220 is slechts effectief voor 1 van de 9 levens.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef jochem8 het volgende:
Afmaken die hoerenbeesten. 220 op zetten.
Jij bent vandaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef brood_korst het volgende:
Ik denk laat ik is vandaag
En beestje loopt door zand dus teer is alweer weg, mijn methode is beterzzzzz.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
als je die buis nou schuin in de grond zet is hij stukken effectiever als val.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef The_S het volgende:
nee, gewoon een pvc pijp met vis in het midden, teer aan de binnenkant en dan komt die kat weer bij de eigenaar binnen, hele vloerbedekking naar de tering
Afgelopen tijd ook veel zusjes topics gehad, veel werk bij de wallen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef PeZu het volgende:
laatste tijd veel kat topics hier.... wat betekend dat nu weer? kattengriep op komst? gekke katten virus?
Dat is inderdaad DE oplossing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef thefunny het volgende:
Je boot onderstrooien met koffiedik. Dan heb je geen last meer van katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |