Das stoehoer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk, maar als ze trappen op je fiets wil je ze niet slaan maar als ze weglopen wel?
lezen paupers!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Ghosty het volgende:
Dus ik zo terug trappen op zn knie, waarna hij ermee kapt. Dus ik ga verder mn fiets van t slot halen... (ja beetje negeren helpt misschien wel.. niet dus) want daarna duwt een ander me zo tegen mn fiets aan..
had dan hun camera/gsm gepaktquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Ghosty het volgende:
Dus ik sta zo mijn fiets van het slot te doen, zie ik ineens 3 gasten mij filmen...
komen ze naar me fiets toe, begint er 1 gewoon keihard tegen mn fiets te trappen![]()
Dus ik zo terug trappen op zn knie, waarna hij ermee kapt. Dus ik ga verder mn fiets van t slot halen... (ja beetje negeren helpt misschien wel.. niet dus) want daarna duwt een ander me zo tegen mn fiets aan..
Ik draai me om, staat 1 van die gasten zo uitdagend te doen en vage dingen te zeggen waar ik niets van verstond. Ik dus: "Je moet van me fiets afblijven @#&(%'/!" (die tekentjes slikte ik maar in, is zo lastig uitspreken)
en toen gingen ze weg had ik net zin om ze keihard in elkaar te tieven![]()
oh mss zetten ze t filmpje wel op internet ..![]()
Die is wel geniaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef garfield_online het volgende:
[..]
had dan hun camera/gsm gepakt![]()
dan op je fiets stappen en wegrijden met hun camera/gsm.
Daarna op internet zetten van: Hoe je camera/gsm laten stelen![]()
Nog mooier, camera naar de politie brengen. Wellicht dat er meer van dat soort filmpjes op staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef garfield_online het volgende:
[..]
had dan hun camera/gsm gepakt![]()
dan op je fiets stappen en wegrijden met hun camera/gsm.
Daarna op internet zetten van: Hoe je camera/gsm laten stelen![]()
welke cultuur en wie zijn ze dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:09 schreef Fatality het volgende:
Ja dat hoort bij hun cultuur, daar moeten we ons een beetje aan aanpassen hoor..
ze passen zich ook zo goed aan ons aan dus..
het moet wel van 2 kanten komen.
quote:
Maar je kon ze niet verstaan dus, ze kwamen of Fryslan of uit warmere streken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef Ghosty het volgende:
[..]
heb ik er niet bij vermeld zodat alle discriminerende opmerkingen ongegrond zijn
Nou dan laat ik het mooi zien op het politie bureau.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef Ghosty het volgende:
zo van: "ff filmen hoe ze mn fiets slopen? "![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Fatality het volgende:
[..]
Maar je kon ze niet verstaan dus, ze kwamen of Fryslan of uit warmere streken.
alsof ze er iets aan doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou dan laat ik het mooi zien op het politie bureau.![]()
kortgezegd: "het had je niet verbaasd als ze C4 om hun eigen lichaam hadden gebonden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:50 schreef simmu het volgende:
[..]ik heb al moeite met een brabander of limburger hoor, zekers als ze dan met een of ander obscuur dialect aankomen
alleen noord en zuid holland horen toch bij het echte holland? de rest van de provincies zijn koloniale gebieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |