele klaag verhaal is onzin. in dit verhaal zou al 5x moeten voorkomen dat hij moest stoppen voor stoplicht
Dit zou al een belletje moeten laten rinkelen.quote:Bij elke bocht dat ik het idee had dat hij af zou slaan probeerde hij z'n banden als een f1 auto op te warmen door te zigzaggen.
Ik ben 22 en ben nog een scooterrijderquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:11 schreef DoubleDildo het volgende:
TS is wel pas 19 he, die laten geen mensen passeren![]()
Ik , goed automobilist, houd me keurig aan de regels en acht dat andere mensen dit ook doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Btw....als jij zo rustig was...waarom zo ergeren aan iemand die achter je rijdt?
Lekker laten gaan.
Als het geluid van zijn uitlaat je irriteert dan laat je 'm lekker voorbij?
kuchpenisnijdkuchquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:11 schreef DoubleDildo het volgende:
TS is wel pas 19 he, die laten geen mensen passeren![]()
ga jij je vader nou maar haten , omdat hij je moeder wel mag neucken en jij niet!! (oedipuscomplex)quote:
Gefeliciteerd met je eerste google search succesje !quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ga jij je vader nou maar haten , omdat hij je moeder wel mag neucken en jij niet!! (oedipuscomplex)
nee je moet me feliciteren met het feit dat ik heel soms nog wat dingen onthoud, dit keer van psychologie collegesquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gefeliciteerd me je eerste google search succesje !
Daaaar ga je !
Ik zie de link even niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ga jij je vader nou maar haten , omdat hij je moeder wel mag neucken en jij niet!! (oedipuscomplex)
Ik ben trots op je !quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
nee je moet me feliciteren met het feit dat ik heel soms nog wat dingen onthoud, dit keer van psychologie colleges
ik bedoelde dus dat hij gefrustreerd is, omdat ik volgens hem penisnijd heb en dus geen seks met hem wil en van zijn vader mag hij ook al geen seks met zijn ma dus gaat ie klagen in klaagbaak over jongens op scootersquote:
Ik zie ook waarom jij nog op school zitquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:26 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat hij gefrustreerd is, omdat ik volgens hem penisnijd heb en dus geen seks met hem wil en van zijn vader mag hij ook al geen seks met zijn ma dus gaat ie klagen in klaagbaak over jongens op scooters
school? universiteit noemen ze dat tegenwoordig maar dat kun jij ook niet wetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zie ook waarom jij nog op school zit![]()
Ze laten tegenwoordig ook iedereen studeren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
school? universiteit noemen ze dat tegenwoordig maar dat kun jij ook niet weten![]()
LOLLERCOPTERquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef BrauN het volgende:
Laat je broertje dan ook gewoon in de auto meerijden als jullie tesamen ergens naartoe gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |