Goed idee joh!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef MrSASO het volgende:
Elke ochtend sla ik de krant open opzoek naar werk.
Dan reageer ik mischien op 12 advertenties waarvan ik 5 afwijzingen krijg en de rest voelt zich nog te goed om een brief terug te sturen.
Volgens mij kan ik beter nog wiet gaan kweken want dit schiet echt niet op.
Ik kan lassen, pijpfitten, metselen, Heb een hele tijd als magazijnman gewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat kun je allemaal?
Pallets sorteren dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik kan lassen, pijpfitten, metselen, Heb een hele tijd als magazijnman gewerkt.
Heb mijn theorie voor de beveiliging geen praktijk alleen gebrek aan stage.
Dat ik nog maar eens een keer moet langskomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
En wat zegt het uitzendbureau?
Je hebt toch tijd zatquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat ik nog maar eens een keer moet langskomen![]()
ja man heb ik ook eens gedaan! uit verveling ga je met je maten wedden wie de grootste splinter in zijn duim kan krijgen!quote:
Wat is dat toch met die fokkin pallets sorteren???quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef Kurk het volgende:
Als je die kankerpallets gaat sorteren, moet je eerst je handen wassen zodat ze gruwelijk nat zijn. Vervolgens moet je niet tegen die pallets gaan slaan, maar schuppen.
Wie is Kees????quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef Kurk het volgende:
Niet waar. Vraag maar aan Kees.
Heb je een uitkering?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Werkloos ja maar niet doelloos![]()
Je kan ook in het zwart wat doen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |