Das stoehoer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk, maar als ze trappen op je fiets wil je ze niet slaan maar als ze weglopen wel?
lezen paupers!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Ghosty het volgende:
Dus ik zo terug trappen op zn knie, waarna hij ermee kapt. Dus ik ga verder mn fiets van t slot halen... (ja beetje negeren helpt misschien wel.. niet dus) want daarna duwt een ander me zo tegen mn fiets aan..
had dan hun camera/gsm gepaktquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Ghosty het volgende:
Dus ik sta zo mijn fiets van het slot te doen, zie ik ineens 3 gasten mij filmen...
komen ze naar me fiets toe, begint er 1 gewoon keihard tegen mn fiets te trappen![]()
Dus ik zo terug trappen op zn knie, waarna hij ermee kapt. Dus ik ga verder mn fiets van t slot halen... (ja beetje negeren helpt misschien wel.. niet dus) want daarna duwt een ander me zo tegen mn fiets aan..
Ik draai me om, staat 1 van die gasten zo uitdagend te doen en vage dingen te zeggen waar ik niets van verstond. Ik dus: "Je moet van me fiets afblijven @#&(%'/!" (die tekentjes slikte ik maar in, is zo lastig uitspreken)
en toen gingen ze weg had ik net zin om ze keihard in elkaar te tieven![]()
oh mss zetten ze t filmpje wel op internet ..![]()
Die is wel geniaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef garfield_online het volgende:
[..]
had dan hun camera/gsm gepakt![]()
dan op je fiets stappen en wegrijden met hun camera/gsm.
Daarna op internet zetten van: Hoe je camera/gsm laten stelen![]()
Nog mooier, camera naar de politie brengen. Wellicht dat er meer van dat soort filmpjes op staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef garfield_online het volgende:
[..]
had dan hun camera/gsm gepakt![]()
dan op je fiets stappen en wegrijden met hun camera/gsm.
Daarna op internet zetten van: Hoe je camera/gsm laten stelen![]()
welke cultuur en wie zijn ze dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:09 schreef Fatality het volgende:
Ja dat hoort bij hun cultuur, daar moeten we ons een beetje aan aanpassen hoor..
ze passen zich ook zo goed aan ons aan dus..
het moet wel van 2 kanten komen.
quote:
Maar je kon ze niet verstaan dus, ze kwamen of Fryslan of uit warmere streken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef Ghosty het volgende:
[..]
heb ik er niet bij vermeld zodat alle discriminerende opmerkingen ongegrond zijn
Nou dan laat ik het mooi zien op het politie bureau.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef Ghosty het volgende:
zo van: "ff filmen hoe ze mn fiets slopen? "![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |