Dat had ik ook met WoWquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef washandje het volgende:
Ik zat echt niet op dit spel te wachten maar besloot het toch maar te halen en het verraste me juist heel erg
Dat maak ik nou juist niet meer vaak mee, meestal weet ik al ver van tevoren welke game leuk gaan worden en welke niet
Civilization IVquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oblivion is het spel waar ik al jaren op wacht (en denk niet ik alleen) en het stelt niet eens teleur!
Waar zie je dat nou tegenwoordig nog?
Underwater Breathing ftw!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Zo wat een relaxte gift voor die verrotte quest met die vissen.![]()
en 4 fortify athleticsquote:
Ja, ik kwam erachter, werd meteen lvl 9quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef Asmodean het volgende:
slapen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
er staat anders een link met duidelijke uitleg over de quests in de OP.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
Ik heb net eindelijk echt de Gray Fox ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |