Den Boschquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens dan ... ?
Anders sleep ik je wel mee ..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh ... Dannnnn kun je beter met Mercy oid mee idd ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met bretels aan de motor van Mercy oid gebonden dan
valt nog best meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met rustig fietsen zo'n 20km per uur gemiddeld ofzo... Even een uurtje of 7 fietsen
Zijn dat niet die vreselijk dure bandjes van Michelin ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen he
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn dat niet die vreselijk dure goede bandjes van Michelin ... ?
Die me bij Motoport 406 euro Rodamoto in spanje ongeveer 200 euro per set excl montage moeten kosten ?
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helmquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dan heb ik alleen achterwiel beschikbaar voor je
![]()
ik heb geen steppies meer![]()
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helm
`Heb een keer bij een brommer tot 60 oid aangehangen, dan voel je ineens heel goed dat je slagen in je velg hebt zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+![]()
dan kan jij hem daarna gewoon laten uitlopenscheelt je 5 uur fietsen
![]()
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaahaa, dat wist ik al .. Ik heb alleen geen adres die kan monteren/uitbalanceren
sint oedenrodequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?![]()
![]()
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..quote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef ikookhier het volgende:
zo even mijn motor naar buiten rollen,om een rondtje te tuffen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |