quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef kratjuh het volgende:
Doe je snel ...![]()
Hier was vals alarm, zal tegen 7 uur worden voor we eten ...![]()
Klinkt niet goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm, ik denk dat ik de Alp wegbreng. Remklauw vertrouw ik niet helemaal, hier en daar wat breuklijntjes lijkt het wel, na het wegbikken van roest en schoonmaken
Kunnen ze meteen mijn tellerkabel vast zetten en de remvloeistof doen, ben ik daar ook vanaf
nope, de zuigers zaten echt muurvast en het 'veerblad' (of hoe het heet) waar de blokken opliggen heeft een scheur.quote:
Hopelijk wordt het niet te duur voor jequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, de zuigers zaten echt muurvast en het 'veerblad' (of hoe het heet) waar de blokken opliggen heeft een scheur.
in het ergste geval een nieuwe remklauw. Schijf heb ik liggen, blokken zitter er al op, tellerkabel hangt er al aan. Met wat mazzel 1 of 2 uur werk vor een prof. Hoewel het wrsh voor mij al geen 2 uur zou kostenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet te duur voor je![]()
Ow valt wel mee danquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
in het ergste geval een nieuwe remklauw. Schijf heb ik liggen, blokken zitter er al op, tellerkabel hangt er al aan. Met wat mazzel 1 of 2 uur werk vor een prof. Hoewel het wrsh voor mij al geen 2 uur zou kosten
En ik heb een walvis gehad, ben wel wat garage kosten gewend
Walvis ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
En ik heb een walvis gehad, ben wel wat garage kosten gewend
dat gele ding in mijn fotoboekquote:
fotoboek stinkie dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat gele ding in mijn fotoboek
Geldermalsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef ikookhier het volgende:
heb een heerlijk stukkie gereden 100km,was wel wat veel wind maar dat mocht de pret niet drukkenVan alkmaar naar schoorldam/warmenhuizen via dijkjes naar schagen/noordscharwoude /heerugowaard/alkmaar Heerlijk
![]()
Nergens last van gehad dus dat is oke![]()
Nu even eten![]()
ja, je belt ff of ze tijd hebben en dan hoor je of je gewoon zonder afspraak langs kan komen of dat ze drukte verwachten en dan plannen ze je in.quote:
Klinkt goed !quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja, je belt ff of ze tijd hebben en dan hoor je of je gewoon zonder afspraak langs kan komen of dat ze drukte verwachten en dan plannen ze je in.
Gewoon met je motor er heen.
Kopje koffie terwijl zij bezig zijn![]()
Yep, laat mij maar lekker 15 euri's betalen. Maar je rijdt er heen en hebt er geen omkijken naar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt goed !![]()
En 15 euries voor (de)montage van de velgen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |