opquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef dolle_hond het volgende:
[.................................]
dan blijkt er een website te zijn waar de aantallen worden bijgehouden en er worden tassen gevonden met stukken huid.
vanaf dat moment volgen we vooral de politie-agenten die dit mysterie mogen oplossen en verzwakt de film.
na een leuke en veelbelovende opening zakt de film eigenlijk behoorlijk in elkaar. alsof een film van miike halverwege wordt overgenomen door joel schumacher. zoiets. maar dan een JS op een topdag.
dat kloptquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, maar dat ken ik wel. Dat is Suicide Club.
Ik las "drops it down a stairwell on top of her ass, she tries to run away.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:07 schreef dolle_hond het volgende:
film1: Hit in the back with a running chainsaw afterdrops it down a stairwell on top of her as she tries to run away.
die koe is jouw avatarquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik las "drops it down a stairwell on top of her ass, she tries to run away.
Geen idee verder. Voorlopig.
Morgenmiddag rond een uur of 3 graag!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had gehoopt vanavond het dubbelpuntentopic te halen, maar helaas was d_h het daar niet zo mee eens
Hoe meer jij reageert, hoe eerder dat topic komt...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ja, anders mis ik te veel punten (niet dat ik die moeilijke vragen weet...maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |