Daar heeft de mannelijke man een afwasmachine voor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:47 schreef ondeugend het volgende:
Niet eens voor de afwas ?
Oeh, dan ben ik dus opeens een mannelijke manquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:47 schreef JAM het volgende:
Daar heeft de mannelijke man een afwasmachine voor.
YEAH.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik dus opeens een mannelijke man
Stofzuigen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef JAM het volgende:
DE MANNELIJKE MAN IS VOLLEDIG ONAFHANKELIJK VAN DE VERDERFELIJKE VROUWSCHEPSELS.
Op de kut na.
Slaven zijn 'je van het' voor de echte manquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
En het wassen van je onderbroeken dan?
Je bier halen?
De hond uitlaten?
De mannelijke man interesseert zich niet voor schone onderbroeken, drinkt Kentucky straight bourbon whiskey en heeft geen gore kankerschijtmolen die hij moet uitlaten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
En het wassen van je onderbroeken dan?
Je bier halen?
De hond uitlaten?
Mits in het bezit van een kut?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:51 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Slaven zijn 'je van het' voor de echte man![]()
GODVERDOMME, WAT INTERESSEERT HET MIJ DAT ER PEUKEN EN CHIPS OP DE GROND LIGGEN?quote:
De mannelijke man loopt dus rond met remsporen in zijn onderbroek, praat met dubbele tong en is vadsig door gebrek aan beweging?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:52 schreef JAM het volgende:
[..]
De mannelijke man interesseert zich niet voor schone onderbroeken, drinkt Kentucky straight bourbon whiskey en heeft geen gore kankerschijtmolen die hij moet uitlaten.
U schikt zich in uw rol van kut? Mooi! 14.gifquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:53 schreef Xennia het volgende:
Ondanks wat vrouwen je met hun semi-emotionele praatjes wijsmaken, kan ik je vertellen dat het wederzijds is
Oke .. jij wintquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:52 schreef JAM het volgende:
[..]
GODVERDOMME, WAT INTERESSEERT HET MIJ DAT ER PEUKEN EN CHIPS OP DE GROND LIGGEN?
hier sluit ik mij geheel bij aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:53 schreef Xennia het volgende:
Ondanks wat vrouwen je met hun semi-emotionele praatjes wijsmaken, kan ik je vertellen dat het wederzijds is
Nee, want de mannelijke man snuift ook zo nu en dan een goede lijn weg, dus vadsig is hij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mannelijke man loopt dus rond met remsporen in zijn onderbroek, praat met dubbele tong en is vadsig door gebrek aan beweging?
Laat ik zeggen dat we prima door 1 deur kunnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
U schikt zich in uw rol van kut? Mooi! 14.gif
Juist! Hoe mooi kan de wereld zijn! Een eerlijke wereld! Een wereld zonder semi-emotioneel geneuzel, een wereld van pikken en kutjes en whiskey.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:53 schreef Xennia het volgende:
De toegang is echter geweigerd voor pikken afkomstig uit boxers met remsporenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist! Hoe mooi kan de wereld zijn! Een eerlijke wereld! Een wereld zonder semi-emotioneel geneuzel, een wereld van pikken en kutjes en whiskey..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |