Hoe klinkt iemand die uit Harskamp komt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom uit Harskamp. Harskamp is OK.
[afbeelding]
Maar ik klink niet alsof ik uit Harskamp kom.
ik ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet snel gecharmeerd van harde G's en die R'en die zo achter in de keel liggen.
De gebrouwde R. Heerlijk. Ook het wegvallen van de R aan het einde van een woord, zoals natuurlijk: 'Kankah!' God, ik ken dan van die typetjes uit Leiden die dat woord ook bezigen en die zeggen dan 'Kankuuhr', met zo'n Goois erretje, dat kan ik niet uitstaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet snel gecharmeerd van harde G's en die R'en die zo achter in de keel liggen.
Belgisch-Nederlands vind ik erg charmant klinken.
Harskamp is een zwartekousendorp op de Veluwe. Simpel, eerlijk volk. Misschien kun je je daar iets bij voorstellen?quote:
Brabantquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kom uit Brabant, en zo klink ik ook
Niet dat ik dialect spreek, maar wel een wat zachtere G, en hier en daar een brabantse draai aan woorden
Brabants
Touché.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef JAM het volgende:
Broer doet dat niet, want hij heeft een goed woordenboek..
Nee, ik moet je erkennen mijn leven nog nooit op de Veluwe te zijn geweest. Ik heb me wel altijd voor genomen om een keer zo'n zwartekous te GANGBANGEN zoals ze dat ook doen bij 'The GangBangSqaud.' Ken je dat? Dat is echt briljant. Dat zijn een stuk of twaalf mannen die in een busje rijden, die stoppen dan voor een groot huis in een Amerikaanse sub-urb en dan bellen ze aan. Dan doet er een meisje open (zo'n 20-jarige Californische co-ed) en die vraagt dan:quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Harskamp is een zwartekousendorp op de Veluwe. Simpel, eerlijk volk. Misschien kun je je daar iets bij voorstellen?
Toevallig ben ik de enige Harskamper die klinkt als een directiesecretaresse.
Ik hoop ook dat ik dat niet krijg, maar als je ergens gaat wonen ontkom je er bijna niet aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je maar niet zo'n Utrechts accent neemt Erik!!!
Gaat dat gerucht niet over vrijwel elke domineesdochter?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het gerucht ging wel dat de oudste dochter van de dominee stiekem een geile hoer was.
Dat klinkt meer Teens for cash.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn niet echt gangbangwaardig, hoor, die zwartekousen. Het gerucht ging wel dat de oudste dochter van de dominee stiekem een geile hoer was.
De dominee had 13 dochters, en het gerucht deed alleen de ronde over zijn oudste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef broer het volgende:
Gaat dat gerucht niet over vrijwel elke domineesdochter?
13 dochters? Dan zou je dat egrucht toch eerder bij de dominee's vrouw kunnen plaatsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De dominee had 13 dochters, en het gerucht deed alleen de ronde over zijn oudste.
Moeten die niet celibatair zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De dominee had 13 dochters, en het gerucht deed alleen de ronde over zijn oudste.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
13 dochters? Dan zou je dat egrucht toch eerder bij de dominee's vrouw kunnen plaatsen.
Je zou het beter een archief kunnen noemen. Het is echt heel veel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb jij een collectie JAM??
Hij had ook nog een paar zoons, he. Eentje zat achter me in de klas, en die probeerde me altijd te versieren. Maar een zoon van de dominee mag dat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
13 dochters? Dan zou je dat egrucht toch eerder bij de dominee's vrouw kunnen plaatsen.
Dat is wel heel erg veel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij had ook nog een paar zoons, he. Eentje zat achter me in de klas, en die probeerde me altijd te versieren. Maar een zoon van de dominee mag dat.
Het gerucht ging overigens ook dat zijn vrouw 16 miskramen had gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |