SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...In vond hem te irritant en had 'm na 1 van z'n kutklusjes al geslicedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Wessiej het volgende:
Ik moest gewoon aan 5600 gold komen zodat ik een mooie staff kan kopen want ik weet waar in een dungeon Ebony Armor en een van de beste zwaarden verstopt liggen.
Alleen ook een onmogelijke bewaker erbij, maar als ik die staff heb is die zo dood.
Al vanaf 200 in 1 dag naar 4000.
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik een Elven Bow kan vinden? Wil die erg graag hebben want dan kan ik expert marksman worden
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...Je kan hem ook aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:22 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.
Die special lockpick kun je krijgen alsMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je daar een bepaald lvl voor hebben?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
lol ben pas 2quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Wessiej het volgende:
10
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteldquote:
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoeken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:Zullen veel mensen blij mee zijn, met deze toevoeging van je TwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
je begint het wel leuk te vinden
Die wijnbroers?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
bastardquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenZe zien er een beetje freaky uit, en zijn niet echt sterk. Maar se summonen wel allemaal figuren dus die doodgaan wanneer je dus dat "mannetje" dood maakt. Maar ik weet niet of de wapens blijven liggen dan.
En zo kreeg IK dus mijn Elven bow. Jaja ik heb er al lekker één![]()
Save-game kopen??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |