Dat klopt, maar DM kwam wel ter sprake, daar wilde Matthijs het per se over hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Die aflevering heb ik gemist. Maar als ik het goed heb begrepen ging het over Anton Corbijn, en niet over DM.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik nu met jou in een café zou zitten, zou ik heel hard moeten nadenken over een volgend onderwerp.
Ja, zie, dat is het probleem, je bent zo meegaand!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
Het gaat soepel en snel of het gaat niet. Zo simpel is het.
Dat is een voorbarige conclusie. Ik kan wel merken dat je nooit met mij in de kroeg gezeten hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, zie, dat is het probleem, je bent zo meegaand!
Ah, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
Dat is een voorbarige conclusie. Ik kan wel merken dat je nooit met mij in de kroeg gezeten hebt.
Ik probeer een mening uit om te kijken of deze het gewenste effect heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:37 schreef LXIV het volgende:
Je had beter kunnen zeggen: "Ik vind je gewoon saai!"
Tenzij ze erg kriebelen. Dan heb ik nog liever koude voeten in bed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niet wakker liggen van witte sportsokken.
Ik geloof niet dat ik het daadwerkelijke verschil ken, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het een algeheel gevoel van ongedifferiëntieerde melancholie, of een daadwerkelijk slecht gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |