Stoer hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:36 schreef JAM het volgende:
Dat moest even gezegd worden. Ik ben hard, ik ben spijkerhard. Ik neuk moeders.
Bek dicht hoer. Dit is een mannen-topic.quote:
YEAH.quote:
Het is geen kwestie van willen, 't is een noodlot.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:40 schreef Jajong het volgende:
Wil je mijn moeder ook neuken?
Dat vermoedde ik al.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, 't is een noodlot.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bek dicht hoer. Dit is een mannen-topic.
Hoer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Noem mij nooit meer hoer.![]()
Rotjonk.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
tvp
Wat een mooie formulering.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef JAM het volgende:
RATEL BEDRIJFT DE LIEFDE IN RUIL VOOR GELD.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef JAM het volgende:
RATEL BEDRIJFT DE LIEFDE IN RUIL VOOR GELD.
HVJ KNZJquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wat een mooie formulering.
Maar nee, Ratel houdt van Tygo, dus ze is stoer.
Beter dan vrijwillig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
.
Ratel copuleert in ruil voor valuta!!
quote:
Houd je bek', Breezer.quote:
Oh?quote:
Neem het maar gewoon van me aan.quote:
Oki.quote:
Jij hebt uitkering. Is er iets dat je me wilt vertellen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:55 schreef Jajong het volgende:
RATEL BEROERT JE GESLACHTSDELEN, MET ALS TEGENPRESTATIE EEN SIGNIFICANT PERCENTAGE VAN JE SALARIS CQ. UITKERING
Ja, ik betaal Ratelslangetje voor sexuele gunstenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij hebt uitkering. Is er iets dat je me wilt vertellen?
Verkeerde topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:13 schreef sinemet het volgende:
Zonder de vrouw zou de man er nie eens zijn, want de man kan nie baren..
Ah, geen goede informatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ik betaal Ratelslangetje voor sexuele gunsten.
Visualiseerde je het voorval?quote:
En jij bent tof Ma_jojo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:51 schreef ma_jojo het volgende:
Maar nee, Ratel houdt van Tygo, dus ze is stoer.
Al betaal je een miljard dollar,dan nog verleen ik jou geen sexuele diensten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Ja, ik betaal Ratelslangetje voor sexuele gunsten.
Neen, maar een beetje liegen op z'n tijd kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Al betaal je een miljard dollar,dan nog verleen ik jou geen sexuele diensten.![]()
Ik ben geen hoer.Was dat al gezegd?
Nee, dan ben je stomquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al betaal je een miljard dollar,dan nog verleen ik jou geen sexuele diensten.![]()
Ik ben geen hoer.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Topickiller
I tend to do that a lot
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |