abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36495684
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberen
enorm verschil. Dag en nacht.
Geforce FX zuigt voor DX9 games, 6600GT kan er prima mee overweg.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:12:06 #52
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36495709
M'n level is te laag zegt Retuobak, ik zie alleen wolven. Ik hoorde dat je ze ook kon kopen in Imperial City, kan iemand dat bevestigen?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:14:57 #53
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_36495786
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:

[..]

enorm verschil. Dag en nacht.
Geforce FX zuigt voor DX9 games, 6600GT kan er prima mee overweg.
hmm, dan ga ik denk ik er maar eens ¤40 tegenaan gooien voor extra geheugen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_36495819
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Screenshot Nick, screenshot. (of een cap/foto van scherm mag ook )
Sorry !
ik had van te voren een save gemaakt, en die daarna geladen
Want, die helmet die ik kreeg, was 1, uber lelijk, 2, als ik daar mee naar mensen toe ga, word ik denk ik uitgelachen, of gekilled
leek wel zo'n slechte mask, bedoel, die wereld van die gates

Als er nou een map op internet stond, kon ik het zo aanwijzen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36495830
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
Danku !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36496245
Ik zat met mijn andere character vast (missie met twee gigantische trollen die ik niet aan kan zonder potions en die was ik vergeten mee te nemen), dus heb maar een nieuw ventje (vrouwtje) aangemaakt. Custom class met een combinatie van warrior/thief/alchemist en restoration magic
Who knew?
pi_36496469
Je weet dat je de difficulty setting kan aanpassen he
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:37:49 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36496532
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.

Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.

AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?

PLEH
pi_36496602
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
en sta op 't punt de disc te breken.
PROEST

Zal vragen of Silver Surfer wat weet... hij is nu vampier
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36496806
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?

Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?

Tnx
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36496819
quote:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.

Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.

AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?

PLEH
Gegegoogled en deze gevonden. Topic op dat forum heet: My Guide to the Vampire Cure (Oblivion) **SPOILERS**
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 maart 2006 @ 16:46:23 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36496834
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.

Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?

Tnx
Meer vechten in die arena!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:47:24 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36496878
Ja, vampier zijn is best ok. Heel erg handig voor dungeons en sommige sidequests. Ik bedoel, je kan gewoon door muren heen vijanden zien, als een soort blauw licht. Prachtig. Ook voor de Go Fish sidequest is 't prachtig.

Punt is alleen dat ik die verfuckte kut klote bloemen (ja ja ) moet vinden, en dat vind ik 's nachts een stuk minder leuk dan overdag. Je ziet veel minder, en 't is minder mooi. Ik wil weer kleur zien!
pi_36496890
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:

Tnx
Meer in de arena vechten, levellen, meer dungeons langs, levellen, meer quests doen, levellen, joepen, levellen etc.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:53:56 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36497138
Damn, dan ben ik dus 5 uur bezig met alleen al die dingen bij elkaar zoeken.
pi_36497142
Ik heb nog heel wat uurtjes te gaan dus. Tnx.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36497897
Wat is de radius van detect life van een vampier? Ik ben een pure mage, en zat eerst de hele tijd detect life te casten, maar heb nu detect life gloves (volgens mij) en water walking schoenen
pi_36498626
Zijn er meerdere Ayleid ruins? Aangezien ik bij degene die ik ken geen Welkynd stone kan vinden.
pi_36498728
Er zijn er een hoop ja, verspreid door Cyrodiil.
pi_36499419
quote:

PLEH
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.

Die special lockpick kun je krijgen als
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:56:58 #72
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36500560
Tering, kwam net in een dungeon een soort Ice-dude tegen. Ding was echt groot en healde zichzelf constant. Koste me echt veel pijlen, en de meeste waren 3x sneak-bonus
Wel voor iets van 5K geloot
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36500774
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, kwam net in een dungeon een soort Ice-dude tegen. Ding was echt groot en healde zichzelf constant. Koste me echt veel pijlen, en de meeste waren 3x sneak-bonus
Wel voor iets van 5K geloot
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?
Zo ja, dan weet ik wel welke je bedoelt
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:10:53 #74
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36500886
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mmmh, kon je daar frost salts van looten?
Zo ja, dan weet ik wel welke je bedoelt
Die ja, hij ziet ook wel cool ( ) uit. Van euhhh... ijs zeg maar.......
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:23:06 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36501261
Ik heb ze ik heb ze

Redwort Flowers zijn te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragon Tongue's zijn te vinden:
SPOILER
Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')