Geen valbeugelsquote:
Die's nieuwquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
"The General"
quote:Heeft FX z'n pakkie al terug![]()
michelin pilot active, maar daar lag het waarschijnlijk niet echt aan hoor...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat voor banden heb je eigenlijk, weet ik meteen wat ik niet wil
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
"El Presidente" en "The General" in Action![]()
hij zegt van wel... volgens hemzelf heeft ie zelfs al geredenquote:Alles goed hier, mis alleen het motorrijden en FOK! MC
Wat zijn jullie een stel ouweh03r3n zegIk lees niet meer terug
had wel een poging gedaan
![]()
Heeft FX z'n pakkie al terug![]()
Lekker op tijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Damn, even snel een pauperbezwaarschrift in elkaar geflanst en rennen naar het Postkantoor. Morgen verloop datum.
Rausdouwerrrrrrr...
Fok is overal supertraagquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef R2-D2 het volgende:
FX z'n pakkie al terug[afbeelding]
FOK is supertraag hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pimber:"Ik niet mee eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Damn, even snel een pauperbezwaarschrift in elkaar geflanst en rennen naar het Postkantoor. Morgen verloop datum.
Rausdouwerrrrrrr...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
Hiesjam en pimber rijden jullie eigenlijk nog allebei 25kw?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Rausdouwerrrrrrr...
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:20 schreef kratjuh het volgende:
En weer thuis
Ff langs de volvo dealer geweest ... Makkelijk joh zo'n leasebak, ze vervangen zelfs de lampjes voor je ...![]()
Ben ik blij dat ik >25kW mag rijden ..
Ik kan tenminste 2 wielen aan de grond houden ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je mag het wel rijden maar kan je het ook?
Dat is ook het probleemquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik kan tenminste 2 wielen aan de grond houden ..![]()
Over het algemeen vind ik het zeer prettig om 2 wielen te kunnen gebruiken in de bocht ...quote:
Wheeliebochtje moet kunnen tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het zeer prettig om 2 wielen te kunnen gebruiken in de bocht ...
En 'probleem' is een relatief begrip ..
Ik help het je hopen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja ben al lang blij als ik binnenkort iets kan rijden![]()
Braafquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik help het je hopen ...![]()
![]()
Kheb het voorwiel ook al een paar keer los gehad hoor ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |