Heb jij sex met iemand van een pompstation?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar je al niet aan denkt na sex he!
ik moest eerst tanken toen ik naar me dinnetje reedquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij sex met iemand van een pompstation?
Heb je iemand bezwangerd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar je al niet aan denkt na sex he!
in wat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef Dave het volgende:
Wedstrijdje doen Barra?
ze slikt anti babyquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je iemand bezwangerd?
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.quote:
Dat hangt ook sterk af van de toepassing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:48 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik bedacht mij deze vraag nadat ik gister tegen iemand van een pompstation had gezegt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:48 schreef Rampestamper het volgende:
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.
Naar de opening van comdoom zwemmen, u-turn maken, en langs de buitenkant weer omhoog er in zwemmenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Slim zaad weet de beschermingen van een condoom te ontwijken om zodoende het dienstdoende vrouwtje als nog een kind te laten baren.![]()
Mên ik ben het levende bewijsquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naar de opening van comdoom zwemmen, u-turn maken, en langs de buitenkant weer omhoog er in zwemmen![]()
Sterkste/snelste staat niet gelijk aan beste/slimste...quote:want zo word een eicel bevrucht doordat er 1 zaadje het snelste is en het snelste bij/in het eitje zit.
dus heb je het sterkste/snelste zaadcelletje (dus de wet van de sterkste is hier weer van toepassing.)
Wonen in Alimere-Buiten getuigt ook niet van een hoog IQ.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.
zegt er iemand watquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.
Ik zei 't expressss want ik werk bij een benzinestationquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Wonen in Alimere-Buiten getuigt ook niet van een hoog IQ.![]()
ja maar skaai jij bent vast niet zo achtelijk dat als ik pomp 4 zeg je pomp 2 aanslaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zei 't expressss want ik werk bij een benzinestation![]()
Tuulek niet, meestal zeggen de klanten het fout en dan ik zo van: Nee hoor, geen pomp 7. 'Jawel!' Nee meneer, kijk nog eens goed. 'Oh ja eh, welke pomp dan wel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar skaai jij bent vast niet zo achtelijk dat als ik pomp 4 zeg je pomp 2 aanslaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tuulek niet, meestal zeggen de klanten het fout en dan ik zo van: Nee hoor, geen pomp 7. 'Jawel!' Nee meneer, kijk nog eens goed. 'Oh ja eh, welke pomp dan wel?'
.
Daar denk jij aan na de sex?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik moest eerst tanken toen ik naar me dinnetje reeden toen ik na lag te hijgen vertelde ik het aan me dinnetje en toen begon het een beetje in me hoofd te malen
o.a.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar denk jij aan na de sex?
*PROEST*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |