Oeps, ik zit te klagen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee inderdaad! We zitten niet voor onze lol gratis voetbal te kijken..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat 'n klote tvp zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk goede streams voor Barca vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed hequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat 'n klote tvp zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwa.. Als ze iets gratis aanbieden, kunnen ze dat maar meteen goed doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Oeps, ik zit te klagen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en er zitten daar in China miljoenen mensen die er wel voor betalen. Het is een schande zeg ik je!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
Mwa.. Als ze iets gratis aanbieden, kunnen ze dat maar meteen goed doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch weer Ruud.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:45 schreef APK het volgende:
De hele wedstrijd een soepele stream, krijg ik opeens een megabuffer en scoort ManU ondertussen 1-2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
698 kbit/sec, niet slecht.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa heeft tegenwoordig streams voor Italiaans voetbalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Talpa brengt italiaans topvoetbal
Geen 1 April
Goede vraag. Iemand?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV ergens te zien vanavond?
http://www.freesoccer.us.tt/quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:15 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand goeie streams voor Barca-Real?
Op Caifu lult een Chinees door het Engelse commentaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef 2Drix het volgende:
Ook nog engelse streamsergens te vinden?..zie alleen maar chinese
Ja, weinig stadiongeluid. Vind het commentaar niet zo erg, als er maar stadiongeluid is. Hier dus amper.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Op Caifu lult een Chinees door het Engelse commentaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop