220 is slechts effectief voor 1 van de 9 levens.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef jochem8 het volgende:
Afmaken die hoerenbeesten. 220 op zetten.
Jij bent vandaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef brood_korst het volgende:
Ik denk laat ik is vandaag
En beestje loopt door zand dus teer is alweer weg, mijn methode is beterzzzzz.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
als je die buis nou schuin in de grond zet is hij stukken effectiever als val.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
Afgelopen tijd ook veel zusjes topics gehad, veel werk bij de wallen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef PeZu het volgende:
laatste tijd veel kat topics hier.... wat betekend dat nu weer? kattengriep op komst? gekke katten virus?
Dat is inderdaad DE oplossing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef thefunny het volgende:
Je boot onderstrooien met koffiedik. Dan heb je geen last meer van katten.
Er was een keer een dag waarop er helemaal veel waren in KLB. Heb thuis nog wel een print screenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef PeZu het volgende:
laatste tijd veel kat topics hier.... wat betekend dat nu weer? kattengriep op komst? gekke katten virus?
Ga eens dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef psv het volgende:
Optievuh met die kutbeesten, lekker binnenhouden..
Zo niet pvc pijp (80 rond) ingraven (ong.1 mtr) beetje vis op bodem, en lagguh..
en dan de tuinslang.....erin.....
geen idee of ze me wil of niet, maar ze is wel om te kotsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij zit je ware probleem bij de buurvrouw ipv bij d'r katten
wil ze je niet ofzo?
jij brengt mij op goede ideeenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
stroop in de kattenbak doen. VEEL stroop.
Katten kunnen zwemmen en mijn kat springt net zo hoog als een schutting (1.80 m) dus je theorie klopt niet!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef psv het volgende:
Optievuh met die kutbeesten, lekker binnenhouden..
Zo niet pvc pijp (80 rond) ingraven (ong.1 mtr) beetje vis op bodem, en lagguh..
en dan de tuinslang.....erin.....
knappe kat wie zich af kan zetten in waterquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Katten kunnen zwemmen en mijn kat springt net zo hoog als een schutting (1.80 m) dus je theorie klopt niet!![]()
Whahahaha. En is ie nog steeds blauw?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef brood_korst het volgende:
Die kut hoer van een buurvrouw heb ik al vaker gewaarschuwd met die klote katten van der, de vorige keer met de SMURF kat ( ik was de kat zat dus ik had een super soaker gehaald en gevuld met blauwe verf) nog goed herrineren
![]()
Ik ga weer wat leuks verzinnen
Idd, katten zijn knap!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef brood_korst het volgende:
[..]
knappe kat wie zich af kan zetten in water![]()
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bangquote:
Ach nee, er zijn belangrijkere en ergere dingen in het leven dan een stuk materie als een boot. Ik ga me echt niet zo druk maken als zo'n ding vies is hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bang![]()
Hopelijk komt er een kattengriep wie ook dodelijk is voor hun baasjesMoge zij aan een pijnlijke lange dood met veel builen en zweren sterfen
TS is echt blij met z'n boot als statusobjectquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bang![]()
En daarna alle openingen van je boot dichtspuiten met purschuim, dan hoor je ook niks meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef thefunny het volgende:
Je boot onderstrooien met koffiedik. Dan heb je geen last meer van katten.
Wat een prestatiequote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wel toepasselijk met die banner van zinloos geweld hierboven.quote:
Meneer weet ook hoe groot onze schuur isquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
TS is echt blij met z'n boot als statusobject![]()
Maar de boot past in de schuur dus valt het wel weer mee met de prijs![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Meneer weet ook hoe groot onze schuur isNee oopsieeeee
Maar goed, jullie lullen maar een eind weg jaloerse ventjes![]()
Veel plezier in jullie opblaas boot van de bart smit he van de zomer![]()
je zal best veel plezier hebebn als je je nu al druk maakt om kattenpootjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Meneer weet ook hoe groot onze schuur isNee oopsieeeee
Maar goed, jullie lullen maar een eind weg jaloerse ventjes![]()
Veel plezier in jullie opblaas boot van de bart smit he van de zomer![]()
ik hoef me straks niet meer druk te maken om katten pootjes als ik er nou eentje vang, breek ik denk ik alle 4 zijn pootjes en gooi hem onder een struikquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal best veel plezier hebebn als je je nu al druk maakt om kattenpootjes
hee diederik-jan kijk uit met die kroonkurk strak maak je nog een kras op het teak houten pannenlappen tafeltje
wauw held.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik hoef me straks niet meer druk te maken om katten pootjes als ik er nou eentje vang, breek ik denk ik alle 4 zijn pootjes en gooi hem onder een struik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:D
![]()
Ga varen met je hoerenbootquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik hoef me straks niet meer druk te maken om katten pootjes als ik er nou eentje vang, breek ik denk ik alle 4 zijn pootjes en gooi hem onder een struik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:D
![]()
Nee ik trek de winst wel uit mijn bedrijfjes, daar hoef ik niet voor naar het loket,quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:24 schreef brood_korst het volgende:
Lekker varen![]()
![]()
![]()
Gaan jullie dan braaf jullie uitkering weer ophalen ?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan moet je je boot maar goed afdekken.![]()
Ja, het is zijn schuld zeker?quote:
Welke boot?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is zijn schuld zeker?
De beesten van z'n buren hebben niks te zoeken in z'n schuur.
Maar goed, elke katteneigenaar vind het maar doodnormaal dat hun kat altijd bij een ander in de tuin etc. zit. Kunnen ze toch ook niks aan doen?![]()
Welke boot?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef brood_korst het volgende:
als ik zoeen kat te pakken krijg oei oei oei
ik denk..... dat hij een lange lijdensweg krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D:D
OMGF LOL
![]()
: D:D
Ik weet dat 99% van wat er hier gepost wordt bullshit is, maar jij komt toch wel een beetje naar op mij over. Ik krijg er gewoon een beetje maagpijn van. Je moet je niet aangevallen voelen hoor, maar ik vraag het me gewoon af je lijkt zo ontzettend materialistisch.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:24 schreef brood_korst het volgende:
Lekker varen![]()
![]()
![]()
Gaan jullie dan braaf jullie uitkering weer ophalen ?
Tuurlijk ben ik materialistisch, ik heb geld genoeg dus waarom niet hequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:33 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Ik weet dat 99% van wat er hier gepost wordt bullshit is, maar jij komt toch wel een beetje naar op mij over. Ik krijg er gewoon een beetje maagpijn van. Je moet je niet aangevallen voelen hoor, maar ik vraag het me gewoon af je lijkt zo ontzettend materialistisch.
Wat ik trouwens niet snap uit je OP is de zin waarin je zegt "maar ik zie ze wel" ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik materialistisch, ik heb geld genoeg dus waarom niet he![]()
Hopelijk krijg je er een maag zweer vanmet een lange lijdensweg met veel builen en zweren
![]()
Of je geeft gewoon antwoord op mijn vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik materialistisch, ik heb geld genoeg dus waarom niet he![]()
Hopelijk krijg je er een maag zweer vanmet een lange lijdensweg met veel builen en zweren
![]()
Ik zal is een keer een foto maken van mijn boot kunnen jullie lalemaal lekker kwijlen over hoe jullie dat noooooiiittt zullen krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ja maak 's een foto van bootKunnen we echt zien of jij zo'n P.I.M.P. boot in je schuur (
) hebt liggen.
Lieverd, zou jij je geld niet eens gaan besteden aan sociale vaardigheden? Ik weet dat vuilnismannen veel verdienen maar soms moet je je geld gewoon ook een beetje investeren.quote:
Je pappie is vast erg rijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik zal is een keer een foto maken van mijn boot kunnen jullie lalemaal lekker kwijlen over hoe jullie dat noooooiiittt zullen krijgen.
Jullie mogen blij zijn al zijn jullie aanhet zwemmen dat ik over jullie heen WIL varen dat jullie die ongelofelijke eer krijgen om de onderkant van mij luxieuse boot te mogen voelen.
En ik weet wat de reactie`s op mijn fantastisch boot zullen zijn, hij is verschrikkelijk mooi en jullie zijn dan ook achterlijk jaloers maar dan word er toch gereageerd
Kut bootOmdat jullie jaloers zijn JA JA jAAAAA
![]()
Een crusus 'Nederlandse grammatica' zou ook een goede investering zijn voor de TS.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:42 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Lieverd, zou jij je geld niet eens gaan besteden aan sociale vaardigheden? Ik weet dat vuilnismannen veel verdienen maar soms moet je je geld gewoon ook een beetje investeren.
Een boot wordt alleen maar minder waard terwijl een beetje sociale vaardigheden jou goud zouden kunnen maken denk ik.
haha ooo prachtig jij hebt er echt de ballen verstand van he ventjequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:42 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Lieverd, zou jij je geld niet eens gaan besteden aan sociale vaardigheden? Ik weet dat vuilnismannen veel verdienen maar soms moet je je geld gewoon ook een beetje investeren.
Een boot wordt alleen maar minder waard terwijl een beetje sociale vaardigheden jou goud zouden kunnen maken denk ik.
Waarde boot stijgt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
haha ooo prachtig jij hebt er echt de ballen verstand van he ventje![]()
Kijk dat mongolen zoals jij nou een mislukt schepsel opkopen wat een "BOOT" moet zijn dat is jouw probleem maar ik investeer mijn geld in een boot wie in waarde stijgt door er aanpassingen in te maken.
Ja, sommige mensen kunnen nou eenmaal allesen jij duidelijk niet maar dat geeft niet onze maatschappij moet ook mongooltjes hebben waar ze om kunnen lachen
het is cursus, domme turkquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een crusus 'Nederlandse grammatica' zou ook een goede investering zijn voor de TS.
Ja, verdiep je er maar is goed inquote:
ICT?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ja, verdiep je er maar is goed in
Owneeeee dat kan jij niet want jij bent een ict knuppeltje wie nooit het daglicht ziettttt
ohhhh sorry![]()
![]()
![]()
11.995 euroquote:
Ik probeer dat troosteloze leven van jou nog tenminste een beetje een kleur te geven maar idd je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ICT?
Vertel eens, waar baseer je zulke dingen op?
Net was ik nog een scholier, nu een ICT'er......
Interessante carrière heb ik...
voor dat geld koop je geen boot alleen maar gare sloepenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
11.995 euro
en dan komt de reactie van jou natuurlijk van : ooooooo zooo goedkoop ??
dat wil ik jou wel is in 10 jaar zien verdienen met je miezerige gemeente dienst![]()
whahaha prachtig zoon gozerquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef psv het volgende:
Hoerige kut katten, hebben hoerige kutbaasjes..
Ook leuk zo'n beestje intapen en dan tussen de bankschroef....
Gewoon allemaal lekker binnenhouden die kutziektesverspreidende, en andermans onderscheitende kutkatten, en ja ik heb een teringhekel aan die kutbeesten, als ik een dooie kat op de weg zie liggen rij ik er express nog 7 x overheen om zeker te weten dat ie kapot is....
Tut tut ik ben een vrouw, Ms_Furious zie je? Ms is de afkorting voor vrouw voor een naam in het Engels. Als je bijles zou willen hebben, ik ben toevallig lerares Engels. Aanpassingen kosten ook weer centjes trouwens, waardoor zo'n boot toch ook weer duurder wordt. Dan wordt het toch weer moeilijker om haar met winst te verkopen. Al zeg ik niet dat het onmogelijk is natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
haha ooo prachtig jij hebt er echt de ballen verstand van he ventje![]()
Kijk dat mongolen zoals jij nou een mislukt schepsel opkopen wat een "BOOT" moet zijn dat is jouw probleem maar ik investeer mijn geld in een boot wie in waarde stijgt door er aanpassingen in te maken.
Ja, sommige mensen kunnen nou eenmaal allesen jij duidelijk niet maar dat geeft niet onze maatschappij moet ook mongooltjes hebben waar ze om kunnen lachen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef brood_korst het volgende:
Katten haters in nederland verrenig U
Dank je!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik probeer dat troosteloze leven van jou nog tenminste een beetje een kleur te geven maar idd je hebt gelijk
Dat is niet mogelijk je bent kansloos![]()
haha mooi he zoon reactie, jij kan er alleen maar van dromen dat je voor jezelf een fiets kan aanschaffenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor dat geld koop je geen boot alleen maar gare sloepen
aahhhhh is de arme stakker op ze ziel getraptquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank je!
En dan nog meer inhoud in mijn leven weten te brengen dan jij ooit zult hebben.
Succes met je ehhhh....... 'boot'
als je er geen aandacht aan besteed waarom reageer je dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef brood_korst het volgende:
[..]
haha mooi he zoon reactie, jij kan er alleen maar van dromen dat je voor jezelf een fiets kan aanschaffen![]()
Dus aan zulke reactie`s besteed ik ook totaal geen aandacht![]()
![]()
Ga maar fijn weer verder met webcammen met je moeder![]()
Ken jij je eigen moeder nog? Of heb je het contact daar ook mee verbroken, omdat ze niet genoeg centjes heeft om mooie bootjes mee te kopen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef brood_korst het volgende:
[..]
haha mooi he zoon reactie, jij kan er alleen maar van dromen dat je voor jezelf een fiets kan aanschaffen![]()
Dus aan zulke reactie`s besteed ik ook totaal geen aandacht![]()
![]()
Ga maar fijn weer verder met webcammen met je moeder![]()
ooooooo zooo goedkoop ??quote:
Nee hoor ik ben totaal niet gekwetst. Je leest gewoon selectief.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef brood_korst het volgende:
[..]
aahhhhh is de arme stakker op ze ziel getrapt![]()
ik vind het wel zielig voor je hor dat ik je zo hard gekwetst heb met de harde waarheid![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je er geen aandacht aan besteed waarom reageer je dan?
btw mijn fiets kostte 4500 eetjes
ging je niet slapen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
oooowww de fantasie op fok word steeds groter.
Zoiets heet een motor gozeren daar hoef jij niet naar te kijken want al werk je 40 jaar kan jij zoiets nog niet aanschaffen
Weltrustequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
hee mazzel he ik ga slapen![]()
het was weer gezellig met jullie uitschot van de maatschappij![]()
Niet te jaloers worden op mij he![]()
ga maar met je supersoaker spelen... wankerquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef brood_korst het volgende:
nu ga ik echt slapen
Doeiiiii![]()
moge u allen kanker krijgen
ik dacht dat jij ging slapenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
oooowww de fantasie op fok word steeds groter.
Zoiets heet een motor gozeren daar hoef jij niet naar te kijken want al werk je 40 jaar kan jij zoiets nog niet aanschaffen
en ja een fiets van 4500 eetjes ja, maar ja als je nooiit uit je schuurtje komt leer je ook niksquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
hee mazzel he ik ga slapen![]()
het was weer gezellig met jullie uitschot van de maatschappij![]()
Niet te jaloers worden op mij he![]()
Maar zelfs dat lukt je nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
WeltrusteGeen nachtmerries hebben van kattenpootjes op je mooie bootje.
En te jaloers... Sja het wordt moeilijk maar ik heb liever vrienden, verstand en een goed hart, dan veel centen, een boot en angst voor kattenpootjes.
open een topic in F&fquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef psv het volgende:
ik d8 dat ut hiero ging over die aidsverspreidende kutbeesten, welke mongool begint er over fietsen....
Deze??quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef Murray het volgende:
Ik wilde dat Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded-plaatje posten, maar ik kan het niet vinden.
Wauwwieeeee wat een harde opmerkingquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ga maar met je supersoaker spelen... wanker![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef Ms_Furious het volgende:
En te jaloers... Sja het wordt moeilijk maar ik heb liever vrienden, verstand en een goed hart, dan veel centen, een boot en angst voor kattenpootjes.
ik las eerst je bericht toen pas je naamquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef psv het volgende:
ik d8 dat ut hiero ging over die aidsverspreidende kutbeesten, welke mongool begint er over fietsen....
Nee een grote fantasie, kleine fantast van mequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Oh nee...Zeg jij nu dat mijn hele leven een leugen is...
ja idd, dus gewoon de kat ze pootjes breken ze rug open snijden en vullen met zoutquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij bijzonder iiritant als je veel werk ergens in steekt en vervolgens komt er een kat langs die je werk even komt verpesten. Feit is dat het baasje de kat gewoon binnen moet houden of in ieder geval moet zorgen dat de kat geen schade aan anderen toe kan brengen.
Niet dat iemand hier verder nog ontopic gaat posten ofzo, maar dat lijkt mij niet meer dan normaal ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef Steijn het volgende:
Feit is dat het baasje de kat gewoon binnen moet houden of in ieder geval moet zorgen dat de kat geen schade aan anderen toe kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |