enorm verschil. Dag en nacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberen
hmm, dan ga ik denk ik er maar eens ¤40 tegenaan gooien voor extra geheugen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
enorm verschil. Dag en nacht.
Geforce FX zuigt voor DX9 games, 6600GT kan er prima mee overweg.
Sorry !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Screenshot Nick, screenshot. (of een cap/foto van scherm mag ook)
Danku !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
PROESTquote:
Gegegoogled en deze gevonden. Topic op dat forum heet: My Guide to the Vampire Cure (Oblivion) **SPOILERS**quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
Meer vechten in die arena!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Meer in de arena vechten, levellen, meer dungeons langs, levellen, meer quests doen, levellen, joepen, levellen etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, kwam net in een dungeon een soort Ice-dude tegen. Ding was echt groot en healde zichzelf constant. Koste me echt veel pijlen, en de meeste waren 3x sneak-bonus![]()
Wel voor iets van 5K geloot![]()
Die ja, hij ziet ook wel cool (quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?
Zo ja, dan weet ik wel welke je bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |