220 is slechts effectief voor 1 van de 9 levens.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef jochem8 het volgende:
Afmaken die hoerenbeesten. 220 op zetten.
Jij bent vandaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef brood_korst het volgende:
Ik denk laat ik is vandaag
En beestje loopt door zand dus teer is alweer weg, mijn methode is beterzzzzz.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
als je die buis nou schuin in de grond zet is hij stukken effectiever als val.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
Afgelopen tijd ook veel zusjes topics gehad, veel werk bij de wallen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef PeZu het volgende:
laatste tijd veel kat topics hier.... wat betekend dat nu weer? kattengriep op komst? gekke katten virus?
Dat is inderdaad DE oplossing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef thefunny het volgende:
Je boot onderstrooien met koffiedik. Dan heb je geen last meer van katten.
Er was een keer een dag waarop er helemaal veel waren in KLB. Heb thuis nog wel een print screenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef PeZu het volgende:
laatste tijd veel kat topics hier.... wat betekend dat nu weer? kattengriep op komst? gekke katten virus?
Ga eens dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef psv het volgende:
Optievuh met die kutbeesten, lekker binnenhouden..
Zo niet pvc pijp (80 rond) ingraven (ong.1 mtr) beetje vis op bodem, en lagguh..
en dan de tuinslang.....erin.....
geen idee of ze me wil of niet, maar ze is wel om te kotsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij zit je ware probleem bij de buurvrouw ipv bij d'r katten
wil ze je niet ofzo?
jij brengt mij op goede ideeenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
stroop in de kattenbak doen. VEEL stroop.
Katten kunnen zwemmen en mijn kat springt net zo hoog als een schutting (1.80 m) dus je theorie klopt niet!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef psv het volgende:
Optievuh met die kutbeesten, lekker binnenhouden..
Zo niet pvc pijp (80 rond) ingraven (ong.1 mtr) beetje vis op bodem, en lagguh..
en dan de tuinslang.....erin.....
knappe kat wie zich af kan zetten in waterquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Katten kunnen zwemmen en mijn kat springt net zo hoog als een schutting (1.80 m) dus je theorie klopt niet!![]()
Whahahaha. En is ie nog steeds blauw?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef brood_korst het volgende:
Die kut hoer van een buurvrouw heb ik al vaker gewaarschuwd met die klote katten van der, de vorige keer met de SMURF kat ( ik was de kat zat dus ik had een super soaker gehaald en gevuld met blauwe verf) nog goed herrineren
![]()
Ik ga weer wat leuks verzinnen
Idd, katten zijn knap!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef brood_korst het volgende:
[..]
knappe kat wie zich af kan zetten in water![]()
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bangquote:
Ach nee, er zijn belangrijkere en ergere dingen in het leven dan een stuk materie als een boot. Ik ga me echt niet zo druk maken als zo'n ding vies is hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bang![]()
Hopelijk komt er een kattengriep wie ook dodelijk is voor hun baasjesMoge zij aan een pijnlijke lange dood met veel builen en zweren sterfen
TS is echt blij met z'n boot als statusobjectquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
als jij later misschien groot bent verdien je net zoveel om een boot te kunnen kopen als ik wees maar niet bang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |