quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De naam komt van een boek The Day of the Triffids
Eigenlijk moet je het gehele album Born Sandy Devotional uit 1986 en Calenture uit 1987 kennen. Allebei behorend tot de beste albums uit de jaren 80!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ken ze alleen van Wide Open Road, is dat erg?Welke nummers moet ik nog meer kennen?
Ik en de plaat nu ook, en hij haalt makkelijk het niveau een album als Strafish van The Church of de vroege platen van U2, jammer alleen dat Jill Birt een paar nummers zingt, want echt geweldig is die stem niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Born Sandy Devotional is een erg sterke plaat.
Je zou zelfs een klein beetje kunnen zeggen dat Arcade Fire deze plaat goed beluisterd heeft en toen besloot een band te worden. Moet je het wel in de periodieke verhoudingen zien.
Erg sterke nummers, met veel lagen, zang van beide seksen en een niet te versmaden blokje op de plaat dat begint bij Life Of Crime, via Personal Things en Stolen Property eindigt bij Tender Is The Night (The Long Fidelity).
ach Tong komt weer zijn Tong in onze zaken stekenquote:
Ik dit sarcastisch ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ach Tong komt weer zijn Tong in onze zaken steken![]()
dat betekent dat het goedgekeurt is![]()
enfin ik moet hem nog grijsdraaien![]()
zucht al 5 jaar meelopen, en nog niet weten te postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ach Tong komt weer zijn Tong in onze zaken steken![]()
dat betekent dat het goedgekeurD is![]()
enfin ik moet hem nog grijsdraaien![]()
Ouwe Jongens Krentenpap onder elkaar heh, Tong?quote:
Tuurlijk ook typisch jaren 80. Nieuw Zeeland of Australië dacht ik. De zanger ging later solo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Tong, jij kent dan vast ook The Go-Betweens!
...en doodquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |