Handige links:quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:41 schreef APK het volgende:
En dan de Nederlandse wedstrijden lekker bufferend op SopCast zonder SP2 en dat tooltje dat meer connecties accepteert.
(Ik heb trouwens via een ander proggie mijn max connecties op 50 gezet, maar het maakt geen verschil.)
Iemand ervaring met dat programmaatje trouwens
Helpt het om via SopCast vloeiend lopende beelden te krijgen
Ik heb er alleen last van bij SopCast, hoewel ik wel merk dat bv PPstream veel minder bandbreedte gebruikt dan PPlive....
Ik heb maar een 3mb lijntje, maar dat moet zo'n 300kb stream makkelijk aankunnen, toch
Mooi, dan ga ik mijn C: drive niet opnieuw formateren om er een versie met SP2 op te gooien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:01 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb het aantal connecties ook op 50 gegooid, maar SopCast blijft problemen geven.
Het geldt trouwens alleen voor Nederlandse streams, dus daar zal het wel aan liggen.
3 Mbit/s = 3072 kbit/s, dus dan zou in principe een stream van 300 kbit/s maar een tiende van je bandbreedte moeten kosten.
Huhquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:12 schreef Trancelocator het volgende:
De meeste SopCast-streams van Eredivisie-wedstrijden worden ook in Nederland zelf gestart, waarschijnlijk vaak via huis-tuin-en-keuken-verbindingen. Internet (vooral upload) loopt hier nou eenmaal behoorlijk achter, zeker vergeleken met Azië.
Aan de upload ligt het niet, eerder aan je downstream. In feite kan je zelfs je upload tot 0 beperken, zodat alleen anderen geen beeld via jou kunnen krijgen. Niet erg sociaal natuurlijk en als iedereen dat zou doen werkt dat hele p2p voor geen meter.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:25 schreef MaxPower het volgende:
ik heb zelf ook vaak problemen om in pplive en sopcast vloeiend beeld te krijgen, zal wel aan mijn router + paupere upload liggen.![]()
Eh nee, in Japan bijvoorbeeld zitten ze al aan de gig-verbindingen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Daar zijn de meeste mensen blij als ze 256K ADSL hebben.
Nederland is volgens mij een land met -percentueel gezien- een enorm aantal breedband aansluitingen en je gaat niet streamen als je niet minstens een 8mb lijn hebt liggen, toch
Check de meeste ADSL-abonnementen maar. Snelle verbindingen downstream, maar bijna altijd 1Mbit upstream. En dat laatste vormt het probleem: dan kunnen we hier met z'n allen wel stevig downloaden, maar als er niet voldoende ge-upload wordt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Daar zijn de meeste mensen blij als ze 256K ADSL hebben.
Nederland is volgens mij een land met -percentueel gezien- een enorm aantal breedband aansluitingen en je gaat niet streamen als je niet minstens een 8mb lijn hebt liggen, toch
Dat heb ik ook, dat is toch meer dan genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:36 schreef Trancelocator het volgende:
Check de meeste ADSL-abonnementen maar. Snelle verbindingen downstream, maar bijna altijd 1Mbit upstream.
Meer dan genoeg, maar als degene die de stream opstart ook zo een verbinding heeft...quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat is toch meer dan genoeg
Oh, ik dacht dat het pricipe was dat we alles eerlijk delen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, maar als degene die de stream opstart ook zo een verbinding heeft...![]()
Die moet dan gewoon wel op een universiteitsnetwerk zitten of iets dergelijks, wil het geheel soepel draaien.
Dat klopt, daar is het hele p2p-principe ook op gebaseerd. Het probleem is alleen dat in het begin de beelden bij één iemand zijn, en dat er heel veel ongeduldige mensen met nog helemaal niets zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het pricipe was dat we alles eerlijk delen.![]()
Volgens mij is SopCast gewoon een brak stuk software.![]()
Ik heb nu zes/zeven verschillende programma's voor p2ptv op mijn computer staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:16 schreef vdHoek het volgende:
Van mij mag er trouwens nu wel 1 programma komen die alle streams kan behandelen.
Ik ben niet echt te spreken over Chinese software.
Maar dat ligt natuurlijk in onze aardquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:21 schreef Trancelocator het volgende:
Maar we mogen eigenlijk niet klagen.![]()
Had ik wel wat over gelezen, maar wat ik ervan begreep is dat daarmee geen illegale streams worden verspreid en dat de bedenkers misbruik willen uitsluiten. Hoe ze dat laatste willen doen ben ik vergeten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:
In Delft werd laatst toch ook zo'n programma gelanceerd? Iemand daar al ervaring mee?
Vorige week kwam in plaats van Barcelona een herhaling van een wedstrijd uit de Bundesliga op CCTV5. Dat moeten ze vandaag niet weer flikken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Spideyman het volgende:
Vanavond Barca - Real
Waar zou je die het beste kunnen bekijken?
CCTV 5 met PPLive wellicht?
Nee inderdaad! We zitten niet voor onze lol gratis voetbal te kijken..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:25 schreef Trancelocator het volgende:
Vorige week kwam in plaats van Barcelona een herhaling van een wedstrijd uit de Bundesliga op CCTV5. Dat moeten ze vandaag niet weer flikken.
Oeps, ik zit te klagen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee inderdaad! We zitten niet voor onze lol gratis voetbal te kijken..![]()
![]()
Wat 'n klote tvp zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk goede streams voor Barca vanavond
Mwa.. Als ze iets gratis aanbieden, kunnen ze dat maar meteen goed doen.quote:
Ja, en er zitten daar in China miljoenen mensen die er wel voor betalen. Het is een schande zeg ik je!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
Mwa.. Als ze iets gratis aanbieden, kunnen ze dat maar meteen goed doen.![]()
Toch weer Ruud.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:45 schreef APK het volgende:
De hele wedstrijd een soepele stream, krijg ik opeens een megabuffer en scoort ManU ondertussen 1-2
698 kbit/sec, niet slecht.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa heeft tegenwoordig streams voor Italiaans voetbal
Talpa brengt italiaans topvoetbal
Geen 1 April
Goede vraag. Iemand?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV ergens te zien vanavond?
http://www.freesoccer.us.tt/quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:15 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand goeie streams voor Barca-Real?
Op Caifu lult een Chinees door het Engelse commentaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef 2Drix het volgende:
Ook nog engelse streamsergens te vinden?..zie alleen maar chinese
Ja, weinig stadiongeluid. Vind het commentaar niet zo erg, als er maar stadiongeluid is. Hier dus amper.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Op Caifu lult een Chinees door het Engelse commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |